آرایش و زیبایی

آرایش مناسب صورت برای مهمانی های کریسمس

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

نکاتی برای آرایش خیره کننده صورت

آرایش مناسب صورت برای مهمانی های کریسمس

آرایش کریسمس

نکاتی برای آرایش خیره کننده صورت

  

در روزهای نزدیک به کریسمس بیشتر یاد بابانوئل و تزئینات روی درخت کاج می افتیم . در این ایام ممکن است به مهمانی هایی دعوت شویم که لازم است با حال و هوای این روزها آرایش داشته باشیم . در ادامه نکات آرایشی را بیان می کنیم که متناسب با تعطیلات و مهمانی های کریسمس است .

آرایش چشم دودی برای مهمانی های کریسمس

یکی از بهترین آرایش ها ، آرایش دودی چشم است . این نوع آرایش ریشه آسیایی دارد و باعث می شود چشم ها زیباتر و خیره کننده شود . برای این آرایش باید برای برجسته تر کردن زیبایی چشم هایتان از رنگ های کرم و قهوه ای استفاده کنید . علاوه بر آن بهتر است روی پلک بالایی سایه خاکستری بزنید و در دنباله چشم ها و به سمت خارج سایه تیره تری بزنید. البته به جز سایه از مداد و خط چشم هم استفاده کنید تا آرایش زیباتری داشته باشید.

مژه هایتان را زیباتر کنید

برای این که چشم هایتان زیبایی خیره کننده ای داشته باشد از مژه مصنوعی یا اکستنشن مژه استفاده کنید . به این صورت با این مژه ها چشم ها زیباتر می شود .

روی چشم هایتان خط چشم بکشید

برای مهمانی های کریسمس به منظور زیبا و شیک شدن بهتر است خط چشم را روی چشم هایتان بکشید . از خط چشم هایی به رنگ قهوه ای ، مشکی و دودی استفاده کنید . استفاده از خط چشم باعث می شود چشم ها خوش حالت تر و زیباتر به نظر برسد .

برای این که چشم هایتان درخشش بیشتری داشته باشد از سایه های براق استفاده کنید . البته همیشه به یاد داشته باشید که استفاده از سایه همرنگ با چشمان تان مناسب نیست.

با استفاده از رژلب ، لبهایتان را برجسته کنید

رژلب هایی به رنگ زرشکی ، شرابی و قرمز روشن برای زمستان مناسب است و می توان در مهمانی های کریسمس از آن استفاده کرد . علاوه بر آن می توانید جسارت به خرج دهید و از رنگ های شاتوتی و نارنجی هم استفاده کنید.

آرایش کریسمس

خط لب فراموش نشود

خط لب باعث می شود رژلب زیباتر دیده شود . اگر رژ زیبایی بزنید اما خط لب نداشته باشید ، قطعا لب هایتان جذابیت لازم را ندارد و چیزی در آرایش صورت تان کم به نظر می رسد . پس همراه رژلب تان از خط لب های هماهنگ با رنگ رژ و یا رنگ های زرشکی ، بنفش و قهوه ای استفاده کنید و رژلب را متناسب با این رنگ ها انتخاب کنید تا لب هایتان زیباتر و خاص تر دیده شود .

زیرسازی آرایش برای مهمانی های کریسمس

قبل از این که به سراغ آرایش بروید باید صورت تان را با استفاده از زیرسازی و پنکک پرتر و زیباتر نشان دهید .

گونه هایتان را پر کنید

روی گونه هایتان از رژ گونه استفاده کنید تا با استفاده از آن صورت خود را لاغرتر یا پرتر نشان دهید و گونه های زیباتری داشته باشید .

موهایتان را آرایش کنید

در مهمانی های کریسمس و در فصل زمستان باید به مراقبت موهایتان اهمیت بیشتری دهید زیرا بهترین آرایش هم با موهای نامرتب و بهم ریخته زیبا نخواهد بود . پس از موهایتان بیشتر مراقبت کنید و در هر حالی درخشش آن را حفظ کنید .

انتخاب رنگ مناسب برای آرایش

انتخاب رنگ مناسب برای آرایش چشم ها ، پوست ها و گونه ها اهمیت زیادی دارد و می تواند چهره تان را جذاب تر و متفاوت نشان دهد . اگر پوست روشنی دارید روی گونه و لب هایتان از رنگ های روشن استفاده کنید و با داشتن پوست تیره و برنزه به سراغ رنگ های متالیک و برنزه بروید تا آرایش و پوست زیبا و بدون نقصی داشته باشید.

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا