ماورای طبیعت

محوطه زیرزمینی ترسناک، مری کینگ

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از ماورای طبیعت همراه باشید :

mary-kings-close-scotland(1)

از سالها پیش، محوطه زیرزمینی مری کینگ در شهر قدیمی ادینبورگ اسکاتلند به عنوان یکی از اسرارآمیزترین و ترسناکترین مکانها شناخته میشود؛ منطقه ای که هیچ گردشگری به تنهایی جرأت حضور در آن را ندارد. از سال ۱۶۴۵ زندگی در این محوطه زیرزمینی، برای همیشه از بین رفت.

آنهایی که در این منطقه زندگی میکردند به بیماری طاعون دچار شدند. مسوولان شهر هم تصمیم گرفتند این جایگاه زیرزمینی را بر سر ساکنان آن خراب کنند تا افرادی که دچار طاعون شدهاند همانجا بمیرند. با این حال پزشکان زیادی برای مداوای طاعونزده ها داوطلب شدند.

آنها لباسهای مخصوصی میپوشیدند تا گرفتار این بیماری مهلک نشوند. شاید به همین دلیل است که اسم «خیابان بخشش» را به جایی که مری کینگ در آنجا واقع شده دادهاند. با اینکه تصمیم مسوولان شهر برای خراب کردن این محوطه با موافقت روبهرو نشد، اما بیشتر ساکنان طاعونزده این منطقه به خاطر بیماری جانشان را از دست دادند.

از همان زمان، خیلی ها درمورد دیده شدن روح سرگردان افرادی که در مری کینگ مرده بودند، صحبت می​کردند. با گذشت سالها هنوز هم گفته میشود که در این مکان رعبآور روح دختربچهای به نام آنی بارها و بارها دیده شده است. آنهایی که مدعی اند آنی را دیده اند میگویند که او همیشه به خاطر گم کردن عروسکش با چهرهای گریان دیده شده است.

برای همین گردشگران پردل و جرأتی که به صورت گروهی به مری کینگ میآیند به عنوان هدیه، برای آنی عروسک میآورند و یک اتاق پر از عروسک در این محوطه به چشم میخورد.

mary-kings-close-scotland

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا