چیدمان و دکوراسیون

۴ اکسسوری ساده چیدمان سرویس بهداشتی

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از چیدمان و دکوراسیون همراه باشید :

به طور کلی همواره سرویس بهداشتی یکی از کم اهمیت ترین بخش های فضای داخلی هر خانه ای محسوب می شود. اما امروزه اهمیت طراحی فضای سرویس بهداشتی و حمام را می توان به اندازه ی فضای کانونی مانند نشیمن و پذیرایی دانست. در طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می توانید با ترکیب متریال ها و استفاده از عناصر و بافت های متفاوت دکوراسیونی منحصر به فرد ایجاد نمایید همچنین با انتخاب درست اکسسوری های سرویس بهداشتی می توانید حال و هوایی مناسب با فصل در آن ایجاد نمایید. در این مطلب نیز می خواهیم به شما کمک کنیم تا به سادگی اکسسوری ها و تجهیزات بهاری برای چیدمان سرویس بهداشتی خود تهیه کنید پس با ما همراه باشید.

 

حوله

یکی از عناصر لازم در چیدمان سرویس بهداشتی حوله است. قرار دادن حوله با فاصله مناسب از سینک باعث می­­ شود آب روی سطوح چکه و ایجاد لکه نکند. با چیدمان زیبای حوله‌ها و استفاده از رنگ‌های بهاری با اندازه‌های مختلف، سرویس بهداشتی را زیباتر و بهاری کنید. لوله کردن حوله ها و قرار دادن شان در سبد یا طبقه، آویزان کردن، تا کردن و چیدن آنها روی هم ایده هایی برای چیدمان حوله هاست.

 

اکسسوری های سرویس بهداشتی,اکسسوری های زیبا برای چیدمان سرویس بهداشتی

یکی از عناصر لازم در چیدمان سرویس بهداشتی حوله است

 

 

شیرآلات بهداشتی

رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری از بیماری ها بسیار توصیه شده است و از مهم ترین عوامل موثر بر سلامت نیز به حساب می‌آید؛ بنابراین شستن دست و صورت، دهان و دندان و … از نکات ضروری و یادگیری آن از دوران کودکی لازم است. استفاده از شیرآلاتی که کارآیی مناسبی داشته و با چیدمان و رنگ بندی سرویس بهداشتی هماهنگ باشد در زیباتر کردن محیط سرویس بهداشتی نقش بسزایی دارد.

 

چیدمان سرویس بهداشتی,دکوراسیون سرویس بهداشتی

استفاده از شیرآلاتی که کارآیی مناسبی دارند

 

چینی بهداشتی

قرار دادن چینی های بهداشتی که با سبک چیدمان سرویس بهداشتی شما تطابق دارد از موارد بسیار مهمی است که در زیباتر جلوه دادن فضا موثر است؛ بنابراین با توجه به اندازه سرویس بهداشتی می­ توان بهترین گزینه را برای تهیه چینی بهداشتی انتخاب کرد تا علاوه بر کارآیی درست آن، اندازه مناسب آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

لوازم چیدمان سرویس بهداشتی, اکسسوری های زیبای سرویس بهداشتی

قرار دادن چینی های بهداشتی که با سبک چیدمان سرویس بهداشتی شما تطابق دارد مهم است

 

لوازم سرویس بهداشتی

لوازم مختلف و متنوعی وجود دارند که می‌توانند در داشتن سرویس بهداشتی زیبا و راحت به ما کمک کنند؛ لوازمی که برای قرار دادن وسایل شخصی و همچنین مرتب سازی آنها کاربرد بسیاری دارند. در تهیه این وسایل نیز مانند سایر وسایل منزل، سعی کنید دقت لازم را به کار ببرید تا علاوه بر زیبایی، سبک چیدمان و هماهنگی بین لوازم نیز رعایت شود.

 

لوازم سرویس بهداشتی,سبک های چیدمان سرویس بهداشتی

دقت لازم را به کار ببرید تا علاوه بر زیبایی، سبک چیدمان و هماهنگی بین لوازم نیز رعایت شود

 

منبع : chidaneh.com

منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا