دانستنی ها و تمرین های ورزشی

ساده‌ترین ورزش‌ها برای سلامتی بدن

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از دانستنی ها و تمرین های ورزشی همراه باشید :

اخبار ورزش

انجام ورزش‌های مختلف هر کدام به نوبه خود تاثیرات مفیدی بر سیستم بدن دارند

 

اگر شما به دنبال حفظ سلامتی بدن خود هستید و از طرفی می‌خواهید استایل و تیپ مناسبی داشته باشید بدون شک باید به ورزش روی آورید.

ورزش به شما کمک می‌کند تا چربی اضافی را از دست داده و لاغر شوید، با بیماری‌های قلبی و عروقی بجنگید و سالم زندگی کنید.

انجام ورزش‌های مختلف هر کدام به نوبه خود تاثیرات مفیدی بر سیستم بدن دارند اما بسیاری از مردم به دلیل مشغله‌های مختلف قادر به انجام حرکات تکنیکی و حرفه‌ای ورزشی نیستند. در این بین برخی از ورزش‌ها در عین سادگی تاثیر بسیار خوبی بر سلامتی بدن دارند و با کمک آنها نیازی به حضور در کلاس‌های ورزشی و کار با وسایل ورزشی نیست.

یک دکترای فیزیولوژی ورزشی در این باره گفت: پیاده‌روی یکی از ساده‌ترین و موثرترین ورزش‌ها است.

ولی‌پور بیان کرد: دویدن، کوهنوردی، شنا کردن و راه رفتن از ساده‌ترین ورزش‌ها هستند که در این بین پیاده‌روی از بهترین آنهاست.

وی اظهار کرد: شما می‌توانید روزانه قسمتی از مسیری را که تا رسیدن به خانه، محل کار، محل تحصیل و… طی می‌کنید پیاده‌روی کنید تا به سلامتی برسید.

این مدرس دانشگاه اضافه کرد: پیاده‌روی در عین اینکه از ساده‌ترین و اصلی‌ترین ورزش‌ها به شمار می‌رود، برای افراد مسن بسیار مفید است چراکه وضعیت جسمانی آنها را بهبود می‌دهد.

این دکترای فیزیولوژی ورزشی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی سیستم قلبی و عروقی و تنفسی را تقویت می‌کند و بسیار از پزشکان برای بیماران خود این ورزش را تجویز می‌کنند.

ولی‌پور ادامه داد: در عین حال ساده‌ترین و پایه‌ترین برنامه ورزشی برای سلامتی پیاده‌روی به همراه تمرین با وزنه است چراکه کار با وزنه استخوان و عضله را تقویت می‌کند.

وی یادآور شد: 30 دقیقه پیاده‌روی در هر روز به سلامت افراد کمک می‌کند و افردی که کمردرد و آرتروز دارند باید زمان کمتری پیاده‌روی کنند.

منبع: ایسنا

 


منبع:
http://www.beytoote.com/sport/public-sport/easiest5-exercise-health.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دانستنی ها و تمرین های ورزشی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا