چیدمان و دکوراسیون

ایده هایی برای تزیین دیوار ساده

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از چیدمان و دکوراسیون همراه باشید :

اگر اتاق خواب شما حتی زمانی که هوا تاریک نیست، به شما حالت خواب آلودگی و کسالت می دهد، وقت آن است که تغییری در اتاقتان ایجاد کنید. در حالیکه دیوارهای ساده و سفید همچنان جایگاه خاص خودشان را در طراحی داخلی دارند، اگر خودتان ماهیچه های قوی برای انجام کار دارید و یا می توانید بودجه اى را براى استخدام کسى کنار بگذارید، با ایجاد تغییراتی در دیوار اتاق خواب، یک فضاى کاملا جدید و متفاوت خلق کنید. راه های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید به دیوار اتاق خواب زندگی ببخشید. همه این راه ها به قلم مو نیاز ندارند و بعضی از آنها قابل اجرا در خانه های اجاره ای نیز هستند.

 

دیوار اتاق خواب را با رنگ دکور کنید

تنها چیزی که نیاز دارید یک گالن رنگ، یک رولر و قلم مو است. یادتان باشد اگر می خواهید از این کار نتیجه خوبی بگیرید، باید برای آماده سازی و تمیز کردن دیوارها وقت بگذارید. چه شما طراوت رنگ سفید را دوست داشته باشید، چه تازگی رنگ آبی و‌ یا به روز بودن رنگ خاکستری، یک لایه رنگ جدید بلافاصله اتاق شما را روشنتر می کند. اگر برای یک تغییر اساسی آماده نیستید، یک رنگ خاص انتخاب و فقط دیوار پشت تختخواب را رنگ کنید.

 

تزیین دیوار, تزیین دیوار ساده

اگر برای یک تغییر اساسی آماده نیستید، یک رنگ خاص انتخاب و دیوار پشت تختخواب را رنگ کنید

 

انتخاب هایى غیر از رنگ کردن

اگر رنگ کردن انتخاب شما نیست، و یا مثلا در یک خانه اجاره اى هستید و نمی توانید رنگ بزنید، انتخاب هاى دیگرى هم می توانید داشته باشید.

 

از کاغذ دیوارى برای تزیین دیوار اتاق خواب استفاده کنید

کاغذ دیوارى از زمان هاى بسیار قدیم، یعنى زمان مادربزرگ هاى ما، در خانه ها استفاده شده است. چسباندن و کندن کاغذ دیواری هاى امروزى آسانتر از قبل و تنوع طرح و رنگ هاى آن بسیار زیاد است. بر اساس سلیقه تان می توانید طرح هاى ساده یا شلوغ، کمرنگ یا پررنگ انتخاب کنید. می توانید همه دیوارهای اتاق خواب را با کاغذ دیوارى بپوشانید یا یک طرح و رنگ خاص و قوى را فقط براى یک دیوار انتخاب کنید.

 

چیدمان دیوارهای ساده,دکوراسیون و چیدمان دیوارهای ساده

چسباندن و کندن کاغذ دیواری هاى امروزى آسانتر از قبل و تنوع آن بسیار زیاد است

 

ایده هایى براى استفاده از پارچه

باور کنید یا نه، می توانید براى پوشاندن دیوارهای اتاق خواب از پارچه به جاى کاغذ دیوارى استفاده کنید. همچنین اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون گرفتید و یا خواستید از آن خانه بروید، کندن پارچه نصب شده روی دیوار کار بسیار راحتی است و آسیبی به دیوار وارد نمی کند. یک پارچه کتانى سبک با طرح مورد علاقه تان پیدا کنید و با استفاده از چسب مایع حاوى نشاسته، آن را بر روى دیوار نصب کنید.

 

رنگ های مناسب دیوارهای ساده,دیوارهای اتاق خواب

می توانید براى پوشاندن دیوارهای اتاق خواب از پارچه به جاى کاغذ دیوارى استفاده کنید

 

یک لحاف چهل تیکه آویزان کنید

اگر سبک های غیر رسمی و یا روستایی را دوست دارید، یک لحاف چهل تیکه زیبا و شاید قدیمی را بالای سر تخت خواب و یا روی یک دیوار خالی بزرگ آویزان کنید.

 

نکاتی برای تزیین دیوارهای ساده,ایده هایی برای تزیین دیوار ساده

اگر سبک های غیر رسمی و یا روستایی را دوست دارید، یک لحاف چهل تیکه آویزان کنید

 

برای تزیین دیوار اتاق خواب، فرش را امتحان کنید

اگر ایده لحاف را دوست نداشتید، از یک فرش یا گلیم استفاده کنید. فرش ها به همان اندازه که در کف خانه زیبا هستند و باعث ایجاد یک فضای غنی و گرم می شوند، روی دیوارها نیز فوق العاده و چشمگیر خواهند بود.

 

تزیین دیوار ساده, ایده هایی برای تزیین دیوار

اگر ایده لحاف را دوست نداشتید، از یک فرش یا گلیم استفاده کنید

 

از برچسب های دیواری استفاده کنید

برچسب های دیواری دیگر فقط در مهدکودک ها و یا اتاق بچه ها استفاده نمی شوند. امروزه شما می توانید برچسب های زیبایی در طرح ها و رنگ های مختلف برای همه فضاهای خانه پیدا کنید؛ از طرح ساده تا پیچیده. از این برچسب ها استفاده کنید و یک نقاشی فوق العاده روی دیوار اتاق خواب خلق کنید.

 

هیچ کدام از این ایده ها، عجیب و غریب و پرهزینه نیستند. استفاده از بیشتر آنها ساده و سریع است و خیلی از آنها قابل اجرا حتی در خانه های اجاره ای هستند. بنابراین اگر دیوار اتاق ها تکراری شده اند و از نگاه کردن به آنها خسته شده اید، از وقت آزادتان در آخر هفته استفاده کنید و یک تغییر اساسی در فضای به وجود آورید. این کار را با تزیین دیوار اتاق خواب شروع کنید.

 

دکوراسیون و چیدمان دیوارهای ساده,تزیین دیوار

از برچسب های دیواری استفاده کنید تا یک تغییر اساسی در فضای به وجود آورید

 

منبع : banooyeshahr.com

منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا