تلویزیون

برنامه های تلویزیون برای هیجان انگیزترین روز سال

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از تلویزیون همراه باشید :

روزنامه تماشاگران امروز – فاطمه پاقلعه نژاد: برنامه های عید هیجان زیادی خواهندداشت. تقریبا حالا قطعی شده که سه شبکه اصلی از شب قبل عید تا بعد از سال تحویل، مثل هر سال جُنگ های روتین خواهندداشت. همچنان مهمترین برنامه عیدانه را شبکه سه دارد. «سه ستاره» احسان علیخانی که قرار است بهترین های تلویزیون را به رای مردم بگذارد، اصلی ترین برنامه نوروزی سیماست. شبکه 2 قرار شده آنتن خود را به پژمان بازغی بسپارد و شبکه یک هم محمد سلوکی را شب عید به خانه های مردم می فرستد.

در «سه ستاره» چه خبر است؟

برای برنامه «سه ستاره»، احسان علیخانی تقریبا همان کاری را می کند که در چند سال اخیر انجام داده، اما این بار یک بخش مهم از برنامه اش را از او گرفته اند و برای انتخاب بهترین های بخش نمایش و سریال، برنامه «سین مثل سریال» را با  اجرای محمدسلوکی در شبکه یک تدارک دیده اند.

البته همین حالا هم احسان علیخانی حسابی جو رقابت در بخش های دیگر را در  تلویزیون به راه انداخته است. رقابت بین عادل فردوسی پور با مهران مدیری و رامبد جوان به قدری زیاد شده است که عادل رسما در برنامه دوشنبه شب خود، از بینندگان برنامه اش خواست در این رای گیری از 90 حمایت کنند. رامبد جوان و مهران مدیری هم قطعا در روزهای آینده چنین خواهشی را از مخاطبان شان خواهندداشت.

 

 

برنامه های تلویزیون برای هیجان انگیزترین روز سال

 
سال قبل در اوج محبوبیت خندوانه، عادل برای بردن جایزه به شدت با مشکل رو به رو شده بود و رقابتی نزدیک بین او و رامبد جوان وجود داشت.

البته علیخانی به خاطر جنس برنامه ویژه عید شبکه اول، بخشی از برنامه هر ساله اش را ندارد. او دیگر در شب عید نمی تواند سریال ها را بررسی کند. جالب این است که علیخانی برای اقلا 200 چهره سرشناس هنری، فرهنگی، ورزشی و حتی سیاسی پرسش نامه هایی فرستاده بود تا به بهترین ها رای بدهند و مثلا رای وزیر ورزش، مسعود سلطانی فر در بخش سریال، «معمای شاه» و بهترین بازیگر خانم، «سیما تیرانداز» بوده!
حالا اما او نمی تواند این بخش را اجرا کند. علیخانی از حالا برای چند اجرای زنده در برنامه اش برنامه ریزی کرده. با توجه به همزمانی برنامه اش با شب آخر برنامه ماهواره ای استیج، او در ساعات پایانی منتهی به سال تحویل، خیلی اصرار دارد آنتن رسانه ملی را داغ تر از همیشه نگه دارد. حتی با اتفاقاتی که رخ داده، هیچ بعید نیست که بخواهد به نوعی برای دعوت از چاووشی در برنامه اش هم برنامه ریزی کند، تا شاید او برای اولین بار یک جایی بخواند و به همه این دعواها پایان داده شود!

 

سلوکی و «سین مثل سریال»!


برنامه ویژه عید شبکه یک در اختیار محمد سلوکی خواهدبود. مدیر شبکه یک برای بودن این برنامه روی آنتن، حتی فشار رسانه های اصولگرا را هم تحمل کرده است. رسانه هایی که سلوکی را برای اجرا همایش «پن تی وی» ترکیه به باد انتقاد گرفته بودند. البته این شبکه ماهواره ای فارسی زبان خیلی در خط قرمزها نیست. مثلا همین دو یا سه سال قبل بود که مالک این شبکه به ایران آمد و با اسکورت به تمرین پرسپولیس دوره رویانیان هم رفت. الان هم به همین دلیل است که محمدسلوکی خیلی برای اجرای این برنامه اخیرش، زیر فشار قرار نگرفته است.

او حالا قرار است تمام سریال های شبکه های مختلف را آنالیز کند و شب عید به بهترین ها جایزه بدهد. البته زمان تحویل عید امسال، نیمروز است. باید دید که سلوکی توان اجرای برنامه اقلا 15 ساعته را خواهدداشت یا نه. آنچه مسلم است این است که برخلاف تمام شایعاتی که این روزها منتشر می شود، علی ضیا و تیم برنامه سازی «فرمول یک» که این روزها برنامه صبحگاهی شبکه یک را روی آنتن می برند، در کنداکتور شبکه یک هیچ جایی ندارند. این موضوع البته به ناراحتی پای علی ضیا و دل نگرانی اش برای بیماری پدرش هم بر می گردد که این روزها دل و دماغ کارکردن و خصوصا اجرای ویژه برنامه را از او گرفته است.

 

 

برنامه های تلویزیون برای هیجان انگیزترین روز سال

شایعات درباره برنامه عیدانه «فرمول یک» حتی به جایی رسیده بود که روز پیش خبری منتشر شد درباره اینکه علی ضیا دوباره از پرویز مظلومی برای حضور در برنامه ویژه سال تحویلش دعوت کرده است ولی مظلومی با این عبارت که «یک بار دعوتش را قبول کردم، برای هفت پشتم بس است!» دعوت او را رد کرده است. مجری برنامه «فرمول یک» این خبر را از اساس تکذیب می کند و می گوید اصلا ویژه برنامه ای برای عید نداریم که بخواهیم از کسی برای حضور در آن دعوت کنیم.

 

شبکه 2: بازغی به جای عمو پورنگ!


برای شب عید، ابتدا قرار بود عمو پورنگ برای شبکه دو برنامه بسازد. این شبکه که این روزها عنوان شبکه تخصصی کودک را یدک می کشد، قرار بود برنامه عیدانه ای با فضای کودک داشته باشد. اما حالا پژمان بازغی که در این مدت، خیلی سعی کرده ژست روشن فکری اش قالب باشد، برنامه ای خشک اجرا خواهدکرد. برنامه ای که در تم کلی همین برنامه علیخانی یا فرزاد حسنی سال های قبل. بازغی که این روزها تصویرش از سر در سینماها تا بیلبوردهای تبلیغ چرم همه جا دیده می شود، چند وقت است برنامه «کودک شو» را هم که ویژه کودکان است، در شبکه نسیم اجرا می کند.

 

 

برنامه های تلویزیون برای هیجان انگیزترین روز سال

 

شبکه 5 و برنامه «کی به کیه؟»


شبکه 5 برخلاف هر سال، برنامه ای برای شب عید تدارک ندیده است. البته طبق شنیده ها، مدیران این شبکه هم بدشان نمی آمد از میزان مخاطب ساعت های حساس سال تحویل که دقیقا هم در وسط روز قرار گرفته و قطعا مخاطبان زیادی را پای تلویزیون می کشاند، استفاده کنند و برنامه ویژه ای را برای عید تدارک ببینند، اما سلیقه معاونت سیما چنین نبوده است و چون نمی خواسته همه شبکه ها برنامه داشته باشند و این باعث شود با یکدیگر هم پوشانی پیدا کنند، شبکه 5 را از ساخت ویژه برنامه سال تحویل معاف کرده است.

 

این شبکه اما برای شب های عید یک برنامه ضبطی ویژه دارد. یک تاک شو با اجرای احمد نجفی که مخاطبان تلویزیون اجرای او در «صندلی داغ» را از یاد نبرده اند. کارآگاه علوی با این برنامه به تلویزیون بر می گردد و می خواهد حسابی مخاطب جذب کند. تا به حال 15 قسمت از این برنامه با مهمان های معروفی ضبط شده است که از اول فرودین پخش آن آغاز خواهدشد.

 

 

برنامه های تلویزیون برای هیجان انگیزترین روز سال

 

احسان علیخانی و چالش کم کردن وزن


مجری معروف «سه ستاره» از دو ماه قبل که اجرایش برای این برنامه قطعی شد، به طور جدی به ورزش پرداخته است تا وزنش را کم کند. اگر می خواهید بدانید این چالش برای علیخانی چقدر جدی است، بهتر است نام مربی او را بدانید. «علیرضا استکی» مربی معروف بوکس، مربی مجری معروف تلویزیون است. او همین چند ماه پیش کار مربیگری قهرمان معروف بوکس (MMA) محسن علی اکبری را برعهده داشت و دو ماهی هم به علیخانی در مجموعه ورزشی انقلاب، هم تمرینات بدنسازی و هم آموزش های بوکس می داد.

 

حالا هم با شروع اجرای برنامه «سه ستاره» علیخانی برای اینکه وقت زیادی را برای رفت و آمد صرف نکند، چند دستگاه ورزشی برای خانه اش خریده و در خانه تمرین می کند. احسان علیخانی در این دو ماه حدود 11 کیلو وزن کم کرده است.

 

برنامه های تلویزیون برای هیجان انگیزترین روز سال

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای تلویزیون

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا