ماورای طبیعت

واقعاً چه سالی دنیا تمام می شود؟

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از ماورای طبیعت همراه باشید :

پیش بینی نیوتن

اسحاق نیوتن بی شک از بزرگترین و تأثیرگذارترین دانشمندان در طول تاریخ بشر بوده است. مطالعات نیوتن در فیزیک و کشف قانون جاذبه راه را برای پیشرفت بشر هموار و تسریع کرد.

اما نکته قابل توجه این است که نیوتن مطالعاتی در کتاب مقدس و مکاشفات یوحنا نیز داشت که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از دغدغه‌های او تعیین پایان جهان بوده است.

بخش زیادی از تلاش نیوتن، بطور مخفیانه، صرف مطالعات عمیق دینی و کیمیاگری شده بود. بیش از نوشته های ریاضی فیزیکی، نوشته های دینی و رساله های مربوط به کیمیاگری  از او به جا مانده که این یادداشتهای شخصی، مخفیانه بوده است. نوشته های دینی او از تاریخ پیامبران تا موضوع خدا، طوفان نوح، مسیح، کلیسا و آخرالزمان را دربرمی‌گیرد.

یادداشتهای دینی و کیمیاگری نیوتن تا اوایل قرن بیست ناشناخته مانده بود تا اینکه در این دوران شناسایی شد و مورد تحقیق و بررسی و بازبینی مورخین قرار گرفت و جنبه های ناشناخته ای از زندگی و عقاید این دانشمند را روشن کرد.

نیوتن یک مسیحی از فرقه آریوسی بود. آریوسیها یکتاپرست بودند و تثلیث را قبول نداشتند. ریشه این فرقه به قرن چهار میلادی و دعوای بین دو متأله مسیحی یعنی آریوس و آتاناسیوس بر می گردد که به برتری آتاناسیوس و نهادینه شدن تثلیث به عنوان یکی از اصول بنیادین مسیحیت انجامید.

در زمان نیوتن، آریوسیها اقلیتی بودند که از ترس متهم شدن به انحراف و مخالفت با جریان اصلی مسیحیت، چندان آشکارا عقایدشان را ابراز نمی کردند و همین امر نیز یک علت مخفی ماندن نوشته های نیوتن بود.

وی وقت زیادی را صرف مطالعات دقیق و عمیق دینی و تاریخی کرد و به این نتیجه رسید که تثلیت، انحرافی وارد شده به مسیحیت هست و به شدت هم علیه آن نوشت.

نیوتن مطالعات دینی دیگری هم انجام داد، از جمله اینکه در نامه‌ای که در سال ‪ ۱۷۰۴‬نوشته پیش بینی کرده که سال 2060 آخر دنیا است.

نیوتون پس از انجام دادن یکسری از مساله ها به نتیجه ایی رسید و این راز را در چندین برگ کاغذ یاداشت کرد و در صندوقچه ای گذاشت و آن را پنهان کرد و پس از دو قرن که از مرگ نیوتون گذشته بود به طور نامشخصی این صندوقچه پیدا شد.

دستخط نیوتون بدون این که صاحب جدیدش متوجه مطلب شود قبلاً در یک حرّاج آثار تاریخی به فروش رفته بود. خریدار یک یهودی فلسطینی بود که قبل از مرگ وصیت می‌کند که این مطالب به کشور تازه تاسیس اسراییل هدیه شود. هم اکنون این نوشته ها در اسرائیل قرار دارد.

اما چرا این نوشته‌ها برای اسرائیل و جریانهای فکری مسیحیت بنیادگرا مهم است. بر اساس مطالعات نیوتن نکاتی قابل دریافت است که برای بنیادگراهای مسیحی و صهیونیسم سیاسی قابل توجه هستند. در واقع نکات مورد توجه نیوتن در خدمت سیاستهای مسیحیت صهیونیستی و صهیونیسم سیاسی است.

 

بر اساس مطالعات نیوتن دریافت می‌شود که حساسترین نقطه دنیا اورشلیم هست. همچنین یهودیان به فلسطین باز می گردند و مجدداً در فلسطین شروع به بازسازی معبد سلیمان می‌کنند.

 

نکته مورد توجه نیوتن “آرماگدون” است. بر اساس مطالعات او، بین نیروی خیر و شر جنگی صورت می‌گیرد که در نهایت نیروی خیر پیروز می‌شود. او سرانجام پیش بینی می کند که دنیا در سال 2060 به پایان می‌رسد.

و این چنین است که بازگشت یهودیان به فلسطین و اشغال آن، تلاش برای بنای مجدد معبد سلیمان و سایر سیاستهای صهیونیستی و استعماری معنا پیدا می‌کند و مطالعات نیوتن هم در خدمت صهیونیسم قرار می گیرد.

 

 

تقویم مایاها

 

واقعاً چه سالی دنیا تمام می شود؟

 

دنیا به پایان نرسید

مایا! قومی که هزاران سال پیش معبد و هرمی که در بالا مشاهده می کنید رو با ۳۶۵ پله ساخته! به تعداد روزهای سال.

مایا تمامی خسوف ها و کسوف ها را دقیقا تا سال ۲۰۱۲ ثبت کرده و همشون طبق برنامه دارن اتفاق می افتن، مایا چندین هزار سال پیش عدد یک میلیون رو کشف کرده بود، مایا هزاران سال پش تو معابدش تصاویری از سفینه ها و فضانوردان رو روی سنگ ثبت کردن!
مایا آن زمان حتی تعداد روزهای هر سال کره ماه رو که گمونم ۲۷۹ روز هست محاسبه کرده بود. مایا ها از اورانوس و نپتون اطلاع داشتند، تقویم مایا برای ۴۰۰ میلیون سال استخراج شده است، سال خورشید و زهره را تا چهار رقم اعشار محاسبه کرده اند.

همه اینها رو به دو دلیل اشاره کردم یکیش اینکه بگم مایا چقدر قدرت محاسباتی و علمی داشته و دوم رو هم تو پی نوشت ها خواهید خوند. حالا بریم سر اصل مطلب، پیشگویی!

همین حس کنجکاوی خیلی از مردم و دانشمندان را برانگیخته است که چرا تقویم مایان ها در روز ذکر شده تمام می شود.
روز ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ گذشت و دنیا به پایان نرسید

 

واقعاً جهان کی به پایان می رسد یا اینکه آغاز دوره ای جدید چه زمانی است؟ آیا به پایان رسیدن تقویم مایان ها را می توان نشانه ای دانست بر وقوع یک اتفاق خاص در جهان؟

به هر حال باید صبر کرد.

– پورتال آسمونی Asemooni.com

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا