نقد خودرو

با این خودروها به جاده بزنید!

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از نقد خودرو همراه باشید :

چه نیوز: برای سفر و به جاده زدن، همواره به ماشین مناسب نیاز است تا از سفر لذت برد. در ادامه به ده ماشین برتر در حوزه های مختلف ماجراجویی در جاده اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

 

بهترین خودرو برای سفرهای دوچرخه سواری: Cycling Honda Active Tourer

اگر قصد شرکت در مسابقات توردوفرانس را دارید،این هوندای شهری از یک مخزن سوخت مرکزی بهره می برد که باعث باز شدن فضای زیادی در داخل ماشین می شود که دو دوچرخه و یک رک چرخان در آن جا می شود. از دیگر امکانات جذاب به کار رفته در این ماشین می توان به یک پمپ یکپارچه، یک میز کار جمع و جور و یک جعبه ابزار اشاره کرد.

 

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

درب عقب را که بالا بزنید یک لامپ قوی در داخل ماشین روشن می شود که به مکانیک ماشین این امکان را می دهد در صورت نیاز در شب نیز به سادگی به تعمیر ماشین بپردازد.برای دیدن این ماشین در جاده ها باید تا سال آینده صبر کنید و در زمان عرضه این ماشین شما می توانید مدل  استاندارد آن را نیز انتخاب نمایید؛ این مدل فرق زیادی با مدل دوچرخه سواری ندارد و از یک صندوق عقب پیشرفته که قابلیت بر عکس کردن صندلی ها در آن نیز دیده شده است بهره می برد. بنابراین با عرضه این ماشین، دوچرخه سواران از چه چیزی باید گلایه داشته باشند؟  قیمت پایه : 18585 یورو

بهترین ماشین برای کمپ زدن در آخر هفته : نیسان ی-Trail

وعده تولید یک ماشین با توانایی هایی برای کوه پیمایی و با قیمت مناسب را نیسان با ماشین دو دیفرانسیله خود محقق کرد. اعتماد کردن به چنین ماشینی هوشمندانه به نظر می رسد اما این همه ماجرا نیست چرا که این ماشین امکانات ایمنی خوبی دارد از آپشن هفت سرنشین بودن بهره می برد.

 

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

اگر صندلی های این ماشین را بخوابانید  خواهید دید که چند تخت خواب راحت در داخل ماشین برایتان مهیا شده است.گیربکس قدرت موتور رو 30 برابر سریعتر از یک چشم به هم زدن می فرستد و به شما این امکان را می دهد که با اعتماد به نفس کامل از باتلاق ها و گل و لای ها عبور کنید و با این ماشین هیچ ترسی از گیر کردن در برف نخواهید داشت. قیمت پایه : 21995 یورو

 

بهترین ماشین برای سفر در جاده های طولانی: رنو کجار

شاید برایتان عجیب و جالب باشد، اگر معنای کلمه کجار را بدانید. کد به کلمه quad  اشاره دارد که به معنی چهارگانه است وکلمه جار به لغت agile اشاره دارد که به معنی چابک است. اما بر خلاف اسم عجیب و غریبش، کجار واقعا یک ماشین مناسب برای سفر است.مخصوصا اینکه این ماشین از نیسان قشقایی بزرگتر، ارزانتر و مثل یک کاناپه بزرگ راحت است. و همه این ویژگی ها باعث می شود که سفرجاده ای لذتبخشی را تجربه کنید.

 

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

 

ویژگی هایی مثل فضایی برای دراز کردن پاها، یک نگهدارنده دوچرخه و یک شیشه پانورمایی حیرت انگیز در سقف که دید زیبایی از محیط بیرون به سرنشینان می دهد، همه و همه این ماشین را به یک ماشین ایده آل برای سفر تبدیل کرده است.

 

بهترین ماشین برای بالا رفتن از کوه و تپه: مینی کوپر S ALL4 پر جنب و جوش

با الهام از موتورهای اسپورت که از کوه بالا می روند، به نظر می رسد این مینی کوپر لعنتی نیز می تواند مستقیم از کوه ایگر بالا رود. ویژگی هایی مثل سیستم تعلیق تقویت شده، بارند فیلاس و دو چراغ مه شکن این ماشین را در این حوزه منحصر به فرد می کند.این مینی کوپر هنوز راه زیادی برای رونمایی شدن و رویت در جاده ها دارد اما مدل استاندارد آن که اکنون در جاده ها وجود دارد، بیشتر مشخصات این ماشین را دارد.

 

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

از دیگر ویژگی های این مینی کوپر پنج نفره می توان به  درب عقب جالب آن اشاره کرد که برای قراردادن سریع بار بسیار مناسب است، این ماشین قابلیت انعطاف سریع در تغییر شرایط اب و هوایی مختلف را دارد و از یک سیستم دو دیفرانسیل برای قدرت دهی به ماشین بهره می برد که کار را برای حرکت در زمین هایی با گل و لای راحت می کند. در عین حال این ماشین قادر است شما را به مناطق صخره ای نیز ببرد؛ شاید باور کردنش سخت باشد اما این مینی کوپر در 7 ثانیه از سرعت 0 به 60 مایل در ساعت می رسد. قیمت پایه : 24285 یورو

بهترین ماشین برای حرکت در اب های کم عمق:  فیات 500 X آفرودی

اگر شما از علاقه مندان به سرگرمی های هیجان انگیز مثل پریدن در رودخانه ای یخ زده و انجماد هستید، سه کلمه وجود دارد که همه این موارد را برای شما به ارمغان بیاورد: فرمان داغ نیسان. مدل 500X نیسان آفرودی یک کراس اور دو دیفرانسیل ماجراجو است که از صندوق عقب بزرگی نیز بهره می برد. اما قسمت زیادی از این فضا به قرار دادن وسایل شنا اختصاص دارد.

 

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

شما در این ماشین به رادیو بلوتوثی DAB دسترسی دارید و ارزش این را دارد که ماشین را به نه بلندگوی Beats Audio مجهز کنید. قیمت پایه : 19065 یورو

بهترین ماشین جهانگردی: فولکس واگن مدل اقیانوس کالیفرنیا

فولکس واگن Campare در دهه شصت میلادی سمبلی از آزادی به شمار می رفت. و این موضوع در دورانی بود که رانندگان آمریکایی آن مدل را به مردی نسبت می دادند که در خیابان ها تیک آف می کشید و با سیگاری بر لب سواحل کالیفرنیا را با سرعتی زیاد طی می کرد.اکنون نسل ششم Campare برگرفته از روح اجداد خود است اما بیشتر از یک ون معمولی ون است! از امکانات این ماشین می توان به یک آشپزخانه کامل  و تخت چهار نفره و همچنین گرمکن هایی که از راه دور روشن و خاوش می شوند و یک تانک آب تازه در آن و صندلی راننده جالبی که قابلیت 180 درجه چرخش را دارد و یک سقف متحرک اشاره کرد که این ماشین را به یک خانه سیار تبدیل کرده است.

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

 

بهترین ماشین های آبی ورزشی: لندرور اسپورت Discovery

اگر شما به ورزشهایی مثل قایق سواری، جت اسکی و یا کایاک علاقه دارید به ماشینی احتایج دارید تا وسایل مرتبط با این ورزش ها را بتواند با خود حمل کند. خب پس نگاهی به دو خودروی برتر سال 2016 بیاندازیم. این SUV ویژه که سیستم شارژ برقی نیز در آن دیده شده است. این خودرو از یک تکنولوژی پیشرفته استفاده می کند که راننده هیچگاه با نگاه کردن به آینه از نزدیک شدن ناگهانی یک ماشین دیگر شوک نمی دهد و در شرایط مختلف اخطار می دهد.

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

این خودرو توانایی کشیدن 2500 کیلوگرم را دارد که برای ماشینی در این کلاس واقعا حیرت انگیز است.اما نکته جالتر این است که کشیدن ماشین دیگر یا حمل زیاد اساس بر روی عملکرد این خودرو تاثیری ندارد. اگر با این ماشین به درون آب نیز بروید، سنسورهایی که بر روی در و نزدیک آیینه قرار دارند حداکثر مجاز فرورفتن در گودی آب را اخطار می دهند. قیمت پایه:44000 یورو

 

بهترین ماشین برای نهایت ماجراجویی: آئودی Q2

این SUV میان رده لوکس شاید تداعی کننده یک بازیکن راگبی غول پیکر در ذهن شما باشد. اما با توجه به تکنولوژی جادویی کواترو که در آئودی به کاررفته، این ماشین همچون یک بالرین در جاده ها به حرکت در می آیدچه شما در حال بالا رفتن از یک کوه برفی باشیدیا در حال درنوردیدن دره های سنگلاخی، Q2 بهترین عملکرد را که تنها در ماشینهای ورزشی دیده اید به شما تحویل می دهد.

 

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

طراحی داخلی زیبای آن احساس نشستن در سوئیت یک پنتهاوس را به به شما می دهد که همراه با استریوهای Bang&Olufsen شده است، که به همه این امکانات می توانید چراغهای LED  و شارژر بی سیم ماشین را نیز اضافه کنید. شما همچنین می توانید با خرید یک چادر 1105 یورویی Hemiplanet خودروی خود را به یک کمپ مجهز تبدیل کنید . آلمانی ها به این خودر و می گویند : خانه دلپذیر!  قیمت پایه : 22000 یورو

بهترین ماشین برای حرکت در مسیر برفی: جیپ کروکی

این SUV به سادگی کوه های پوشیده از برف را در می نوردد. تکنولوژی دو دیفرانسیل در آن ساده است و نیازی به دخالت راننده در استفاده از هر یک از چرخها نیست. این ماشین، گشتاور را به سطح لغزنده منتقل می کند. اگر شما در یخبندان گرفتار شوید، جیپ کروکی بهترین مکان برای ماندن در آن است چرا که یک چادر و یک جعبه مدیریت مسافرین برای شرایط بارانی نیز در خود دارد.

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

 

 

در این ماشین می توانید جعبه کمک های اولیه و یک دکمه بزرگ بر روی صفحه لمسی  8.4 اینچی جلوی کنسول ببینید که به دکمه اضطراری معروف است و با فشار دادن آن همه چیز به بهترین شکل پیش می رود.  قیمت پایه : 33295 یورو

بهترین ماشین برای گشت و گذار: فورد رنجر

ممکن است فکر کنید پیک آپ های دو کابینه، آمریکایی ترین ماشین هایی هستند که تا به حال ساخته شده اند و در این زمینه ممکن است تا حدی هم حق با شما باشد. اما بریتانیا نیز اخیراً در ساخت چنین محصولاتی پیش قدم شده است. فورد رنجر دو دیفرانسیل را می توان به عنوان جایگزین شایسته برای یک SUV نامید.

 

 

10 ماشین برتر برای سفر و ماجراجویی

در داخل ماشین، یک کیت ویژه وجود دارد که از یک صفحه لمسی 8 اینچی که به تکنولوژی تشخیص صدا مجهز است، بهره می برد.تنها ایراد این ماشین این است که وقتی برای سواری  به ویکس (Whicks) می روید، ممکن است مردم از شما بخواهند تا وسیله های اضافی آنها را نیز در پشت ماشین گذاشته و حمل کنید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا