نقد خودرو

با این اکسسوری ها از رانندگی لذت ببرید

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از نقد خودرو همراه باشید :

چه نیوز: اتومبیل های مدرن در حال هوشمندتر هستند، اما همانطور که ما منتظر آینده خودروهای بدون راننده هستیم، امروزه ابزارهای ساده ای وجود دارند که می توانند رانندگی را برای هر صاحب خودرویی راحت تر کنند. ما برخی از آنها را در زیر گردآوری کرده، و موارد مورد علاقه خودمان را برجسته تر کرده ایم.

 

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

شارژر ماشین

شما هرگز نمی توانید همیشه راهی برای شارژ نگه داشتن گوشی هوشمند خود داشته باشید. اگر می خواهید یک تماس اضطراری بگیرید (نه پیام متنی)، به GPS گوشی خود نیاز دارید، یا تنها می-خواهید مطمئن شوید که دستگاه شما تا آخر شب دوام می آورد، یک شارژر ماشین ساده مانند Aukey CC-T6 می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

این مدل خاص جمع و جور است و سریع شارژ می کند، و از استاندارد شارژ سریع کوالکام 2 (Qualcomm’s Quick Charge 2.0) نیز پشتیبانی می کند. (یک نوع Quick Charge 3.0 نیز موجود است، اگر گوشی جدیدتر و سازگار با آن دارید). مدل دو خروجی آن باید برای اکثر افراد مناسب باشد، اما اگر تعداد دستگاه های یک خانواده بیش از دو تا بود، یک مدل چهار خروجی مانند این شارژر Anker می تواند خرید کارآمدتری باشد.

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

 

 

کیت مخصوص ماشین بلوتوث

اگر لازم باشد شما در حین رانندگی از تلفن خود استفاده کنید، شارژرها مفید هستند – برای انجام این کار با خیال راحت، شما باید به دنبال یک کیت مخصوص ماشین بلوتوث باشید.

 

چیزی مانند iClever Himbox HB01 راه ارزان و راحتی برای اضافه کردن قابلیت بلوتوث به ماشین شماست، که به نوبه خود به شما اجازه می دهد تا به صورت بی سیم موسیقی پخش کنید، تماس های بدون نیاز به دست برقرار کنید، با نرم افزارهای کمکی مانند Google Now یا سیری (Siri) و امثال آن صحبت کنید. (در صورتی که یک خروجی AUX داشته باشید).

 

این کیت پیش تر نیز ما را به تحسین وا داشته بود. هرچند اگر شما عمدتا بر روی تماس ها تمرکز دارید، یک گوشی با بلندگوی کامل مانند Jabra Freeway بزرگ و ضخیم است، اما صدای واضح و قدرتمندی دارد.

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

 

پایه نگهدارنده گوشی

اگر مجبور باشید برای انجام یا تایید کاری دست خود را دراز کنید و گوشی را در دست بگیرید، تمام ابزارهای فوق بلا استفاده خواهند بود.

یک پایه نگهدارنده، گوشی را جایی قرار می دهد که شما بتوانید آن را ببینید، و باعث می شود همه چیز کمی کمتر استرس زا شود. پایه های مغناطیسی معمولا در اینجا خوب عمل می کنند – یکی مثل TechMatte MagGrip Air Vent ارزان است و در عین حال دست و پا گیر نیست، در حالی که مدل دیگر آن که بر روی درگاه CD نصب می شود کمی بزرگتر و مناسب کسانی است که فضای کافی درون خودرو در اختیار دارند.

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

سیستم GPS (موقعیت یاب جهانی)

از وقتی که گوشی های هوشمند به قطب همه کارهایی که ما انجام می دهیم تبدیل شدند، محبوبیت سیستم های GPS اختصاصی به طور محسوسی کاهش یافته است. و حقیقتا، اگر شما با این که اکنون گوشی شما این نقش را ایفا کند مشکلی ندارید، هیچ ضرورتی به ایجاد تغییر ندارید. اما اگر در مورد ذخیره باتری، استفاده از تلفن به صورت جداگانه، یا به طور بالقوه از دست دادن سرویس نگران هستید، هنوز هم دستگاهی مانند Garmin Nuvi 55LM ارزشمند است.

این دستگاه ساده، اما مقرون به صرفه و قابل اعتماد، و دارای رتبه 4.4 در سایت آمازون بعد از بررسی 1.720 کاربر، و توصیه هایی از PCMag و The Wirecutter می باشد. مدل زیر به روز رسانی های نقشه مادام العمر از Garmin خواهد گرفت، در حالی که یک مدل 55LMT به شما اطلاعاتی در مورد میزان ترافیک هم خواهد داد.

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

 

اتوماتیک

آداپتور مخصوص ماشین اتوماتیک به عنوان یک “سنسور کالری مصرفی برای ماشین ها” عمل می کند و تا حد زیادی هم واقعا همین کار را انجام می دهد. این آداپتور به یک پورت OBD-II وصل می شود – که باید در اکثر خودروهای تولید شده در 20 سال گذشته وجود داشته باشد – و ترمز، سرعت و متوسط مصرف سوخت شما را اندازه گیری کرده، و در نهایت یک نمره به شما می دهد که در یک هفته معین چقدر نرم و روان رانندگی کرده اید.

همچنین می تواند هر گونه مشکلی که چراغ خطر موتور شما را روشن می کند حس کرده و تشخیص دهد، و به جای این که شما را وادار به مراجعه به یک مکانیک کند، آنها را در یک برنامه به شما ارائه دهد. یک سوال وجود دارد که آیا همه اینها 80 دلار می ارزد، اما اگر شما تا کنون در مورد اتلاف سوخت بی اعتنا بوده اید، اطلاعات اضافه ممکن است ارزشش را داشته باشد.

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

 

فوبو تایر پلاس

باز هم، آیا ارزشش را دارد که 230 دلار برای یک سیستم کنترل فشار تایر مانند فوتو تایر پلاس بپردازند؟ احتمالا نه، اما اگر شما بتوانید از عهده هزینه حق بیمه بربیایید، این ابزاری ساده است که می تواند به کاهش سردرد شایع برای صاحبان خودرو کمک کند.

 

این ابزار مجموعه ای از سنسورهای بلوتوث است که فشار تایر و درجه حرارت لحظه ای را اندازه گیری می کند، آن داده ها را به گوشی شما می فرستد، و به شما در مورد هر گونه مشکلی در آینده هشدار می دهد.

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

 

دوربین داشبوردی

گذشته از مسائل مربوط به حریم خصوصی، اگر در مورد داشتن فیلمی که بتوانید برای هر گونه حوادث آینده ارائه دهید نگران هستید، خوب است که یک دوربین داشبوردی داشته باشید. چیزی مانند Rexing V1 باید برای انجام اقدامات حفاظتی در اینجا به شما کمک کند – که نسبتا جمع و جور است، با کیفیت 1080p فیلم می گیرد، و در سایت آمازون بازخورد خوبی داشته است.

7 ابزار مخصوص خودرو که رانندگی را بسیار ساده تر می کند

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا