گردشگری

باغ‌ نگارستان کجاست؟

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

باغ موزه نگارستان کجاست؟ سوالی که شاید خیلی از ما قبل از مراجعه به این محل از دیگران پرسیده باشیم. از امروز در چه نیوز قصد داریم شما را با جاذبه‌های گردشگری تهران و سایر شهرهای کشورمان با سری مقاله‌های «کجاست» آشنا کنیم و راه‌های دسترسی به آن‌ها را به شما نشان دهیم. با قسمت اول این سری مقاله‌ها که به معرفی باغ نگارستان می‌پردازد همراه باشید.

معرفی

باغ نگارستان یکی از بناهای قدیمی و ارزشمند تهران قدیم است که به دستور فتحعلی‌ شاه‌ قاجار ساخته شد. این بنا چه از نظر تاریخچه، معماری و هنر به کار رفته در ساخت آن و چه از نظر موقعیت کنونی و آثاری که در موزه‌های آن به نمایش در آمده است، دارای اهمیت بسیار زیادی است. 

negarestan-garden
مبلغ ورودی به این باغ ۳۰۰۰ تومان به ازای هر نفر است

آدرس

در ورودی این باغ در میدان بهارستان-انتهای خیابان دانشسرا-خیابان شریعتمداری قرار دارد.

موقعیت باغ نگارستان روی نقشه

دسترسی

برای رفتن به باغ نگارستان راه‌ دشواری پیش رو ندارید. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید می‌توانید از اتوبوس‌های شرکت واحد که به مقصد میدان بهارستان که در این لیست قرار دارند استفاده کنید و یا از مترو به ایستگاه بهارستان در خط ۲ بروید. پس از خروج از مترو تابلوی راهنما به سمت باغ نگارستان، با رنگ نارنجی در خیابان دانشسرا، توجه شما را به خود جلب می‌کند. به خیابان دانشسرا بروید و پس از حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی به باغ نگارستان می‌رسید.

negarestan-garden

در این باغ می‌توانید از موزه مکتب کمال‌الملک دیدن کنید، از خوردن صبحانه در کافه طهرون و در زیر بنای زیبایی که با الهام گرفتن از حافظیه شیراز بنا شده استفاده کنید، از موزه‌ها و بناهای دیگری که در آن‌ها گالری و نمایشگاه‌های موقت برپا می‌شود دیدن کنید و از فضای آرامش‌ بخش باغ با معماری یک باغ ایرانی لذت ببرید و برای لحظاتی هم که شده، از شلوغی و هیاهوی شهر به دور باشید. اگر قبلا به این باغ زیبا رفته‌اید نظرات خود را با چه نیوز و خوانندگان ما در میان بگذارید.


منبع:
http://www.kojaro.com/2016/6/4/119530/where-is-negarestan-garden/


بازدید: 3

شبکه های اجتماعی:



Bookmark and Share

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا