گردشگری

10 مکان دنج در هند برای یوگا بازها

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

وب‌سایت گردالی: هند مقصد مناسبی برای سفر است. کشور رنگ ها و فرهنگ های مختلف، با مکان های ارزان و دیدنی های زیبا، محل اصلی یوگا هم هست. یوگا فرم باستانی مدیتیشن هندی است که بدن و ذهن را آرام میکند و روحتان را از زندگی روتین بالاتر میبرد. خیلی از افرادی که به تازگی به هند سفر میکنند، بخاطر وجود محل های یوگا میروند. در ادامه تعدادی از این مکان ها را معرفی میکنیم:

مکان هایی در هند برای یوگا

1. آناندا در هیمالیا، نرندرنگار

این مکان لوکس با چشمه ی آب معدنی درهیمالیا واقع است و درشمار معروفترین ها در دنیاست. آناندا بخاطر تکنیک و مهارت های یوگایش در دنیا مشهور است. هرکسی طبق علاقه میتواند انواع یوگا مانند مدیریت استرس، سمزدایی و .. را انتخاب کند. این مکان از بی نقص ترین مکان های یوگا در دنیاست.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

2. مرکز مدیتیشن توشیتا، تارامشالا

این مرکز سکوت را به عنوان اصلی ترین ابزار آرامش برای بازدیدکنندگان به کار میگیرد. این مرکز به آموزش شیوه ی بودا اعتقاد دارد و به بازدیدکنندگان کمک میکند خودشان را در فضایی روحی کشف کنند. نوعی انرژی مثبت در این مکان وجود دارد که ذهن افراد را خالص میکند و باعث تمرکزشان میشود.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

3. پارمارث نیکتان، ریشیکش

این مکانی است که به یوگا نه تنها به عنوان مدیتیشن بلکه یک حرفه ی کامل نگاه میکند. دراین مکان ۱۰۰۰اتاقی برنامه های یوگای گسترده ای برای آماتورها و حرفه ای ها تدارک دیده شده است. هرسال دراین مکان فستیوال یک هفته ای یوگا برگزار میشود.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

4. انستیتو یوگا، بمبئی

این مکان که اولین وقدیمی ترین مرکز یوگا در جهان است، اعتقاد دارد که باید غنای یوگا را به صورت آموزش، به تمام دنیا منتقل کرد. دراین مکان، کارگاه ها، درس ها و کمپ های مدیتیشن وجود دارد که هرکسی در آنها میتواند به درونش متصل شود.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

5. مرکز مدیتیشن اوشو، پون

باغچه های شگفت انگیز این مرکز به طور طبیعی ذهنتان را از بدو ورود آرام میکنند. این مکان که درآن سنت و لوکس بودن باهم ترکیب شده است، با باغهای آرام، راه های عبور زیبا و سبزی استوایی مکان مناسبی برای یوگاست.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

6. مرکز مدیتیشن ایورودا یوگا، کونور

این مکان واقع در کوه های نیلگریل، با مزرعه های زیبا و گیاهان دارویی زیادی احاطه شده است. یوگا، کشاورزی ارگانیک و سرو غذاهای گیاهی از ویژگی های این مرکز هستند.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

7. مرکز یوگا شریاس، بنگالور

این مکان که از لوکس ترین مراکز یوگاست، جلسات مختلفی دارد که براساس نیاز هر بازدیدکننده ای است. با حمایت حرفه ای ها در این مکان به راحتی میتوانید خودتان را کشف کنید و از نظر روحی بالا بروید.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

8. مرکز روحی یوگا ویدیا، کرالا

این مکان زیبا توسط حرفه ای ها از سرتاسر دنیا اداره میشود و به یوگا به عنوان محیط آموزشی نگاه میکند که هرکسی در هر جلسه ای از این کلاس میتواند حضور داشته باشد. شروع برای آماتورها یک برنامه ی ده روزه است.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

9. کالاری کوایلکوم، کرالا

این مکان بهشتی است برای کسانی که دنبال مدیتیشن هستند. این مکان دور از نگرانی های شهری، با غذاهای گیاهی و ارگانیک به افراد اجازه میدهد روحشان را پاک کنند. یک تکنیک باستانی مدیتیشن به نام “Yoga Nidra” افراد را از سراسر دنیا به این مرکز میکشاند.

مکان هایی در هند برای یوگا

 

10. مرکز یوگا ایشا، تامیل نادو

این مکان غیرمذهبی واقع در کوه های ولیانگیری، با آرامش زیاد به افراد کمک میکند آرام شوند و خودشان را دوباره بسازند.

 

مکان هایی در هند برای یوگا

 

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/388060/10-مکان-دنج-در-هند-برای-یوگا-بازها

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا