زناشویی 18+

هفت روز هفته را به همسرتان نچسبید!!

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از زناشویی همراه باشید :

راههای ابزار علاقه به شوهر

ابراز علاقه به همسر یکی از راه های داشتن یک زندگی زناشویی محکم، استوار و عاشقانه است‎

 

ابراز علاقه به همسر یکی از راه های داشتن یک زندگی زناشویی محکم، استوار و عاشقانه است. در این مقاله قصد داریم شما را با روشهای زنانه ای آشنا کنیم که برای ابراز علاقه به همسرتان می توانید استفاده کنید.

روش هایی زنانه برای ابزار علاقه به شوهر
ما زنان عادت‌ داریم به مردان اجازه بدهیم به ما بگویند و نشان بدهند چه‌قدر دوست‌مان دارند، اما چند نفر از ما درباره‌ این‌که چه‌طور می‌توانیم عشق‌مان را به مردها نشان بدهیم، فکر کرده‌ایم. مهم است که ما زنان برای ساختن رابطه‌ای محکم، قابل‌احترام و بلندمدت به مرد‌مان نشان بدهیم دوست‌اش داریم و قدرش را می‌دانیم.

برای همسرتان یادداشت‌های خلاقانه برایش بنویسید
پیدا کردن کلمات مناسب برای گفتن آن‌چه در قلب‌تان دارید، گاهی بسیار دلهره آور است. این فرآیند را جالب و عشوه‌گرانه کنید، این‌کار به شما کمک ‌می‌کند بتوانید به او بگویید که چه احساسی به او دارید. نترسید و یک تصویر بامزه به یادداشت‌تان اضافه کنید- این‌کاراو را شگفت‌زده خواهد کرد و خنده بر لبان‌اش خواهدآورد.
 
بگذارید همسرتان مستقل باشد
بودن در یک رابطه به این معنا نیست که ۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته به‌ هم‌ بچسبید. بگذارید به علائق‌اش بپردازد و با دوستان‌اش بیرون برود. نشان‌ دادن این‌ که به او اعتماد دارید باعث می‌شود قدردان‌ تان باشد و به شما و رابطه‌تان اعتماد کند.
 
همسرتان را برای دنبال‌کردن رویاهای‌ اش تشویق کنید
او را حمایت‌ کنید به خواسته‌هایش در زندگی برسد. کمک‌اش کنید و به او اعتماد‌به نفس بدهید تا قابلیت‌هایش را ببیند. او را محدود نکنید. این‌گونه می‌توانید عشق و توجه‌ تان را به او نشان بدهید. این چیزی است که رابطه و عشق او به شما را محکم‌تر خواهد کرد.
 
از چیزهایی که برای او لذت‌ بخش است یادداشتی تهیه‌ کنید
یادداشتی تهیه‌ کنید از چیزهایی که او دوست دارد یا انجام‌ می‌دهد، مثلا این‌ که قهوه‌اش را چه‌ طور می‌خورد یا چه‌چیزی برای تماشا کردن یا مطالعه‌ دوست دارد. این چیزهای کوچک نشان می‌دهند شما به او علاقمند هستید و توجه دارید و به رابطه‌تان معنا و ارزش می‌دهند؛ چون همین چیزهای کوچک بسیار تاثیرگذار هستند.
 
به او بگویید عاشق‌اش هستید و چه احساسی را در شما ایجاد ‌می‌کند
گرفتار این تصور نشوید که او می‌داند شما چه احساسی درباره‌اش دارید. اجازه‌ بدهید مردتان بداند چه احساسی به او دارید و چه احساسی را در شما ایجاد می‌کند. این‌کار باعث می‌شود اعتماد به نفس او بالا ‌برود و او متوجه بشود که عاشق‌اش هستید و قدرش را می‌دانید.
 
کیک یا غذای مورد علاقه‌اش را برایش بپزید
می‌گویند راه ورود به قلب مرد، شکم او است. بنابراین کیک یا غذای مورد علاقه‌اش را برایش بپزید. این باعث می‌شود او احساس خاص بودن بکند، چون می‌داند شما به خاطر او این همه زحمت کشیده‌اید.
 
لباسی را بپوشید که دوست دارد بر تن‌تان ببیند
پوشیدن لباسی که می‌دانید او دوست دارد بر تن‌تان ببیند، نه‌تنها به شما احساس خاص بودن می‌دهد بلکه باعث خواهد شد او حس کند تنها مرد حاضر است. زمانی که بداند شما کوشیده‌اید فقط به‌خاطر او خود را بیارایید، عشق و اعتمادش نسبت به شما افزایش خواهدیافت.
 
از چیزهایی که در او می‌پسندید تعریف کنید
به او بگویید عاشق کدام ویژگی‌های‌اش هستید و کدام کارهایی که برای‌تان انجام می‌دهد شما را به تحسین وا‌ می‌دارد. با دل گرم کردن‌ اش او را از احساس‌ تان نسبت به خودش مطمئن می‌کنید و باعث خواهید شد که او احساس کند محبوب و با ارزش است.
 
درباره‌ چیزهایی که شما را نگران می‌کند با او صحبت کنید
 به او فرصت بدهید قهرمان شما باشد. با گفتن نگرانی‌های زندگی‌تان از او مشورت بخواهید. او عاشق این است که فرصتی برای کمک به شما داشته‌باشد و به شما نشان بدهد چقدر دوست‌دارد از شما حمایت کند و دردهای‌تان را ازبین ببرد.

 

منبع : parsine.com

 


منبع:
http://www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat-raz/days4-week-partner.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای زناشویی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا