گردشگری

بهترین – ترن‌ های هوایی

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

برترین ها – ترجمه از حمید پاشایی: شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تفریحاتی هستید که آدرنالین بدنتان را تا بی نهایت بالا ببرد؟ در سال 2017، بعضی از شهربازی های بزرگ جهان سواری هایی ساختند که فریاد شما را واقعاً بلند می کند. این سواری ها مناسب هر سلیقه ای می تواند باشند، چه طرفدار خانه های تسخیر شده و پر از زامبی باشید، یا اینکه علاقمندید ببینید که واقعیت مجازی چگونه بازی ترن های هوایی را تغییر می دهد.

1. نگهبانان کهکشان، مأموریت: فرار (Guardians of the Galaxy – Mission: Breakout)

 

دیزنی لند، کالیفرنیا، آمریکا

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان

 

جدیدترین سواری دیزنی لند (که در ابتدای تابستان افتتاح شد) با استقبال بی نظیری از سوی علاقمندان به هیجان مواجه شده است. این یک سواری سقوط است که پیچشی نیز در آن وجود دارد. جلوه های ویژه و موسیقی کرکننده، سوارشوندگان را قادر می سازد که به شش شیوه مختلف آن را تجربه کنند. سرگرمی از همان ابتدا در هنگام تشکیل صف شروع می شود. مسافران از کنار شخصیت های مارول (Marvel) که تعدادشان در مجموع 2200 آیتم است (از جمله سلاح هایی از فیلم های معروف) عبور می کنند و داستان پیش زمینه سواری با کمک Taneleer Tivan و Rocket Raccoon دو شخصیت محبوب طرفداران توضیح داده می شود.

2. سرسره آبی کراکاتاو (Krakatau Aqua Coaster)

 

پارک آبی وُلکانو بِی، اورلاندو، آمریکا

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان


اولین پارک آبی کمپانی Universal در اورلاندو تابستان امسال افتتاح شد و بیشترین هیجان را این ترن آبی هیجان انگیز ایجاد کرده، که در آن سوارشوندگان به لطف فواره های قوی آب که قایق های بادی را در طول سرسره هل می دهد، هم به بالا و هم به پایین پرتاب می شوند. این ترن آبی به خاطر تکنولوژی های‌تک استفاده شده در آن کاملاً منحصر به فرد است. شرکت یونیورسال همان تکنولوژی معمول در محبوب ترین جاذبه های شهر بازی های خود را به کار برده، ولی این بار در یک سرسره آبی و نه ترن هوایی. با وجود پیچ های تند، سقوط های ناگهانی، سرعت بالا و سربالایی های شیب دار، این سرسره آبی از همه نظر کامل است، ولی ویژگی جالب تر آن آتشفشان بخاری است که قسمت مرکزی پارک آبی را شکل می دهد.

3. چرخش تندر ثور (Thor Thunder Spin)

 

شهربازی IMG Worlds of Adventure، دوبی

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان

شهربازی بزرگ دوبی تفریحات خود را به رخ دیزنی می کشد. این شهربازی تنها چند ماه پیش افتتاح شد، ولی همین حالا به عنوان یکی از بهترین شهربازی های جهان از آن یاد می شود. یکی از تفریحات پر طرفدار آن «چرخش تندر ثور» است. این تفریح، سواری چرخشی و سرعت بالایی است که در ارتفاعی بالا صورت می گیرد، پس کسانی که ترس از ارتفاع دارند شاید پیش از سوار شدن بهتر باشد در مورد تصمیم خود کمی بیشتر کنند. به طور خلاصه، این سواری تجربه ای ایده آل برای کسانی است که همیشه از خود می پرسیدند داخل ماشین لباسشویی بودن و گیر کردن در سیکلی چرخشی چه حسی دارد. مسلماً تجربه آن برای همه مناسب نیست، ولی کسانی که دوست دارند آدرنالین خود را بالا ببرند و عاشق سرعت هستند مأیوس نخواهند شد.

4. قطار شبح درن براون: طلوع شیطان (Derren Brown’s Ghost Train: Rise of the Demon)

 

تورپ پارک، انگلیس

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان


این جاذبه خلاقانه اثباتی بر این موضوع است که هیجان لازم نیست حتماً سریع و خشن باشد تا مردم را به شکلی ناگهانی بترساند. نسخه دوم قطار شبح درن براون اوایل امسال رونمایی شد، و واقعاً ترسناک است. عامل ترس با استفاده از واقعیت مجازی و فعل و انفعالات اضافی مثل بازیگرانی که لباس زامبی ها را پوشیده اند، ایجاد شده است. داستان این بازی درون واگن قطاری آمریکایی در دهه 1870 رخ می دهد. همانطور که انتظار می رود، این سفر با سفرهای معمول شما با قطار یک دنیا فاصله دارد و همه چیز خیلی زود در مسیر اشتباهی پیش می رود: به زامبی های گوشتخوار، گازهای سمی و فاجعه آخرالزمانی فکر کنید.

5. نیروی سرخ (Red Force)

 

شهربازی فِراری لند، تاراگونا، اسپانیا

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان


هر کسی که جنون سرعت داشته باشد عاشق این سواری خواهد شد، که با افتتاح در تابستان امسال تبدیل به سریع ترین ترن هوایی اروپا شد. مفهوم آن ساده است، و به شکلی طراحی شده که به سوارشوندگان حس بودن در ماشین فرمول یک را بدهد. سوارشوندگان کمربند خود را درون وسیله نقلیه می بندند و در عرض پنج ثانیه از صفر به سرعت 180 کیلومتر در ساعت می رسند. انتظار چشم اندازهایی زیبا در طول خط ساحلی اسپانیا و همچنین نیروی گرانش بسیار بالایی را داشته باشید. مشکل؟ نرخ شتاب به حدی سریع است که سوارشوندگان مجبورند عینک های ایمنی نه چندان جذابی را به چشم بزنند، تا در صورت برخورد با پرندگان (که البته احتمالش کم است) به آن ها آسیبی نرسد.

  6. موج شکن: ترن نجات (Wave Breaker: The Rescue Coaster)

 

پارک دنیای آبی سن آنتونیو، آمریکا

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان

این ترن هوایی برای کسانی که فیلم جدید گارد ساحلی (Baywatch) را دیده باشند عالی است و باعث می شود شغلی به عنوان نجات غریق را تجربه کنند، بدون اینکه مجبور باشند لباس شنای تنگی بپوشند. این سواری جدید ترنی دونفره است، و جنبه منحصر به فرد آن ماشین های شبیه جت اسکی است. این سواری ملایم و آرامی است، و تنها محدودیت آن کمربندی است که مسافران باید روی پای خود ببندند. بخش اعظم این ترن از دریاچه پارک عبور می کند، و مسافران می توانند از مناظر خیره کننده لذت ببرند. این سواری نشان دهنده این موضوع است که شهربازی Seaworld قصد دارد نمایش های وال و دلفین خود را کم کم کنار بگذارد و در عوض، پارک را با هیجان پر کند.

7. پگاسوس اکسپرس (Pegase Express)

 

شهربازی پارک آستریکس، فرانسه

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان

پارک آستریکس، یکی از بهترین شهربازی های اروپا اخیراً از تازه ترین جاذبه خود رونمایی کرده است: ترنی هوایی که از اسب های سفید و بال دار اسطوره های یونانی الهام گرفته شده است. سورپرایزهای بسیاری انتظار مسافران این تفریح هیجان انگیز را می کشد. مسافران پگاسوس اکسپرس باید انتظار معبدهای باستانی و برخی از زیباترین جلوه های ویژه که تاکنون در شهربازی ها دیده شده را داشته باشند.

8. مسابقه بزرگ لگو (The Great LEGO Race)

 

لگولند آلمان

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان


این تفریح هیجان انگیز که تاریخ افتتاح آن قرار است اواخر 2017 یا اوایل 2018 باشد، اثباتی دیگر بر این قضیه است که لگو فقط برای کودکان نیست. این سواری های‌تک مطمئناً سوارشوندگان از تمام سنین را راضی خواهد کرد. این ترن هوایی که به عنوان هیجان انگیزترین تفریح لگولند از آن یاد می شود، با کمک واقعیت مجازی هیجان بیشتری نیز ارائه خواهد داد. سوارشوندگان با شخصیت های لگوی مورد علاقه خود رقابت خواهند کرد، و در دنیایی زیبا کاملاً ساخته شده از آجرهای رنگین کمانی پرواز خواهند کرد.

9. مارماهی برقی (Electric Eel)

 

پارک دنیای آبی سن دیگو، آمریکا

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان


مارماهی برقی اوایل سال 2018 گشایش خواهد یافت، و کارشناسان پیش بینی می کنند که ترسناک ترین سواری این پارک باشد. حلقه، پیچ، و صعودی 45 متری در کار خواهد بود. این ترن هوایی بلندترین و سریع ترین ترن پارک خواهد بود. مسافران قرار است از چشم اندازهای تماشایی در طول این شهربازی ساحلی لذت ببرند، هر چند احتمالاً خیلی از آن ها ترجیح خواهند داد که چشمان خود را محکم ببندند.

 

10. زمان آویزان (HangTime)

 

شهربازی ناتز بری فم، کالیفرنیا

 

 

بهترین ترن های هوایی جدید در شهربازی های جهان


اسم این سواری به سادگی توضیح می دهد که قرار است چه باشد. به طور خلاصه، مسافرانی که شجاعت سوار شدن به این ترن هوایی که قرار است اوایل سال آینده میلادی افتتاح شود را دارند، باید انتظار مقدار قابل توجهی زمان از بالا به پایین آویزان بودن در هوا را داشته باشند. این ترن از نیروی گرانش منفی برای ایجاد حس سقوط آزاد استفاده خواهد کرد، و شیب دارترین سرپایینی را بین تمام ترن های هوایی در کالیفرنیا خواهد داشت.

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا