خانه / آموزش / آشپزی / طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی به روشی دیگر

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی به روشی دیگر

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آشپزی همراه باشید :

سالاد سیب زمینی,طرز تهیه سالاد سیب زمینی

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی

سالاد یکی از بهترین پیش غذاها برای کسانی است که رژیم لاغری دارند. در بین تمامی سالادها، سالاد سیب زمینی یکی از خوش طعم ترین آنهاست.

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی :

 سیب زمینی ۵۰۰ گرم
 ژامبون خردکرده ۱۵۰ گرم
 روغن مایع ۱ قاشق سوپخوری
جعفری ساطوری کرده  ۵۰ گرم
پیازچه ی خردکرده۱۰ ساقه
نمک و فلفلبه میزان لازم
خیارشور خردکرده۱۰۰ گرم
زیتون سبز و سیاه بدون هسته و حلقه ای خردکرده۱۰۰ گرم
خامه ی ساده۵۰ میلی لیتر
سس مایونز ۱۰۰ گرم

طرز تهیه سالاد سیب زمینی :
سیب زمینی را آب پز کنید و تا سرد نشده، پوست آن را بگیرید. آنگاه پس از خنک شدن، به شکل حبه‌ای خرد کنید.

ژامبون را در روغن تفت دهید. سپس در کاسه ی مناسبی، جعفری، پیازچه، سیب زمینی، ژامبون، نمک، فلفل، خیارشور و زیتون را با هم مخلوط سازید.

اینک خامه و مایونز را نیز بیفزائید و خوب مخلوط نمائید. حالا سالاد را یک ساعت در یخچال بگذارید تا جا بیفتد.

اکنون سالاد آماده را در ظرف مناسبی برای پذیرائی بریزید و تزئین نمائید.

 

منبع : shoroshirin90.blogfa.com


منبع:
http://www.beytoote.com/cookery/rejimi-ghaza/potato2-salad2-muesli2.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آشپزی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *