گردشگری

بهترین شهر های اروپا برای سفر پاییزی

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

اگر برای سفر پاییزه خود هنوز مقصدی مناسب پیدا نکرده اید، اروپا می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو باشد. در این سفر تجربه آب و هوایی ایده آل، شلوغی کمتر و در عین حال مناظر زیبای پاییزی را خواهید داشت. با توجه به این فاکتور ها، به معرفی بهترین شهر های اروپا برای چنین سفر دل انگیزی خواهیم پرداخت.

* Perthshire
این منطقه در اسکاتلند که به کشور درختان بزرگ نیز مشهور است، یکی از جذاب ترین چشم انداز های پاییزی در سراسر اروپا را برایتان به ارمغان می آورد. تلالو رنگ های طلایی و مسی برگ درختان در آب رودخانه ها و دریاچه های این مکان شگفت انگیز، هر چشمی را خیره خود خواهد کرد.

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

منطقه Perthshire، یکی از جذاب ترین چشم انداز های پاییزی در سراسر اروپا را برایتان به ارمغان می آورد

 
* Cumbria
رودخانه انگلیس همواره با مناظر زیبای خود، بازدید کنندگانش را غافل گیر می کند اما این هیجان با حال و هوای رنگ های پاییزی به اوج خود می رسد. Cumbria در انگلستان، مکانی ایده آل برای لذت بردن از چشم انداز های بی نظیر پاییزی خواهد بود.

 

بهترین شهر های اروپا برای سفر،سفر به اروپا

Cumbria در انگلستان، مکانی ایده آل برای لذت بردن از چشم انداز های بی نظیر پاییزی خواهد بود

 
Bruges
پاییز با رنگ های قرمز و طلایی خود، ساختمان های تاریخی شهر Bruges، در بلژیک را کادو پیچ می کند. انعکاس این رنگ ها در آب کانال های اطراف، منظره ای بی نظیر برای عکاسی به وجود می آورد.

بهترین شهر های اروپا برای سفر،سفر به اروپا

پاییز با رنگ های قرمز و طلایی خود، ساختمان های تاریخی شهر Bruges، در بلژیک را کادو پیچ می کند

 
* Bavaria
در جنوب آلمان بیشتر زیبایی های پاییزی اروپا را می توانید مشاهده کنید. جنگل های وابسته به رشته کوه آلپ، با رنگ های پاییزی زیبا در برابر کوه های نیمه برفی، خودنمایی می کنند. در این منطقه همچنین قلعه ها و کاخ های متعدد جالبی نیز وجود دارند که به سفر شما رنگ و بویی خاص می بخشند.

 

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

در جنوب آلمان بیشتر زیبایی های پاییزی اروپا را می توانید مشاهده کنید

 
* Dubrovnik
این شهر زیبا در کرواسی، مقصدی رویایی و در عین حال مقرون به صرفه نسبت به بسیاری از شهر های ساحلی دیگر اروپا به ویژه در فصل پاییز خواهد بود. در این فصل سال، هوا هنوز کمی گرم است اما از شلوغی تابستان خبری نیست.

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

 شهر زیبای Dubrovnik ، مقصدی رویایی و مقرون به صرفه به ویژه در فصل پاییز خواهد بود

 
* Wicklow
کوهستان های ایرلند در هر زمانی از سال، چشم نواز هستند. در پاییز نه تنها از این زیبایی های دو چندان شده بهره مند می شوید، بلکه آبشار ها نیز بکر تر و خلوت تر از هر زمان دیگری در سال هستند. علاوه بر بازدید از محل های تاریخی، می توانید به کوه نوردی در فضایی آرامش بخش نیز بپردازید.

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

کوهستان های ایرلند در هر زمانی از سال، چشم نواز هستند

 
*  Piedmont
با سفر به این منطقه در ایتالیا، به ویژه در اکتبر می توانید از غذا های ایتالیایی لذیذ در کنار چشم انداز های بکر پاییزی لذت ببرید.

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

با سفر به Piedmont در ایتالیا، می توانید از چشم انداز های بکر پاییزی لذت ببرید

 
*  Aragon
اگر سفری به یاد ماندنی در پاییز می خواهید، این منطقه در شمال شرقی اسپانیا را از یاد نبرید. با سفر به این منطقه می توانید علاوه بر تماشای رنگ های زیبای پاییزی، از پارک های ملی و حیات وحش متنوع آن ها نیز دیدن کنید.

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

اگر سفری به یاد ماندنی در پاییز می خواهید، منطقه Aragon در شمال شرقی اسپانیا را از یاد نبرید

 

*  Prague
اگر سفر پاییزه ای جذاب و در عین حال آرام می خواهید، می توانید سری به جمهوری چک بزنید. تجربه غذا های محلی این کشور در کنار مناظر رویایی آن، تجربه ای خاص را در ذهنتان حک می کند. همچنین بازدید از نماد های تاریخی شهر و مکان های دیدنی آن، در فصل پاییز بسیار راحت تر خواهد بود چرا که با شلوغی رفت و آمد توریست های تابستانی مواجه نخواهید شد.

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

اگر سفر پاییزه ای جذاب و در عین حال آرام می خواهید، می توانید سری به جمهوری چک بزنید

 
* Budapest
با از میان رفتن تدریجی گرمای تابستان، سفر به مجارستان گزینه ای مناسب برای پاییز شما خواهد بود. در این فصل جشنواره های غذایی زیادی نیز برگزار می شود که می تواند بر جذابیت سفرتان اضافه کند. این شهر برای قدم زدن در دل زیبایی های پاییزی، مقصدی عالی به شمار می رود.

جاهای دیدنی اروپا,گردشگری,تور گردشگری

با از میان رفتن تدریجی گرمای تابستان، سفر به مجارستان گزینه ای مناسب برای پاییز شما خواهد بود

 
منبع: 118safar.com

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا