گردشگری

موزه‌های عجیب جهان +عکس

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

موزه‌های عجیب جهان +عکس
موزه‌های عجیبی در جهان وجود دارند که روزانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیا هستند. بیشتر ما وقتی نام موزه را می شنویم فکرمان به سمت موزه های مشهور جهان مثل موزه لوور در فرانسه و یا موزه بریتانیا در انگلیس می رود که هر دو از مقاصد برتر گردشگری جهان بوده و سالانه میزبان میلیونها گردشگر هستند.
 اما در جهان موزه های دیگری نیز وجود دارند که گردشگران نه برای آثار تاریخی و نه برای گنجینه های هنری از آنها بازدید می کنند که مشهورترین آنها به ترتیب زیر است:

موزه نمکدان در آمریکا

 

موزه‌,دیدنیهای جهان,موزه های عجیب غریب

 

موزه نمکدان در شهر ممفیس ایالت تنسی کشور آمریکا واقع شده و در آن حدود در آن 20 هزار نمکدان که قدمت برخی از آنها به چند قرن می رسد، به نمایش درآمده اند.

موزه جاروبرقی در انگلیس

 

موزه‌,دیدنیهای جهان,موزه های عجیب غریب

 

موزه جاروبرقی در شهر منچستر کشور انگلیس واقع شده و توسط یک جوان انگلیسی با 126 جاروبرقی راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از 1100 جارو برقی در آن در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

موزه‌ سوسیس در آلمان

 

موزه‌,دیدنیهای جهان,موزه های عجیب غریب

 
موزه سوسیس در شهر برلین کشور آلمان قرار داشته و در آن علاقه‌مندان به این خوراکی خوشمزه و پرطرفدار می توانند از دستگاه‌هایی که طی چند دهه از آنها برای درست کردن انواع سوسیس‌ استفاده می‌شود،  دیدن کرده و در جریان روند رشد این صنعت قرار گیرند.

موزه شکنجه در مالت

 

موزه‌,دیدنیهای جهان,موزه های عجیب غریب

 

موزه شکنجه در شهر تاریخی مدینا کشور مالت واقع شده و در آن ابزارها و مراحل شکنجه محکومان طی چند قرن در یک بنای تاریخی که در گذشته زندانی مخوف بوده، بازسازی شده است.
منبع : farsnews.com

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا