خانه داری

چگونه بدون بخاری خانه را گرم کنیم ؟

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش خانه داری همراه باشید :

گرم کردن خانه با صرف هزینه کمتر

چگونه بدون بخاری خانه را گرم کنیم ؟

گرم کردن خانه

گرم کردن خانه با صرف هزینه کمتر

  

یک خانم خانه دار موفق می داند با استفاده از چه راههایی خانه را گرم کند تا هم مصرف انرژی پایین بیاید و هم قبض ها سنگین نشود! در ادامه به شما می گوییم که چگونه خانه تان را بدون زیاد کردن بخاری گرم کنید …

درز پنجره ها را بگیرید : حتی درزهای ریز پنجره ها و درهای خانه می تواند گرمای خانه را بیرون ببرد و سرما را وارد کند. پس با پنبه یا درزگیر جلوی این شکاف ها را بگیرید.

گرم کردن خانه

جهت گردش موتور پنکه سقفی را معکوس کنید : با این کار پنکه هوای گرم را از بالای خانه به سمت پایین می آورد . شاید تصور کنید تنها در فصل گرما می توان از پنکه استفاده کرد ، خیر ! در فصل زمستان هم با برعکس کردن جهت گردش موتور پنکه ( در جهت عقربه های ساعت ) می توانید هوای گرم را به پایین خانه هل دهید .

عکس 2

پرده های خانه را بکشید : وقتی آفتاب است پرده ها را کنار بکشید تا نور به شیشه تابیده و خانه گرم شود . اما شب پرده ها را بکشید تا جلوی ورود سرما را بگیرید .

گرم کردن خانه

کف زمین قالیچه پهن کنید : گرما از کف زمین عبور می کند . برای گرم تر کردن خانه تان قالیچه پشمی پهن کنید تا عایقی در مقابل گرما شود و گرما درون خانه بماند . علاوه بر قالیچه زیر پایتان نرم و گرم خواهد بود و دیگر سرمای کف خانه را حس نمی کنید .

گرم کردن خانه

درب بعضی از اتاق ها را ببندید : وقتی به اتاق پذیرایی نیازی ندارید ، لزومی ندارد انرژی زیادی را صرف گرم کردن آن کنید . درب این اتاق بی استفاده را ببندید و در پول و انرژی را برای گرم کردن آن هدر ندهید .

گرم کردن خانه


منبع:
http://www.bistsotoon.com/p/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای خانه داری

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا