آرایش و زیبایی

منشا خشکی موها را بخشکانید

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

مجله سیب سبز – شــقایق جعفری: هیچ چیز برای موها بدتر از خشکی نیست، همین خشکی منشا همه مشکلات ازجمله کدر و بدحالت شدن تا موخوره و شکستن تارهای مو است، بنابراین این جنس مو به نسبت بقیه به مراقبت بیشتری نیاز دارد تا علاوه بر ظاهری درخشان و زیبا، ساختمانی سالم و بی‌نقص داشته باشد، اما مهم‌ترین مرحله مراقبت در شستن به اندازه موها با شامپوهای مخصوص جنس آنهاست، پس اگر به‌دنبال محصولی مناسب برای موهای خشک و احتمالا آسیب‌دیده‌تان می‌گردید به پیشنهادهای تایید شده پزشکان و کارشناسان زیبایی (دکتر شهلا نهائی و هاله اسکوئی) توجه کنید.

رطوبت بپاشید
در نگاه اول موهای خشک فقط ظاهری کدر و مات دارند اما وقتی با لمس کردن آنها وارد جزئیات ساختمان موهای خود می‌شوید متوجه می‌شوید که زبر و شکننده شدن آنها بسیار جدی‌تر از این حرف‌هاست. آسیب دیدن لایه سطحی موها براثر عوامل مختلف باعث می‌شود تا موها دیگر درخشندگی سابق خود را نداشته باشند.

منشا خشکی را بخشکانید

از این رو برای قدم اول بد نیست به شامپویی از عصاره شیر و عسل اشاره کنیم. ردیست (REDIST) که چند سالی است به‌خاطر ترکیبات حرفه‌ای خود محبوب است، شامپویی مخصوص موهای خشک و آسیب‌دیده در میان محصولات خود دارد که علاوه بر لطیف و درخشان کردن موها با مواد مغذی خود به سرعت باعث شادابی و تعادل رطوبت موها می‌شود. این شامپو برای موهای آسیب‌دیده از رنگ و دکلره هم پیشنهاد می‌شود.

حدود قیمت: 40هزار تومان

 
شر خشکی را کم کنید
اگر موهای خشکی دارید نباید به خشکی و آسیب‌دیدگی آن دامن بزنید. می‌پرسید چرا؟ چون نتیجه آن وز و بدحالت شدن موهایی است که روزی به آن افتخار می‌کردید. موهای خشک نباید مدام در معرض رنگ‌های شیمیایی باشد به‌علاوه اینکه شستن زیاد آن هم در طول هفته برای موها سم است. پس بهتر است بعد از رعایت این نکات شامپویی متناسب با وضعیت موهای خود انتخاب کنید.

منشا خشکی را بخشکانید

شامپوی محبوب ترسمه (tresemme) باتوجه به نیاز مو، مقدار رطوبت را تنظیم می‌کند تا جایی که از وز شدن موها بعد از شست‌وشو خبری نیست. این محصول غنی‌شده با روغن ارگان است که موهای خشک شما را نرم و لطیف کرده و به مرور و با آبرسانی مرتب و نفوذ در ساقه موها شر خشکی را برای همیشه از سرتان کم می‌کند. پس اگر به حمام کردن زیاد عادت دارید این شامپو هیچ آسیبی به موهای شما نمی‌رساند.

حدود قیمت: 65هزار تومان


آووکادو می‌درخشد
یکی از توصیه‌های بسیار جدی برای مراقبت از موهای خشک استفاده از نرم‌کننده یا ماسک‌های حالت‌دهنده برای راحت‌تر شانه شدن آنهاست؛ نرم‌کننده‌هایی که از موخوره و شکستن تارهای موی شما پیشگیری می‌کنند. اما بهتر است در کنار محصولات تایید شده نرم‌کننده مو، از شامپویی استفاده کنید که در خود ترکیباتی طبیعی با خاصیت نرم‌کنندگی داشته باشد.

منشا خشکی را بخشکانید

شامپو گیاهی و خوش آوازه سینره با عصاره آووکادو برای رطوبت‌رسانی و حالت‌پذیری موها و غنی شده با ویتامینF برای تقویت و ترمیم موها آمده است تا تمامی نیازهای موی خشک شما را برآورده و حالتی نرم، لطیف و سالم به آن ببخشد. از طرفی بعد از شست‌وشو با این شامپو، لایه‌ای بسیار نازک از چربی‌های بسیار سبک و طبیعی روی تارهای مو ایجاد شده که باعث حفظ رطوبت و رفع خشکی مو می‌شود.

حدود قیمت: 20هزار تومان 


با طبیعت
خشکی‌زدایی کنیدزمانی که موهای شما در فصول مختلف سال خشک است بیشترین آسیب متوجه ساقه موهای شما می‌شود بنابراین باید مراقب باشید تا علاوه بر رطوبت‌رسانی به ساختمان عمقی موها مواد لازم برای تغذیه ساقه آنها را هم فراهم کنید. برای این کار بهتر است ضمن تقویت آنها با انواع روغن‌های گیاهی سراغ شامپوهایی با ویژگی آبرسان و تقویت‌کننده بروید.

منشا خشکی را بخشکانید

نمونه‌هایی مانند شامپوی نرم‌کننده و آبرسان ماتریکس (Matrix) که با ترکیب بی‌نظیری از عصاره آلوئه‌ورا،روغن هسته زردآلو و روغن کاپاکو بدون ایجاد خشکی، موها را پاکسازی می‌کند و جلوه‌ای شاداب، لطیف و درخشان به آن می‌بخشد. این محصول پرطرفدار موها را در برابر خشکی، شکنندگی و وز شدن محافظت کرده و با آبرسانی قوی و افزایش رطوبت از عمق بافت‌های آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند.

حدود قیمت: 60هزار تومان


بایک تیر 
چند نشان بزنیدهر بهانه‌ای که برای خشک شدن موهای‌تان آورده‌اید را فراموش کنید. حالا زمان آن است که به فکر درمان و مراقبت از آن باشید آن هم به شکل کاملا حرفه‌ای. مثلا شامپوهایی با قدرت پاک‌کنندگی و PHd  بالا برای شما مناسب نیست پس این  نکته مهم را در ذهن داشته باشید که شما قرار است موهای برق گرفته‌تان را ابریشمی کنید. برای این کار به شامپویی مانند ردکن (RedKen) با خاصیت تقویت‌کنندگی و فوق ملایم بودن نیاز دارید.

منشا خشکی را بخشکانید

شامپویی ترکیب شده از روغن تخم گشنیز و روغن کاملینا برای افزایش سلامت ساقه مو و ترکیب روغن زردآلو با جذب سریع در لایه‌های درونی ساقه مو تا موها را عمیقا آبرسانی کرده و درخششی خیره‌کننده به موها می‌بخشد. از طرفی این محصول علاوه بر پاکسازی و تغذیه موها مقاومت آن را افزایش داده و مانع شکنندگی بافت مو می‌شود.

حدود قیمت: 95هزار تومان 


از موهای خود ابریشم بسازید 
موهای بلند با جنس خشک استعداد زیادی برای آسیب دیدن از شرایط مختلف مانند گرمی یا سردی هوا، شنا کردن، استحمام و… دارند. مشکلاتی که خودشان را به اشکال مختلف ازجمله وز شدن یا موخوره زدن نشان می‌دهد، بنابراین مراقبت آنها به توجه بیشتری نیاز دارد. شامپو پرفروش هد اند شولدرز (Head & Shoulders) که حتما اسم آن را زیاد شنیده‌اید در میان محصولات خود شامپویی مناسب برای مراقبت از موهای خشک دارد.

منشا خشکی را بخشکانید

این شامپو که علاوه بر موها مراقب همیشگی سلامت پوست سر است با ترکیبی هوشمندانه از مواد مرطوب‌کننده طبیعی رطوبت پوست سر را حفظ کرده و به موها حالتی شاداب و زیبا می‌بخشد. از همه مهم‌تر ترکیب مواد نرم‌کننده در آن، در مدت کوتاهی خشکی مو را از بین برده و از وز شدن یا بروز موخوره پیشگیری می‌کند.

حدود قیمت: 14هزار تومان


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/277682/منشا-خشکی-موها-را-بخشکانید


بازدید: 37

شبکه های اجتماعی:



Bookmark and Share

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا