کامپیوتر ، موبایل ، اینترنت

ارسال موزیک‌ها به ساعت هوشمند Gear S2

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش کامپیوتر،موبایل،اینترنت همراه باشید :

ساعت هوشمند گیر اس2, انتقال موزیک به ساعت هوشمند

برای تغییر حافظه پخش به حافظه داخلی ساعت هوشمند از گزینه‌ Gear را انتخاب کنید

 

یکی از امکانات بسیار خوب ساعت هوشمند گیر اس2، پخش موزیک است. شما می‌توانید در شرایطی که قصد دارید بدون نیاز به تلفن همراه به موزیک دلخواهتان گوش دهید، از این قابلیت بهره‌مند شوید و با ساعت هوشمند خود موزیک پخش کنید.

 

برای انجام این کار باید موزیک‌های موردنظر را به ساعت هوشمندتان انتقال دهید که در ادامه روش انجام این کار را شرح می‌دهیم.

 

توجه: در صورتی‌که مدل بلوتوثی این ساعت را در اختیار دارید ‌باید برای گوش دادن به موزیک از هدست بلوتوث کمک بگیرید و در صورتی‌که مدل 3G این محصول را دارید می‌توانید به وسیله اسپیکرهای داخلی ساعت، عملیات پخش را اجرا کنید.

 

1- پیش از هر چیز مطمئن شوید اتصال بلوتوثی ساعت هوشمند و تلفن همراه شما برقرار است.

 

2- از فهـرست برنـامه‌ها روی Samsung Gear فشار داده و در ادامه گزینه Send content to Gear را فشار دهید.

 

3- در صفحه به‌نمایش درآمده سه گزینه قابل مشاهده است. گزینه اول یعنی select tracks به شما این امکان را می‌دهد تا موزیک‌های انتخابی خود را به ساعت هوشمندتان انتقال دهید که باتوجه به ظرفیت محدود ساعت هوشمند برای ذخیره‌سازی این موزیک‌ها، گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود. در ادامه دو گزینه دیگر به شما این امکان را می‌دهد تا فهرست پخش‌های انتخابی خود را با ساعت هوشمندتان هماهنگ کنید. روی select tracks فشار داده و مراحل کار را ادامه دهید.

 

4- در این مرحله مجموعه‌ای از فهرست‌های پخش برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با فشار پیکان کوچکی که در کنار گزینه‌ playlists به چشم می‌خورد این فهرست را تغییر دهید و در ادامه با انتخاب هریک از فهرست‌های پخش می‌توانید موزیک‌های دلخواه خود را انتخاب کنید.

5- پس از انتخاب موزیک‌های موردنظر روی گزینه‌ Done فشار دهید.

 

6- مراحل کار به پایان رسیده و شما می‌توانید با اجرای Music Player در ساعت هوشمند خود موزیک پخش کنید. تنها نکته‌ای که در این مرحله باید به آن توجه داشته باشید این است که به‌طور پیش‌فرض موزیک‌های ذخیره شده در تلفن همراه شما از طریق این اپلیکیشن پخش می‌شوند و برای تغییر حافظه پخش به حافظه داخلی ساعت هوشمند باید روی آیکون منو که به شکل سه نقطه قابل مشاهده است فشار داده و در بخش تنظیمات پخش موزیک، گزینه‌ Gear را انتخاب کنید.
منبع:jamejamonline.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای کامپیوتر،موبایل،اینترنت

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا