خانواده و جامعهزنان

ویژگی های زنان موفق و باهوش

 زنان باهوش به «آنچه هست» توجه می‌کنند.

زنان موفق می‌دانند حقیقت زودگذر است و اگرخواسته قوی باشد هر شرایطی  در یک چشم برهم زدن تغییر می‌کند. بنابراین شرایط موجود همیشه برای آنان یک نسبیت است که می‌تواند تغییر کند.

زنان موفق در یک نقطه نمی‌مانند.

زنان باهوش به جای اینکه همه چیز را به شانس بسپارند یا وقت را از دست بدهند، دائما در حال پیشروی و حرکت به جلو هستند. زنان موفق وقت خود را با ابراز تاسف در مورد خود یا آرزوی اینکه کاش چیزی غیر از این اتفاق می‌افتاد تلف نمی‌کنند.ایده آنها این است که «این ممکن است جایی باشد که من هستم اما این جایی نیست که دوست دارم باشم. چطور می‌توانم از این نقطه به نقطه‌ای دیگر بروم».

زنان باهوش در طول سفر شاد و پر‌انرژی هستند.

زنان باهوش می‌دانند زندگی لذت بخش است. پول، ماشین، لباس، روابط و حتی سلامت کامل هم چنانچه شادی نیاورد ارزشی ندارد.

 تجربه لذت بخش شادی در هر شرایطی ساعات روابط و سلامت لذت بخش را فراهم می‌کنند. اما اگر لذت را تجربه نکنید این چیزها هیچ کدام به دردتان نمی‌خورد.

زنان موفق به شم خودگوش می‌دهند و ازراهنمایی‌های آن استفاده می‌کنند.

زنان باهوش با ندای درون خود بسیار سازگارند. آنها ندای درون خود را می‌شنوند و طبق آن پاسخ می‌دهند.آنها در هر شرایطی که باشند چه سخت و چه آسان ندای درون خود را با اطمینان و شوق گوش می‌دهند. ما همه در بعضی شرایط بر خلاف ندای درون خود عمل می‌کنیم اما پیروی از ندای درون می‌تواند نتایج ارزشمندی به بار آورد.

زنان باهوش هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرند.

زنان باهوش هیچ عذری را نمی‌پذیرند اما فکرشان را وقتی که می‌خواهند تغییر می‌دهند. آنها مدام از خودشان می‌پرسند آیا من هنوز در مسیر هستم؟ آیا هنوز هم همین را می‌خواهم؟ این پرسش‌ها درواقع موجب می‌شود آنها روی تجربیات زندگی خود کنترل داشته باشند.

زنان باهوش دائما برنامه خود را بازبینی و بررسی می‌کنند.

زنان موفق متکی به نفس هستند.

این خصوصیت احتمالا مهم ترین خصوصیت است. من هیچ گاه ندیده‌ام که زنی باهوش و موفق بگوید «من باید با همسرم مشورت کنم و ببینم او چگونه فکر می‌کند» زنان موفق تصمیم نهایی را خودشان می‌گیرند. البته تصمیم گیری زمانی که شما بدانید چه می‌خواهید و با دقت شریکی را که از آن حمایت می‌کند انتخاب کنید، کاری ندارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا