نقد خودرو

7 تا از بهترین موتور سیکلت های برقی جهان را بشناسید

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از نقد خودرو همراه باشید :

وب‌سایت برسام: وسایل نقلیه روز به روز تغییرات جدی تری رو در خود می بینند و کاربردها، قابلیت ها و کیفیت آنها دستخوش بهبود می شود. در این میان موتور سیکلت سالهاست که به عنوان یکی از پرفروش ترین و البته هیجان انگیزترین وسایل نقلیه به شمار می رود.

موتور سیکلت های برقی از پرطرفدارترین و در عین حال بهینه و قابل اعتمادترین وسایل نقلیه هستند که در سراسر دنیا فروش خوبی دارند و البته کار راه انداز!

مدتی است شرکت های موتور سیکلت سازی بزرگ دنیا در حال بهینه سازی بیشتر هم از لحاظ ظاهر و هم کیفیت و کارایی آنها هستند. امروز می خواهیم ۹ مورد از بهترین موتور سیکلت های برقی که حتما شوق را بر چهره علاقه مندان به آنها نشان خواهد داد، را در برسام معرفی کنیم.

موتور سیکلت ALTA

این موتور سیکلت از بهترین گزینه ها برای تازه واردهای بازار است. دو سری از این محصول در بازار موجود و قابل سفارش است. مدل RedShirf SM که در تصویر دیده می شود دارای قدرت خروجی ۴۰HP  (اسب بخار) و گشتاور خرخشی ۱۲۰ ft.-lb. است.

7 موتور سیکلت برقی هیجان انگیز که می توان خرید

این موتور سیکلت برای کاربران درون شهری نمونه بهینه و خوبی است. قیمت آن از ۱۵٫۴۵۰ دلار شروع می شود و با حداکثر سرعت ۸۰mph در ۶ ساعت شارژ می تواند حدود ۵۰ مایل مسافت را طی کند.

مدل RedShift MX آن مقدار بهینه تر از قبلی است. این مدل با قیمت ۱۴٫۹۹۵ دلار شروع می شود با حداکثر سرعت ۶۵mph در حدود ۴ ساعت شارژ نگه می دارد.

7 موتور سیکلت برقی هیجان انگیز که می توان خرید

نکته قابل توجه که گفتنش خالی از لطف نیست این است که با حدود ۱۰۰ دلار می توانید پیش خرید را آغاز کنید. نکته دیگر این شرکت این است که صاحبان اصلی شرکت تسلا از سهامداران اصلی این شرکت نیز می باشند.

 

موتور سیکلت Victory

اگر به دنبال موتور برقی با امکانات بیشتر نسبت به مدل قبل هستند، Victory هم پیشنهاد خوبی است. این مدل موتور سیکلت با اینکه مدت زمان کمتری شارژ نگه می دارد ولی سرعت آن ۱۰۰mph است.

7 موتور سیکلت برقی هیجان انگیز که می توان خرید

خروجی قابل قبول این موتور ۵۴hp و گشتاور چرخشی آن ۶۱ ft-lb است. با این موتور به راحتی مسافرت های خارج از شهر را می توانید طی کنید.

این موتور به دلیل اشتن امکانات و البته موتور قوی تر قیمت بالاتری نسبت به قبلی دارد و در حدود ۲۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

 

موتورسیکلت های Zero

موردی که این موتورها را از بقیه مقداری متمایز می کند قابلیت های متعدد تغییر و انتخاب در بخش های مختلف آن است و همچنین از تکنولوژی بهتر و جالب تر استفاده کرده است.

7 موتور سیکلت برقی هیجان انگیز که می توان خرید

این موتورسیکلت چند مدل دارد که از ۸۱ مایل تا ۱۶۱ مایل تغییر می کند. اگر دوست داشته باشید می توانید با افزودن Power Tank به آن، تا ۲۰۲ مایل نیز با آن می توایند رانندگی کنید.

همه مدل های این شرکت دارای خروجی موتور ۷۰hp و گشتاور چرخشی ۱۱۶ ft.-lb  هستند که در مقایسه با بقیه قابل قبول است. قیمت آنها از ۱۱ تا ۱۴ هزار دلار متغیر تعریف شده است و همانطور که گفته شد از امکانات خوبی نیز برخوردار است.

بر روی LCD آن می توانید اطلاعات خوبی را بدست بیاورید. از مسافت طی شده تا میزان شارژ باقی مانده و سرعت فعلی موتور در آن نمایش داده می شود. با استفاده از نرم افزار موبایل آن می توانید موتور را ردیابی کرده و محدودیت هایی برای سرعت و حداکثر مسافت تعیین کنید.

 

موتور سیکلت های Lightning

اگر اهل بازی need for speed  باشید و علاقه به سرعت این شرکت یکی از بهترین گینه های شما خواهد بود. قدرت موتور ۲۰۰hp به همراه گشتاور چرخشی ۱۶۸ ft.-lbs. موتوری کاملا متمایز به شما خواهد داد.

7 موتور سیکلت برقی هیجان انگیز که می توان خرید

رکوردی که در یکی از مدل های این موتور به ثبت رسیده ۲۱۵٫۹۰۷ mph در سال ۲۰۱۱ در یکی از اتوبان های یوتا است که تقریبا بیش از دو برابر موتورهای معرفی شده قبلی است.

به همین نسبت هم باید انتظار قیمت بالاتری از این موتور باشیم. این موتور سیکلت ها از قیمت ۳۸٫۸۸۸ دلار در بازار به فروش می رسند.

 

موتور سیکلت های Energica Ego

اگر از همان دسته علاقه مندان به موتورسیکلت های با سرع بالا هستند، این مدل ایتالیایی را نیز می توانید انتخاب کنید. این موتورها با قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور چرخشی ۱۴۴ ft.-lb. تجربه موتور پرقدرتی را به شما می دهد.

7 موتور سیکلت برقی هیجان انگیز که می توان خرید

حداکثر سرعت این موتور سیکلت ۱۴۹mph است است و باتری آن در حالت سطح ۲ در حدود ۳ ساعت نیاز به شارژ دارد. اگر از برق DC سرعت بالا استفاده کنید در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می شود. قیمت آن در حدود ۳۴ هار دلار در بازار است.

از نکات جالب این موتور داشتن LCD برای کنترل وضعیت موتور است و همچنین از Bluetooth آن نیز می توانید استفاده کنید. از نکات برجسته این موتور امکات اتوپارک آن نیز می توان نام برد.

 

موتورهای Johammer

از برجسته ترین و چشم نوازترین موتورهای برقی امروزه را این شرکت تولید می کند. مدل J1 این شرکت با طاهری بسیار متفاوت و همراه بردن تمامی کنترلهای موتور به چرخ عقب، مدلی کاملا متفاوت از بقیه است.

7 موتور سیکلت برقی هیجان انگیز که می توان خرید

این شرکت اتریشی بصورت استارت آپ کار خود را شروع کرده و بالاخره این مدل موفق و متمایز را در بازار اروپا عرضه کرده است. این مدل از موتور های Johammer با یکبار شارژ ۲۰۰ کیلومتر یا ۱۲۴ مایل را طی می کند.

حداکثر سرعت این موتور ۷۵mph است و با شتاب ۰ تا ۶۲mph در ۸ ثانیه تجربه ای فوق العاده به راننده آن می دهد. قیمت این مدل ۲۴٫۹۰۰ یورو در بازار اروپا است.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا