ماورای طبیعت

عجایب اهرام مصر

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از ماورای طبیعت همراه باشید :

wonders-of-the-pyramids

 

این مقاله آسمونی درباره عجایب غیر قابل درک و بغرنجی است که مدت مدیدی دانشمندان علوم و متافیزیک جهان را به خود مشغول داشته است. اما آنچه تا کنون به دست آمده؛ حیرت همگان را از این عجیب ترین ساخته دست بشر بر انگیخته است .

 

– اگر مقداری آب چند هفته در هرم قرار گیرد به آبی فعال به خواص عجیب تبدیل می گردد. برای مثال ، اگر آب آلوده باشد بعد از این مدت کاملاُ ضد عفونی می شود . دست دختر چهارده ساله که در حادثه ای به شدت آسیب دیده بود ، بعد از سی دقیقه قرار گرفتن در این آب از درد افتاد و بعد از دو روز بهبود پیدا کرد خانمی به نام پتی با استفاده مکرر از این آب چهره ای جوان و شاداب تر یافته است

 

محققانی که در مورد اهرام مصر تحقیق می کنند مشاهده کرده اند که مواد غذایی فاسد شدنی از قبیل گوشت، شیر و تخم مرغ ؛ در داخل اهرام مصر ماهها وحتی گاهی سا لها بدون هیچ گونه فسادی باقی خواهد ماند ؛ خوردن آنها برای انسان خطری ندارد شاید هرم خئوپس کهن ترین بنای عظیمی باشد که به دست انسان بنا شده و نا امروز باقی مانده است . این هرم در کنار پیکره ابوالهول در منطقه جیزه در 16 کیلومتری غرب قاهره در مصر قرار دارد . وسعت کل محل 216 کیلومتر مربع و سطح زیر بنای آن 13 جریب ( معادل 50000 متر مربع )است . 

 

سطح زیر بنای هرم با دقتی باور نکردنی تسطیح شده است . به طوری که اختلاف سطح آن در سرتاسر زیر بنا از چند میلیمتر تجاوز نمی کند .برخی این اختلاف را ناشی از زمین لرزه ها و آتشفشانها و حرکات زمین می دانند . در ساختمان این هرم دو میلیون و ششصد هزار قطعه سنگ ساختمانی از جنس گرانیت و مرمر به وزن 2 تا 70 تن به کار رفته است این سنگها که به دقت فوق العاده زیادی روی هم چیده شده بنایی به ارتفاع 140 متر را تشکیل داده است .در کنار این هرم دو هرم دیگری وجود دارد که یکی به کفرن جانشین خئو پس و دیگری به مایکونیوس جانشین کفرن تعلق دارد به این سه هرم اهرام ثلاثه می کویند .شش هرم کوچک دیگر که ظاهراً برای زنان ودختران آنها ساخته شده است در جوار اهرام ثلاثه مجتمع اهرام را به وجود آورده اند .

 

 

گوشه ای از عجایب داخل هرم 

– کنی هیل گیاهی را به مدت پنج روز بدون آب داخل هرم نگهداری کرد .زمانی که گیاه را کاملاً تازه و شاداب بود از هرم قارچ کرد بلافاصله پژمرده شد . 

– اگر بذر گوجه فرنگی داخل هرم کشت شودو سپس نشای آن در بیرون کاشته شود و محصول آن چند برابر بوته های مشابه می شود. 

– شیر که به سرعت فاسد می شود . بیش از یک هفته در هرم سالم و قابل استفاده باقی می ماند اما در غلظت آن تغیراتی حاصل می شود. این امر دو شرکت بزرگ ایتالیایی و فرانسوی را بر آن داشته است که پاکتهای مقوایی شیر را به صورت هرم به بازار عرضه کنند . 

– اگر مقداری آب چند هفته در هرم قرار گیرد به آبی فعال به خواص عجیب تبدیل می گردد. برای مثال ، اگر آب آلوده باشد بعد از این مدت کاملاُ ضد عفونی می شود . دست دختر چهارده ساله که در حادثه ای به شدت آسیب دیده بود ، بعد از سی دقیقه قرار گرفتن در این آب از درد افتاد و بعد از دو روز بهبود پیدا کرد خانمی به نام پتی با استفاده مکرر از این آب چهره ای جوان و شاداب تر یافته است 

– گوشت در داخل هرمهایی با ابعاد اهرام مصر و یا متناسب با آنها ، با وجود آن که دو سوم از آب خود را از دست می دهد هرگز فاسد نمی شود . 

– آزمایشهای مکرر نشان داده که تیغ صورت تراشی درداخل هرم تیز میشود ! چنان که حتی گاه تا 200 بار می توان از یک تیغ برای اصلاح صورت استفاده کرد . ممکن است برای شما خواننده عزیز این سئوال پیش بیاید که چرا از خواص هرم بهره نمی گیرند

 

 

در پاسخ به چند نمونه اشاره می کنیم :

1-بعضی از کشور ها ساختمانهای هرمی شکل برای هدفهای متفاوت ساخته اند. 

2-بیمارستانهایی برای بهبود سریع تر بیماران روانی. 

3-کلیسا برای تمرکز معنویت بشر . 

4- اتاقهایی در دانشگاهها بر ای استراحت و تمرکز اندیشه و فعالیت بهتر مغز. 

محاسبات بسیار پیچیده ریاضی در سطح قاعده وهرم اعجاب برانگیز است . جالب اینجاست که از طریق هرم می توان شمال و جنوب مغناطیسی را یافت.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا