آرایش و زیبایی

زیبایی و شفافیت پوست با ماسک توت فرنگی

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

جوش های پوستی را با توت فرنگی از بین ببرید !

زیبایی و شفافیت پوست با ماسک توت فرنگی

ماسک توت فرنگی

جوش های پوستی را با توت فرنگی از بین ببرید !

می توانید برای زیبایی و طراوت پوست از ماسک توت فرنگی استفاده کنید . توت فرنگی برای سلامتی و زیبایی پوست مفید است و با دارا بودن ویتامین سی و آنتی اکسیدان سبب می شود پوست همیشه روشن و جوان بماند . البته این میوه برای پوست های چرب  و دارای آکنه هم مفید است ، سبوم اضافی را پاک می کند و یک تونر خوب پوست است . حتی این میوه مفید از پوست در مقابل آسیب های اشعه ماورا بنفش خورشید هم محافظت می کند .

ماسک صورت توت فرنگی به همراه آب لیمو ، عسل و ماست است . آب لیمو باعث نرم و صاف شدن پوست می شود و با دارا بودن اسید سیتریک پوست را روشن و درخشان می کند . ماست دارای اسید لاکتیک بوده و پوست را نرم کرده و تمام لکه ها را از بین می برد . ماست صورت را روشن می کند و با آکنه و جوش مبارزه خواهد کرد . عسل نیز برای پوست بسیار مفید است ، باعث رطوبت پوست شده و با خاصیت ضد باکتریایی با باکتری های آکنه مقابله می کند .

مواد لازم برای ماسک توت فرنگی :

توت فرنگی

آب لیمو

ماست ساده

عسل

چنگال و چاقو

فنجان و قاشق اندازه گیری

طریقه درست کردن ماسک توت فرنگی :

ابتدا 4-5 توت فرنگی را برش داده و با چنگال له کنید . در ظرفی 4/1 فنجان توت فرنگی له شده بریزید . سپس 1 قاشق غذاخوری آبلیمو ، 1 قاشق غذاخوری ماست و 1 قاشق عسل بریزید .

طریقه استفاده ماسک :

صورت خود را خوب بشویید . سپس ماست توت فرنگی را روی صورت و گردن خود بگذارید و پوست خود را ماساژ دهید تا خوب لایه برداری شود . اجازه دهید ماسک 20 دقیقه روی صورت بماند . این کار را باید دوبار در هفته انجام دهید .

نکات مهم در تهیه ماسک توت فرنگی :

می توانید توت فرنگی را در مخلوط کن بریزید تا خوب له شود .

اگر ماسک خیلی آبکی است و از روی صورت می ریزد ، 1-2 قاشق بلغور جو دو سر اضافه کنید . بلغور جو دوسر برای پوست مفید بوده و باعث کمک به جذب روغن اضافه می شود .

در تهیه این ماسک از عسل خالص استفاده کنید .

توت فرنگی میوه بسیار مفیدی است و برای زیبایی پوست باید در برنامه غذایی تان بگنجانید . این میوه سرشار از ویتامین سی است و باعث کاهش چین و چروک پوست می شود .


منبع:
http://www.bistsotoon.com/p/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D8%AA%D9%88%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا