سینما

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از سینما همراه باشید :

وب‌سایت بدونیم: چه چیزی بهتر از این است که شب را در کنار عزیزانتان به تماشای یک فیلم خوب بگذرانید؟ خوشبختانه فیلم های خوب زیادی برای دیدن با خانواده وجود دارد. در این لیست سه نوع فیلم وجود دارد، عاشقانه، ماجراجویی و دوستانه، پس برای خود و خانواده تان فضایی دنج آماده کنید و از دیدن این فیلم ها لذت ببرید:

Stealing Beauty

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

فیلمی جذاب و بسیار زیبا از کارگردان افسانه ای برناردو برتولوچی که در آن بیننده را به نقطه ای در ایتالیا می برد. یک زن جوان آمریکایی پس از خودکشی مادرش، تصمیم می گرد تابستان را در ویلای یکی از اقوام دور سپری کند. او اصلا فکرش را هم نمی کند که این تابستان می تواند زندگیش را تغییر دهد. او پدرش را پیدا می کند، رازی که مادرش داشت را کشف می کند، و اولین عشق حقیقی خود را ملاقات می کند.
Leap Year

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

زندگی آنا خیلی خوب درست در حال پیش رفتن است، کارش را دوست دارد، یک آپارتمان جدید و زیبا و دوستی عالی دارد که هنوز عجله ای برای پیشنهاد ازدواج با او ندارد. او تصمیم می گیرد در یک حرکت مبتکرانه خودش به دوستش پیشنهاد ازدواج دهد. برای انجام این کار او باید به همراه مردی به نام دیلان یک سفر ماجراجویانه در کل ایرلند برود.
Under the Tuscan Sun

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

پس از یک طلاق سخت، فرانسیس مایز که نویسنده است تصمیم می گیرد به یک ویلای قدیمی در توسکان ایتالیا برود. دوستان جدید، همسایه های خوش برخورد، ماجراجویی های غیر منتظره، و البته عشقی جدید همه اینها منتظرش هستند. فیلمی بسیار زیبا با لایه هایی از زندگی ایتالیایی، که باعث لذت بردن بیننده از فیلم می شود.
A Walk in the Clouds

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

این فیلم بیننده را به آمریکا پس از جنگ می برد، جایی که دو جوان اتفاقی و در شرایطی غیر معمول با هم آشنا می شوند، و خود را درگیر اتفاقات ناباورانه ای می یابند. فیلم با بازی فوق العاده کیانو ریوز همراه است و مربوط به مدت ها قبل از درخشش در سه گانه ماتریکس است.
Secondhand Lions

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

جی مجبور می شود تمام تابستان خود را در مزرعه عمویش گرت سپری کند. از همان ابتدا تنها به این فکر است که از اقوام پیرش دوری کند، اما خیلی زود وقتی آنها شروع به گفتن ماجراجویی های اسرار آمیز، سرزمین های دور، امپراطوری های جادویی، و حتی گنج های گم شده می کنند اخلاقش تغییر می کند. این فیلم مناسب کل افراد خانواده است و می توانید با هم از آن لذت ببرید.
Flying Home

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

کولین تاجری جوان و خوش نیت است. به خاطر دومین معامله بزرگش به فلاندر در بلژیک فرستاده می شود، تا یک کبوتر بسیار نادر را برای همکارش بیاورد. اما هرگز فکرش را نمی کرد که در این سفر زنی فوق العاده به نام ایزابل را ملاقات کند، کسی که تمام نقشه هایش را تغییر می دهد. این فیلم فوق العاده زیبا و دلگرم کننده است.
Shadow Dancer

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

جرمی تیلور یک ویراستار جوان است که برای یک کمپانی چاپ و نشر کتاب کار می کند. او یک ماموریت جدید دریافت می کند: باید به دنبال شلدون پریش نویسنده معروف بگردد و برای کتاب جدیدش با او یک قرارداد ببندد. پریش ۲۰ سال است که چیزی ننوشته، و با کسی هم حرفی نزده. تیلور خیلی زود می فهمد این چالش چقدر دشوار است، چون هم باید کاری کند این نویسنده دوباره قلم به دست بگیرد و بنویسد و هم جلوی خود را بگیرد که عاشق دختر زیبای او نشود.
The Hundred-Foot Journey

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

فیلم در شهر شلوغ بمبئی آغاز می شود، اما خیلی زود به روستایی کوچک در فرانسه منتقل می شود. حن سرآشپز جوانی که به فرانسه مهاجرت کرده، تلاش می کند هر آنچه از آشپزی می داند را به مادام مالوری سخت گیر و خشک بیاموزد.
The Bucket List

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

دو پیرمرد که بیماری لاعلاج دارند، تصمیم می گیرند با هم لیستی از کارهایی که دوست دارند قبل از ترک این دنیا انجام دهند ایجاد کنند. بیرون پریدن از هواپیما با چتر، سفر به آفریقا، سفر به اهرام مصر، و رانندگی با ماشین های مسابقه ای تنها بخشی از ایده های دیوانه وار آنها است. این فیلم معنای واقعی زندگی را به بیننده نشان می دهد.
The Best Exotic Marigold Hotel

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

فیلمی کمدی و بسیار زیبا درباره گروهی از بازنشستگان انگلیسی که تصمیم می گیرند به هند مسافرت کنند و آخرین روزهای خود را در هتل ماریگولد که به نظر فوق العاده می اید بگذرانند. اما به محض اینکه می رسند متوجه می شوند جایی که قرار است میزبانی آنها را داشته باشد آنطورها هم که فکر می کردند لوکس نیست. این فیلم بازیگران واقعا خوبی دارد و مطمئنا از آن لذت خواهید برد.
The Magic of Belle Isle

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

یک نویسنده پیر و از کار افتاده که از زندگی خسته شده به شهر کوچکی که روزی در آن شهرت داشته می رود. او از بیشتر مردم متنفر است، دائما در حال نوشیدن است، و آرزو دارد تغییر پیش بیاید که تاثیری خوب در زندگیش داشته باشد. او خیلی زود با دختری جوان آشنا می شود که خیلی به خودش شباهت دارد و هیچ چیز به جز داستان گویی را دوست ندارد. فیلم تحت تاثیر بازی فوق العاده مورگان فریمن است.
The Grand Seduction

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

این فیلم داستان یک روستای کانادایی کوچک است با ظرفیت ۱۲۰ نفر. افراد محلی مستاصل و به دنبال کار هستند، به همین دلیل شهردار تصمیم می گیرد با یک کمپانی استخراج نفت بزرگ قرارداد ببندد، تا در آنجا کارخانه ای احداث کند. اما برای اجرای این برنامه، روستا به یک دکتر نیاز دارد. فیلمی است دلگرم کننده درباره لذت های ساده و ارزش های ابدی.
Will

این فیلم ها را شب با خانواده ببینید

ویل جوان بعد از درگذشت ناگهانی پدر عزیزش به یتیم خانه سپرده می شود. این پسر فقط یک رویا دارد، و آن هم این است که به هر نحو ممکن به استانبول برود و فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند، جایی که تیم محبوبش لیورپول قرار است به میدان برود. در مسیرش به آنجا، ویل ستاره سابق فوتبال یوگوسلاوی را ملاقات می کند که الک نام دارد. این دو به همراه یکدیگر تجربیات زیادی را کسب می کنند و هر دو به مرور یاد می گیرند، تا دوباره از زندگی لذت ببرند.

+ 0
مخالفم – 0


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/345746/این-فیلم-ها-را-شب-با-خانواده-ببینید

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای سینما

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا