کامپیوتر ، موبایل ، اینترنت

راهکارهای مفید برای خنک کردن تلفن همراه

خنک ماندن گوشی هوشمند, حل مشکل داغ شدن گوشی

موقع داغی گوشی کاربران باید قاب و کیس گوشی هوشمند خود را به سرعت درآورند

 

کاربران همیشه از داغ شدن تلفن همراه خود و انفجار آن نگران می شوند و البته داغ شدن بیش از اندازه تلفن همراه حاکی از آن است که همه چیز سر جای خود نیز و باید کاربران اقدام های فوری را انجام دهند تا از وقوع حوادث ناگواری همچون آتش گرفتن و انفجار گوشی هوشمند جلوگیری شود.

 

حالا تعدادی از کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی با انتشار فهرستی از نکات به کاربران توصیه کرده‌اند درصورت مشاهده برخی از موارد مشکوک مبنی بر احتمال آتش گرفتن و انفجار گوشی، با رعایت نکات زیر خطر آن را از سر خود بگذرانند.

 

۱. بلافاصله تمام برنامه‌های گوشی را غیرفعال کنید

نخستین اقدام آن است که کاربران باید تمامی عملکرد و فعالیت‌های درحال انجام گوشی هوشمند خود را غیرفعال و خاموش کنند، به گونه‌ای که گوشی موردنظر درگیر باز کردن و اجرای هیچ برنامه‌ای نباشد.

 

۲.  گوشی را خاموش کنید

در مرحله بعد، کاربران باید گوشی خود را در اولین فرصت خاموش کنند تا از گرم‌تر شدن بیش از اندازه دستگاه جلوگیری به‌عمل آورده شود.

 

خنک ماندن گوشی هوشمند, حل مشکل داغ شدن گوشی

کاربران باید گوشی هوشمند خود را در محیطی که گرمای زیادی ندارد، قرار دهند 

 

۳. قاب گوشی را درآورید

کاربران سپس باید قاب و کیس گوشی هوشمند خود را به سرعت درآورده و بگذارند دستگاه با جریان هوای خنک و آزاد در ارتباط باشد.

 

۴. دمای دستگاه را پایین بیاورید

کاربران باید گوشی هوشمند خود را در محیطی که گرمای زیادی ندارد، قرار دهند تا دمای بالای آن به شدت کاهش پیدا کند. این بدان معناست که کاربران از قرار دادن موبایل در اماکن گرم نظیر زیر نور آفتاب و مجاورت اجاق گاز شدیدا خودداری کنند. البته پایین آوردن دمای دستگاه به معنای آن نیست که روی آن سشوار باد سرد بگیرید و یا آن را در یخچال بگذارید، بلکه تنها بدین معناست که آن را در خنک‌ترین جای ممکن در خانه و محل کارتان قرار دهید و از قرار دادن آن در کنار برخی از وسایل گرمایشی خودداری کنید.

 

منبع: isna.ir

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا