گردشگری

پونالو، ساحل شن های سیاه

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

پونالو,پونالو ساحل شن های سیاه,ساحل سیاهرنگ پونالو

پونالو، ساحل شن های سیاه

 

Punalu’u، ساحل شن های سیاه

پونالو که با نام “ساحل شن های سیاه ” نیز معروف است یکی از مشهورترین نمونه های سواحل سیاهرنگ می باشد که از شن و ماسه ‏های سنگ بازالت شکل گرفته است.

وقتی صحبت از ساحل های مختلف دنیا به میان می آید، شاید بسیاری از ما سواحلی با شن های روشن و سفید را تصور کنیم چرا ‏که بیشتر از ساحل های رنگی دیده ایم. اما بد نیست بدانید سواحلی وجود دارد که دارای شن و ماه سیاه رنگ هستند. بنابراین اگر دوست دارید در سفر ساحلی بعدیتان به یکی از سواحل سیاه رنگ دنیا بروید ‏می توانید ساحل پونالو را انتخاب کنید.

 

پونالو ساحل شن های سیاه,عجایب گردشگری,ساحل سیاهرنگ پونالو

عکس های ساحل شن های سیاه

 

پونالو که با نام “ساحل شن های سیاه ” نیز معروف است یکی از مشهورترین نمونه های سواحل دارای شن های سیاه می باشد که از شن و ماسه ‏های سنگ بازالت شکل گرفته است که همراه با مواد مذاب به داخل اقیانوس رفته و وقتی که سرد می شدند به این شکل در آمده و ‏همراه با موج ها به ساحل آمده اند.

 

پونالو ساحل شن های سیاه,عجایب طبیعت,ساحل سیاهرنگ پونالو

تصاویر ساحل  پونالو

 

این شن و ماسه های سیاه نه تنها ساحل پونالو را زیبا کرده است بلکه به آن جذابیت خاصی نیز ‏بخشیده است. در ساحل پونالو گونه های مختلفی از حیوانات خطرناک نیز وجود دارند که از نمونه های آن می توان به لاک پشت ‏دریایی سبز اشاره کرد که دیده شده کنار ساحل به روی این ماسه های سیاه می خزند. ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏‏‏ ‏ ‏

 

پونالو ساحل شن های سیاه,پونالو,ساحل سیاهرنگ پونالو

ساحل سیاهرنگ پونالو

 

منبع : 118safar.com

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا