آرایش و زیبایی

نکات آرایشی برای خانم های مو بلوند !

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

با موهای روشن، رژلب قرمز بزنید

نکات آرایشی برای خانم های مو بلوند !

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

با موهای روشن، رژلب قرمز بزنید

  

اگر موهای روشنی دارید، برای جذاب تر شدن و انتخاب بهترِ سایه، کرم و رژلب از ستاره ها و افراد معروف ایده بگیرید.  شاید تصور کنید افراد بلوند انتخاب وسیع تری دارند، اما واقعا انتخاب آرایش درست برای آنها سخت است و موی روشن تهدیدی برای زیبایی آنها خواهد بود.

سایه ابروی خاکستری

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

بعضی از خانمها به طور طبیعی موهای بلوند و ابروهای روشن دارند، به طوری که ابروهای آنها زیر نور افتاب دیده نمی شود. اگر همانند کارا دلویگن موهای کدر و سایه دار دارید، از سایه ی ابروی خاکستری مایل به قهوه ای یا قهوه ای استفاده کنید تا ابروهایتان زیباتر دیده شود و قوس ها را بپوشانید. برای این که ابروهای خیره کننده ای داشته باشید، به جای مداد معمولی از قلم موی انحنا دار استفاده کنید.

رژلب قرمز با موهای بلوند

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

اگر همانند ریتا ارا پوستی زیتونی و موهایی بلوند دارید، از رژلب هایی با طیفی از آبی سرد و ارغوانی استفاده نکنید زیرا با پوست زیتونی تان هماهنگی ندارد. به جای آن از رژلب های قرمز یا قرمز آجری استفاده کنید تا با رنگ طبیعی صورت تان هم خوانی داشته باشد و حرارت تان را بیشتر کند.

رژلب های گوشتی

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

اگر موهای بلوند با رگه های تیره و پوست تیره و یا کاراملی دارید، از رژلب های گوشتی استفاده کنید تا همانند مدل ها زیبا شوید. توصیه می کنیم همانند کیارا ابتدا خط لب بزنید و برای شکل دادن به آن از برق لب استفاده کنید.

سایه های ارغوانی رنگ

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

اگر همانند کیت هادسون برنزه و بلوند هستید، چشمان تان با سایه ی چشم غلیظ و سرد جلوه فوق العاده ای دارد. تنها باید کمی سایه ی ارغوانی رنگ یا آبی سیر به چشمان تیره خود اضافه کنید تا آرایش زیبایی داشته باشید. با این آرایش نیازی به خط چشم نخواهد بود.

کرم های برنزه کننده طلایی

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

اگر می خواهید مانند بلیک لیولی صورت طبیعی و درخشانی داشته باشید، از کرم های برنزه کننده با ته رنگ طلایی استفاده کنید و هیچ وقت از ترکیب های قرمز و نارنجی رنگ استفاده نکنید، زیرا شما را سرخ و سفید می کند. برای رژگونه از روشن کننده شرابی رنگ استفاده کنید و گونه هایتان را زیبا کنید.

رنگ های قرمز تیره

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

اگر همانند اشلی بنسون پوست معمولی دارید، از رنگ های سرخ تیره استفاده کنید. باید بیشتر به دنبال لوازم آرایشی با رنگ های تمشکی غلیظ و قرمز یاقوتی باشید.

زیبایی چشم با خط چشم مشکی

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

پوست معمولی و موهای بلوند مسی تیلور سوئیفت در کنار خط چشم گربه ای زیبا تر می شود. اگر می خواهید همانند تیلور زیبا باشید، از خط چشم مشکی با ماندگاری بالا استفاده کنید و در کنار آن می توانید از سایه چشم متالیک هم استفاده کنید. البته به هیچ وجه دور سایه های مسی نروید زیرا باعث بی حالت و رنگ شدن چشمان تان می شود.

رژلب صورتی فام

نکات آرایشی خانم های مو بلوند

اگر همانند اما استون پوست روشن و موهای نقره ای دارید، از رژلب هایی با ته رنگ صورتی ملایم استفاده کنید. رژلب های صورتی فام و سرخ ملایم زیبایی خاصی به صورت شما می دهد بدون این که زننده باشد.

سایه های خاکستری

اگر می خواهید همانند ریس ویترسپون مجذوب شوید، از سایه چشم خاکستری متمایل به قهوه ای و خاکستری مسی استفاده کنید. این رنگ ها با داشتن موهای بلوند و روشن و پوست معمولی شما را جذاب تر و شاداب تر نشان می دهد.

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا