آرایش و زیبایی

هنگام برداشتن ابرو به این نکات توجه کنید !

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

در زمان تمیز کردن ابرو از آینه دور شوید

هنگام برداشتن ابرو به این نکات توجه کنید !

برداشتن ابرو

در زمان تمیز کردن ابرو از آینه دور شوید

  

در حین برداشتن ابروهایمان مرتکب اشتباهاتی می شویم که باعث بد شکل شدن ظاهرمان می شود. پس تا مقاله را به طور کامل نخواندید موچین را کنار بگذارید تا ابروهای زیبا و فوق العاده ای داشته باشید. باید ابروهایتان را در نور طبیعی روز بردارید تا مرتکب اشتباه نشوید. شاید به اشتباه در تاریکی بخواهید ابروهایتان را بردارید یا خیلی آینه را جلو ببرید تا ابروهایتان قرینه شود. در ادامه به اشتباهات رایج برای برداشتن ابروها اشاره می کنیم …

ابروهایتان را هر روز برندارید

آرایشگران حرفه ای معتقدند باید ابرو تا آخرین حد خود رشد کند و بعد نزد یک متخصص بروید تا ابرویتان را پهن و زیبا بردارید تا در خانه هم بتوانید آن را حفظ کنید.

حتما نباید ابروهایتان قرینه باشد

متخصصان حرفه ای می گویند: ابروها خواهرند نه دوقلو. نباید فکر کنید ابروهایتان باید دقیقا مانند هم باشد زیرا در نهایت ابروهایتان باریک و نازک خواهد شد.

ابروهایتان را قبل از حمام برندارید

بهتر است بعد از حمام آب گرم اقدام به برداشتن ابروهایتان کنید. زیرا موها در گرما و رطوبت راحت تر جدا می شود.

وقتی درباره طول ابرو اشتباه می کنید

برای این که طول درست ابروی تان را مشخص کنید اجاز دهید دو ردیف مو زیر خط ابروی تان رشد کند، با استفاده از یک مداد جایی که باید ابرو شروع شود و تا جایی که باید تمام شود را مداد بکشید (مداد از پل بینی تا انتهای ابرو کشیده شود)، با این کار طول ابرو به درستی تعیین می شود.

برداشتن ابرو

وقتی درباره مکان قوس ابرو اشتباه می کنید

وقتی مکان قوس ابروی تان را اشتباه تعیین کنید، ظاهرتان زیبایی خود را از دست می دهد. برای پیدا کردن مکان قوس ابرو مداد را از روی پل بینی تا عنبیه چشم قرار دهید.

ابروهایتان را خیلی آرایش نکنید

آرایشگر پت مک گرت می گوید: اگر ابروهایتان کم پشت است از مداد ابرو خیلی تیر استفاده کنید و بین ابروها را به صورت خیلی محو، پر کنید.

شاواتا نیز گفته ی او را تایید می کند: ابروها روی صورت ما نیستند تا زیبایی مان را تکمیل کنند. البته نباید کلا آرایش ابروها را کنار بگذارید بلکه باید آرایش کمی داشته باشند.

رنگ مناسبی را انتخاب کنید

اگر ابروهایتان را رنگ می کنید یا برای پر رنگ کردن آن از لوازم آرایشی استفاده می کنید، در هر صورت از این توصیه استفاده کنید: اگر پوست تان روشن است، از رنگ تیره تر از رنگ موهایتان استفاده کنید. اگر پوست تان تیره است، از همان رنگ یا رنگ روشن تر از موهایتان استفاده کنید. در هر صورت هیچ وقت از رنگ مشکی استفاده نکنید.

ابروهایتان را در دوران قاعدگی وکس نکنید ، برندارید و بند نیاندازید

در دوران عادت ماهانه آستانه تحمل تان پایین است. پس تا هفته ی بعد صبر کنید و کمتر به خودتان درد و سختی بدهید .

از شابلون ابرو استفاده نکنید

بلینک بروبار می گوید هیچ وقت تبلیغات شابلون ها را باور نکنید. استفاده از شابلون ها باعث مصنوعی شدن ابروهایتان می شود که برای صورت شما مناسب نیست. باید به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید تا ابرویی مناسب با فرم صورت تان برای شما طراحی کند و خودتان هم بتوانید آن را تمیز کنید.

در زمان برداشتن ابرو خیلی به آینه نزدیک نشوید

وقتی آینه را خیلی به ابروهایتان نزدیک می کنید، به جای این که فرم و شکل ابرویتان را ببینید، به تک تک موها توجه می کنید. این کار باعث می شود ابرویتان نازک و ناهموار شود. باید از آینه بزرگ  استفاده کنید و عقب تر بروید تا کل صورت تان را در آینه ببینید نه تنها ابروهایتان را!

بالای ابروهایتان را برندارید

شاواتا، متخصص ابرو می گوید: اگر می خواهید ابروهایتان را در خانه مرتب کنید، فقط زیر و قوس ابرو را تمیز کنید و به بالای آن کاری نداشته باشید.

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا