آرایش و زیبایی

فوت و فن اپیلاسیون هر قسمت از بدن

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

اپیلاسیون هر قسمت از بدن

اپیلاسیون هر قسمت از بدن را باید متناسب با حساسیت آن انجام داد تا نتیجه دلخواه را بتوان گرفت

 

اپیلاسیون هر قسمت از بدن را باید متناسب با حساسیت آن انجام داد تا نتیجه دلخواه را بتوان گرفت و در این مقاله روش صحیح اپیلاسیون را به شما آموزش میدهد :

– بهترین توصیه ای که میتوان برای پاها داشت استفاده از موم گرم می باشد تا برای مدت زمان دو هفته از شر موهای زائد خلاص شوید چرا که موم سرد با حذف موهای زائد باعث می شود به موهای سفت و کلفت تبدیل شوند.

– اگر دست ها وبازو هایتان موهای تیره و زیادی دارند بهتر است از لیزر استفاده کنید تا برای مدت زمان طولانی تری پوست صافی داشته باشید و یا حتی می توانید موهایتان را دکلره کنید.

– نواحی بالا تنه یکی از حساس ترین نواحی بدن هستند و برای از بین بردن موهای زائد این نواحی بهتر است از کرم های موبر استفاده کنید چرا که موم برای این نواحی حساسیت زا می باشد.

– زیر بغل یکی دیگر از نواحی حساس میباشد که گاهی خانم های از موم برای این ناحیه استفاده می کنند و البته استفاده از لیزر هم برای این ناحیه بسیار مناسب می باشد.

– پرز های صورت و اطراف لب بسیار برروی ظاهر تاثیر دارد که با استفاده از موم های مخصوص صورت میتوانید این نواحی را از بین ببرید. البته از دکلره هم میتوانید استفاده نمایید اما از آنجایی که مو برروی صورت باقی میماند پوستتان دیگر آن لطافت و درخشانی ندارد.

نکته : تنها ناحیه مجاز  برای استفاده از تیغ زیر بغل می باشد و توصیه می شود برای نواحی دیگر به هیچ عنوان از تیغ استفاده ننمایید.

نکته : برای قسمت بالا تنه می توانید از تهیه مخلوط عسل و آب لیمو استفاده نمایید.

منبع: لایت مد

 

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا