سینما

کارگردان ها مشغول کارند

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از سینما همراه باشید :

بادیگارد

کارگردان ها مشغول کارند


ابراهیم حاتمی کیا کارگردان جنجالی سینمای ایران این روزها در حال فیلمبرداری جدیدترین ساخته اش در جاده ی دماوند است.

خلاصه داستان : چرا این قدر دیر اومدی ؟ماموریت بودم ،شغلت چیه ؟ تو حفاظتم ، نگهبانی ؟محافظم ، آهان پس بادیگاردی. پرویز پرستویی ،مریلا زارعی ،بابک حمیدیان و امیر آقایی از جمله بازیگران این فیلم هستند و البته آقای «کامران نجف زاده» همان گزارشگر بخش های خبری صداو سیما.

نسیم

کارگردان ها مشغول کارند


پرویز شهبازی با “نفس عمیق” خودش را مطرح کرد، اما بعد از آن هیچ گاه موفقیت فیلم ابتدایی اش را تکرار نکرد؛ نه در “عیار14” نه در “دربند”،او سال گذشته هم داستان “خانه دختر” را برای شهرام شاه حسینی نوشت.

خلاصه داستان :داستان دختر و پسری که در تهران گردی های خود با مردی برخورد می کنند که مشکلی دارد، آنها در صدد رفع مشکل او هستند . ساعد سهیلی ، ساغر قناعت و آزاده نامداری از جمله بازیگران فیلم هستند ، “نسیم” نیامده چند روزی تیتر اخبار بوده است؛ به خاطر حضور خانم مجری جنجالی.

نیمه شب اتفاق افتاد

کارگردان ها مشغول کارند


تینا پاکروان این روزها فیلم موفق “یحیی سکوت نکرد” را روی پرده دارد؛ در مقام تهیه کننده ،سال گذشته هم “خانوم” را روی پرده داشت ،کارگردان جوانی که در فیلم اولش رگه هایی از جسارت را داشت.

خلاصه داستان :«نیمه شب اتفاق افتاد» داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست. در تیم بازیگری فیلم پاکروان، دانه درشت هایی چون :حامد بهداد ،رویا نونهالی،آتیلا پسیانی،گوهر خیراندیش و ستاره اسکندری حضور دارند .

به دنیا آمدن

کارگردان ها مشغول کارند


یار همراه رخشان بنی اعتماد و کارگردان فیلم ایپزودیک “لطفا مزاحم نشوید”: محسن عبدالوهاب ، سینمای اجتماعی کم ایرادی دارد برای همین است که می توان امیدوارانه چشم انتظار جدیدترین ساخته اش باشیم.

خلاصه داستان :زن و شوهری در میانسالی برای ادامه مسیرشان دچار مشکل می شوند. عبدالوهاب با اتکا به بازیگران تئاتری نظیر :الهام کردا ،هدایت هاشمی ، پونه عبدالکریم زاده، تلاش دارد فضایی رئال و واقع گرایانه خلق کند؛ سینمایی نزدیک به جنس آثار رخشان بنی اعتماد.

سلام بمبئی

کارگردان ها مشغول کارند


قربان محمدپور نام چندان شناخته شده ای نیست، باید دید فیلم ایرانی هندی “سلام بمبئی” چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد ، هر چه که هست سازمان سینمایی از چنین آثاری استقبال می کند، به یک دلیل ساده :کارنامه پر کن هستند و پراز تبلیغات،فیلم محصول همکاری جواد نوروز بیگی و نیهالان مدیر کمپانی موشن پیکچر است.

خلاصه داستان:
پرداخت عشق از زاویه ای متفاوت ،خلاصه ی داستان منتشر شده فعلا تا همین حد مبهم است. تنها بازیگری که تا امروز حضورش قطعی شده ،محمدرضا گلزار است.خشم و هیاهو

کارگردان ها مشغول کارند


“هومن سیدی” در همین معدود آثاری که عرضه کرده نشان داده که گونه ای خاص از سینما را عرضه می کند: آفریقا ،سیزده و اعترافات ذهن خطرناک من همگی واجد مولفه های مشترک بوده اند ،قصه هایی جوان محور و شهری.

خلاصه داستان : زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچکس بعید نیست …

نوید محمدزاده ، طناز طباطبایی،بهناز جعفری ،رضا بهبودی و..بازیگران فیلم هستند ،ترکیب وسوسه کننده ای است ، بعید است فیلم بدی از کار دربیاید.

عقربه روی 220

کارگردان ها مشغول کارند

علیرضا امینی کارگردان جوان و فعال سینمای ایران با خلق آثاری همچون : هفت دقیقه تا پاییز ، به عنوان یک کارگردان اجتماعی جایگاهش را تثبیت کرده است .

خلاصه داستان :
فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و هیچ خلاصه ی داستانی از آن منتشر نشده است. بازیگران انتخاب شده اند توافق هم انجام شده ،اما فعلا عوامل سازنده در سکوت رسانه ای پیش می روند.پنجاه کیلو آلبالو

کارگردان ها مشغول کارند

شهرام شاه حسینی تا قبل از “خانه دختر” کارگردانی در قاب تلویزیون بود، اما پس از موفقیت فیلم در جلب تماشاچی آن هم در جشنواره ی فجر، حالا پیش تولید دومین کار سینمایی اش را شروع کرده؛ او این بار هم نویسندگان قدرتمندی را پشت سرش دارد ؛مانی حقیقی و فرهاد توحیدی.

خلاصه داستان : یک “کمدی رمانتیک” مطابق خواست تماشاچی این روزها ، فیلم احتمالا پرفروش هم خواهد شد. مهرداد صدیقیان و پگاه آهنگرانی تا امروز تنها بازیگران قطعی فیلم هستند.

سنتوری 2

کارگردان ها مشغول کارند

سنتوری 2 یا مرد پاییزی ،مهرجویی چند سالی است که از روزهای اوجش فاصله گرفته و تماشاچیان فقط به اعتبار ساخته های سالهای دورتر به دیدن آثارش می نشینند ،باید منتظر بمانیم تا ببینیم مرد پاییزی می تواند بازگشت مهرجویی به اوج باشد ؟

خلاصه داستان : این دفعه خبری از علی سنتوری نخواهد بود ،اما داستان در مورد موسیقی و حواشی آن است.

حامد بهداد،امین حیایی و لیلا حاتمی بازیگران فیلم هستند ، بازیگرانی که قرار است جای خالی آن بازیگر مهاجرت کرده ،بهرام رادان را بگیرند در ضمن چاووشی هم به دلیل اختلافات مالی حضور نخواهد داشت .از سنتوری فقط نامی باقی مانده و بس.

فیلم سلفی

کارگردان ها مشغول کارند

مورد جالب توجه این فهرست اولین «فیلم سلفی» سینمای ایران است که البته در گروه “هنر و تجربه” اکران خواهد شد ،فیلمی از محمدرضا رحمانی که کل پروسه ی فیلمبرداری آن دو روز به طول خواهد انجامید و دوربین توسط بازیگران دست به دست خواهد شد ، به عبارت واضح تر؛ با فیلمی مواجه خواهیم بود که فیلمبردار ندارد.

خلاصه داستان :در مورد مهمانی است که سه زوج در آن دعوت شدند؛ یکی از زوجین برای دیگران سورپرایزی دارد که این مساله سبب خلق تراژدی می شود. مهدی پاکدل ،ایمان افشاریان،آزاده صمدی  و اندیشه فولادوند از جمله بازیگرانی هستند که در این تجربه ی بدیع حضور دارند.


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/235496/کارگردان-ها-مشغول-کارند

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای سینما

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا