گردشگری

عجیب ترین سینماهای جهان

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

خبرگزاری صبا: عجیب ترین سینماهای دنیا با ایده ای متفاوت از سینماهای همیشگی ساخته شده اند و لحظات متفاوتی را برای تماشاچیان خلق می کنند.

در ادامه برخی از سالنهای سینمای جهان که نمایشی از زیبایی های معماری، طراحی، فناوری و خلاقیت محسوب می شوند را تقدیم حضور می کنیم. بسیاری از این سینماها دارای تاریخ پرچالشی بوده اند بارها طی دوران  بمب باران شده، به اشغال درآمده و یا اینکه گرفتار حریق شده اند اما روح هنر هیچگه در آنها نابود نشده و پس از بازسازی مورد استفاده قرار گرفته اند.

آمفی‌تئاتر انزین – فلوریدا

عجیب ترین سینماهای جهان

سالن تئاتر انزین واقع در مایتلند فلوریدا، مناسب افرادی است که به فیلم‌های هنری علاقه‌مند هستند. یکی از دلایل معروفیت این سالن، میزبانی جشنواره‌ی فیلم فلوریدا و همچنین چندین جشنواره‌ی محلی دیگر است.تماشاگران می‌توانند دور میزهای گرد یا بر روی مبل‌های راحتی بنشینند و از وعده‌های غذایی خوشمزه و تجربه‌ی تماشای فیلم در یکی از بهترین و راحت‌ترین سینماهای جهان لذت ببرند.
بلیتز مگاپلی – اندونزی

عجیب ترین سینماهای جهان

بلیتزمگاپلی ازجمله سینماهای زنجیره‌ای اندونزی است که کار خود را از سال 2013 آغاز کرد. این سالن سینمایی شعبه‌هایی در جاکارتا نیز دارد.شعبه‌ی این سینما در جاکارتا، مبل‌هایی دارد که به «مبلمان مخملی» معروف هستند.بااینکه قیمت بلیت این صندلی‌ها 2 تا 4 برابر قیمت صندلی‌های معمولی است؛ ولی همچنان محبوب و پرطرفدار هستند. مخصوصاً برای زوج‌هایی که به تماشای فیلم و استراحت بر روی تخت‌های راحت علاقه‌مند هستند.
سینما کلاب نارنج – چین

عجیب ترین سینماهای جهان

این سالن سینما در سال 2011 به درخواست گروه تفریحی گلدن هاروست که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فیلم در آسیاست، در پکن ساخته شد.برای داشتن تجربه‌ا‌ی کامل و متفاوت از تماشای فیلم، قطعاً یکی از پیشنهادها، این سالن است که در کنار طراحی داخلی زیبایش، مبل‌های زیبایی برای تماشاگران دارد که در کمال راحتی بین بالشت‌ها و پتوهای گرم می‌توانند از تماشای فیلم لذت ببرند.
سینما گنبدی – نیوزیلند

عجیب ترین سینماهای جهان

 این سالن در نیوزیلند و در کنار سالن بیلیاردِ کلابِ گیزبورن جنتلمن واقع شده است.این سینما با داشتن حال و هوایی نوستالژیک، فرش قرمز، گنبد شیشه‌ای درخشان و تاریخی غنی یکی از بهترین و راحت‌ترین و عجیب‌ترین تجربه‌های سینمایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.در 3 یا 4 روز از هفته شما می‌توانید درحالی‌که روی صندلی‌های راحتی آن -که به کیسه‌های لوبیایی معروف هستند. استراحت می‌کنید از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های طبیعی و تماشای فیلم در محیطی با سبک قدیمی لذت ببرید.
سالن نمایش کمپانی دیزنی در هالیوود

عجیب ترین سینماهای جهان
عجیب ترین سینماهای جهان

سالن نمایش المپیا در یونان

عجیب ترین سینماهای جهان

Movie Theaterدر پاریس، فرانسه

عجیب ترین سینماهای جهان
عجیب ترین سینماهای جهان

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا