آشپزی

ناهار امروز را – غذای ژاپنی – بخورید

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آشپزی همراه باشید :

بیف ماکی با سبزیجات یک غذای ژاپنی با طعمی دلچسب و خوشمزه است. برخلاف دیگر غذاهای ژاپنی که شاید با ذائقه ما جور نباشد، اما این یکی هم مواد اولیه اش در دسترس است و شبیه غذاهای خودمان است.

جام جم آنلاین: بیف ماکی با سبزیجات یک غذای ژاپنی با طعمی دلچسب و خوشمزه است. برخلاف دیگر غذاهای ژاپنی که شاید با ذائقه ما جور نباشد، اما این یکی هم مواد اولیه اش در دسترس است و شبیه غذاهای خودمان است.

طرز تهیه بیف ماکی با سبزیجات

 مواد لازم:

  • نصف یک هویج بزرگ (100 گرم، خرد شده از طول)
  • 100 گرم لوبیاسبز، پاک شده
  • 400 گرم فیله گوش
  • 2 قاشق چایخوری روغن نباتی یا کانولا
  • 2 قاشق غذاخوری سس سویا

طرز تهیه:

1. هویج و لوبیا سبز را جداگانه در قابلمه هایی به مدت 2 تا 3 دقیقه آب پز کنید تا نرم شوند. سپس زیر آب سرد بگیرید و آبکشی کنید. 3 یا 4 تکه فیله باریک را بین دو کیسه پلاستیکی کنار هم بگذارید بطوریکه یک سانتی متر همپوشانی داشته باشند.

2. نمک بزنید و خوب با گوشتکوب بکوبید.جام جم سرا؛ غذای ژاپنی؛ بیف سپس هویج، لوبیاسبز و قارچ را کنار هم بطور افقی روی فیله بگذارید و شروع به پیچیدن کنید. برای بقیه فیله و سبزیجات همین کار را تکرار کنید. رول ها را نیم ساعت تا 4 ساعت در یخچال بگذارید بمانند.

3. روغن را در ماهیتابه بزرگی روی شعله بالا داغ کنید و رول ها را داخل روغن انداخته و همه جای آن ها را سرخ کنید تا قهوه ای شوند. سس سویا را داخل آن ریخته و در ماهیتابه را بگذارید تا 5 دقیقه بخارپز شود.

4.  سپس رول ها را دربیاورید و بگذارید سس آن ها جوش بخورد تا مقدار آن کاهش یابد و غلیظ شود. هر رول را به چهار تکه برش بزنید و به صورت عمودی روی بشقاب سرو کنید و روی آن سس بچکانید.


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/302844/ناهار-امروز-را-غذای-ژاپنی-بخورید

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آشپزی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا