چیدمان و دکوراسیون

مناسب ترین رنگ اتاق نشیمن

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از چیدمان و دکوراسیون همراه باشید :

دکوراسیون اتاق نشیمن یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون داخلی هر خانه ای است. اگر می خواهید یک اتاق نشیمن رنگی و زیبا بچینید بهتر است از ترکیب رنگی های زیر الگوبرداری کنید.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن
رنگ بندی مناسب می تواند جلوه‎ی دلنشینی را به اتاق نشیمن شما بدهد. در این لیست نگاهی به بهترین ایده ها برای دکوراسیون پذیرایی خانه‎ی شما داریم. در فضای نشیمن خود تجدید نظر کنید.

بهترین رنگ اتاق نشیمن, رنگ دکوراسیون اتاق نشیمن

از ترکیب رنگ نارنجی+گندمی+سایه های سفید برای دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده کنید

ترکیب نارنجی+گندمی+سایه های سفید برای دکوراسیون اتاق نشیمن
رنگ های مکملی مانند نارنجی و آبی نور قوی را ایجاد می کنند، با این حال اگر فقط از این رنگ ها در دکوراسیون استفاده شود می تواند برای چشم زننده باشد. اگر این رنگ ها را به صورت سایه روشن با رنگ سفید ملایم ترکیب کنید می تواند جلوه‎ی رنگی چشم نوازی را ایجاد کند. برای این کار رنگ غالب دکوراسیون تان باید سفید باشد و از ترکیب نارنجی و آبی در آن استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن,رنگ اتاق نشیمن

رنگ سبز Kelly + قرمز آجری + قهوه ای خاکی اتاق نشیمن را به فضای دوستانه و کلاسیک تبدیل می کند

ترکیب رنگ سبز زیتونی + قرمز آجری+ قهوه ای خاکی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
این ترکیب رنگی اتاق نشیمن تان را به یک فضای دوستانه و کلاسیک تبدیل می کند. می توانید چند بالش کوچک از این ترکیب رنگی را روی طاقچه‎ پنجره، به همراه مبل های سبز زیتونی در نزدیکی پنجره قرار دهید . این رنگ های عجیب غریب و ترکیب رنگی زیبا در کنار هم، در کنار سقف طرح دار سنتی و شومینه‎ روستایی پر از تکه های چوب زیبا می توانند با هم تطبیق داشته باشند.

دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن, طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن

ترکیب بندی رنگی درست می تواند یک مد سنتی در فضای امروزی ایجاد کند

ترکیب رنگی زرد هلویی+ رنگ سبز مایل به زرد+ رنگ کاهی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
ترکیب بندی رنگی درست می تواند یک مد سنتی در فضای امروزی ایجاد کند. اگر عناصر سنتی را در دکوراسیون دخالت دهیم، گچ کاری های سفید قدیمی، مبلمان کلاسیک و اشیای آنتیک و عتیقه با رنگ های خود به اتاق نشیمن فضای متشخصی می دهند. رنگ زرد هلویی مات روی رنگ قهوه ای مایل به خاکستری یا بژ، یک رنگ بندی بدون نقض محسوب می شود. رنگ کاهی نیز برای فرش ها، میزناهارخوری می تواند دکوراسیون بی نظیری برای اتاق نشیمن باشد.

ایده هایی برای دکوراسیون نشیمن,رنگ های اتاق نشیمن

دیوارهای خاکستری به همراه رنگ آبی ملایم، یک حالت مدرن و رنگ بندی جذابی محسوب می شود

ترکیب رنگ Bluebird یا رنگ پرنده‎ی آبی+ خاکستری تیره+ رنگ برف سفید برای دکوراسیون اتاق نشیمن
دیوارهای خاکستری سرد به همراه رگه هایی از رنگ آبی ملایم در مبلمان و سایر لوازم اتاق نشیمن، یک حالت مدرن و رنگ بندی جذابی محسوب می شود. اگر این دو رنگ با سفید مات به رنگ برف ترکیب شوند، فضای درونی خانه را گرم تر نشان می دهد. همچنین یک میز به رنگ قهوه ای می تواند فضا را طبیعی تر کند.

رنگ دکوراسیون اتاق نشیمن,دکوراسیون زیبای اتاق نشیمن

رنگ سبز به همراه اشکالی مثل برگ ها و گل ها، ظاهری به شکل نقاشی به اتاق نشیمن می دهند

ترکیب برگ های بزرگ سبز رنگ + رنگ کرم + سیاه ذغالی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
رنگ سبز به همراه اشکالی مثل برگ ها و گل ها هر دو ظاهری به شکل نقاشی به اتاق نشیمن می دهند. از این برگ ها می توانید برای رویه مبلمان استفاده کنید. پرده هایی به مدل عثمانی در دیواری به رنگ کرم رنگ با یک ته رنگ زرد مایل به سبز این فضا را کامل تر می کند. اگر رگه های مشکی به این رنگ بندی افزوده شود یک حالت پیچیدگی خاصی به این فضا می دهد.

رنگ اتاق نشیمن,بهترین رنگ اتاق نشیمن

استفاده از رگه های قرمز می تواند نمایه هیجان انگیز و غیرمنتظره ای به اتاق نشیمن بدهد

ترکیب سفید روشن+ پرده های فیروزه ای+ قرمز مرجانی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
هر چند سبز و آبی به عنوان رنگ های استاندارد در دکوراسیون خانه می باشد اما قرمز هم جایگاه خاص خود را دارد. استفاده از رگه های قرمز می تواند نمایه هیجان انگیز و غیرمنتظره ای به اتاق نشیمن بدهد . سایه آبی فیروزه ای نمای ساحلی دلنشینی دارد و این دکور همانطور که از نام آن یعنی Beachside Variation مشخص است حالت ساحلی به فضای اتاق نشیمن می دهد.

بهترین دکوراسیون اتاق نشیمن,دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن

تقریبا همیشه سبز مایل به زرد ( سبز بالنگ ) به رنگ آبی ترجیح داده می شود

ترکیب رنگ سبز درخت میوه‎ بالنگ + گندمی + قهوه ای (چوب آب آورده) برای دکوراسیون اتاق نشیمن
تقریبا همیشه سبز مایل به زرد به رنگ آبی ترجیح داده می شود، این حالت شفاف تر و چشم گیرتر است. رنگ سبز بالنگ می تواند روی رنگ دیوار به کار برده شود، همچنین روی پارچه مبلمان هم می توان آن را به کار گرفت. اگر میز به حالت الوار های آب آورده چوبی باشد و فرش نیز هم رنگ آن به رنگ قهوه ای باشد و پرده ها نیز به رنگ بالنگ های سبز باشند می تواند یک حالت جادویی به پذیرایی بدهد. مبلمان هم اگر دو نوع باشد و به رنگ خاکستری شیک و یا گندمی و همان سبزی که در پرده به کار برده شده است آن وقت دکوراسیون تان یک دکوراسیون دوستانه و صمیمی می شود.

طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن,ایده هایی برای دکوراسیون نشیمن

آبی نیلگون + زرد + رنگ بژخاکی مایل به خردلی در اتاق نشیمن می تواند یک ریسک بزرگ باشد

ترکیب آبی نیلگون+ زرد+ رنگ بژخاکی مایل به خردلی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
صحبت کردن از ترکیب این رنگ ها می تواند یک ریسک بزرگ باشد اما نتیجه‎ آن شگفت انگیز است. راز موفقیت این دکوراسیون در نظر گرفتن رنگ های جسورانه به صورت متعادل با هم و خنثی کردن حالت تکرار آن ها می باشد. در این اتاق نشیمن دیوار ها همگی به رنگ آبی نیلگون می باشند، و مشابه رنگی است که در آثار هنری دیده می شود، به نظر می رسد رگه هایی از این آبی در اثاث خانه از قبیل مبلمان و فرش نیز دیده می شود.

 

استفاده از رنگ خردلی در یک یا دو جای این دکور موجب می شود که چشم گیرتر شوند، یکی از جذابیت های آن استفاده از یک رنگ متعادل در دیوار است، همچنین اگر این رنگ با دسته های صندلی یکی باشد فوق العاده است. می تواند مبلمان دیگری را به رنگ بژ خاکی انتخاب کرد تا رنگ های فوق کمتر اشباع شده شوند.

منبع : seemorgh.com

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا