آرایش و زیبایی

نکته های آرایشی برای فصل پاییز و زمستان

آرایش مخصوص پاییز

آرایشی برای فصل پاییز و زمستان

 

در فصل پاییز و زمستان خانم ها می توانند آرایش خود را مطابق با فصل هماهنگ کنند تا مثل همیشه زیبا و جذاب به نظر برسند.

 

نکته های آرایشی برای فصل پاییز و زمستان

– هنگامی که تابستان به پایان میرسد باید ظاهرتان را پاییزی آرایش کنید. 

 

– گونه های بیش از حد قرمز یا صورتی. هوای سرد، پوست را مات و و خشک می کند. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از رژگونه های کرمی با رنگ های بولد استفاده کنید، اما باید به خوبی با کرم پودر ترکیب کنید تا حالتی طبیعی و ملایم به خود بگیرند و مانند گونه های عروسک ها بیش از حد صورتی نشوند. کلید این مهم استفاده از میزان اندکی رنگ و زدن آن به گونه و ترکیب کردن درست آن است. سپس اندک اندک به رنگ بیفزایید تا نتیجه ی مورد نظرتان حاصل شود.

 

– هیچگاه بدون پاک کردن کامل آرایش و شستن صورتتان به رختخواب نروید. همه چیز باید پاک شوند، چه رژ لب و چه مژه مصنوعی. این کار باعث می شود که پوستتان سلامتش را حفظ کند. حتما قبل از خواب از یک مرطوب کننده با آبرسانی قوی استفاده کنید که پوست در طول فصل سرما شاداب بماند.

 

– در پاییز آرایش درخشان نکنید. درخشش و زرق و برق بیشتر مناسب فصل تابستان و بهار است.

 

– در پاییز خط چشم بیش از اندازه تیره نکشید. فقط در حدی که چشمانتان بیشتر مشخص شود.

 

آرایش مخصوص پاییز

آرایشی برای فصل پاییز و زمستان

 

-زمان بدهید، استفاده از نکات آرایشی جدید چیزهایی نیستند که بخواهید آن ها را به سرعت و با عجله انجام دهید. به صورتتان مانند یک بوم صاف و عالی نقاشی نگاه کنید که قرار است زیباترین نقاشی روی آن کشیده شود.

 

– با خط چشم مایع اندکی روی چشمانتان بازی کنید. یکی بهترین و زیباترین آرایش های این زمان از زمستان، خط چشم دنباله دار است. اگر تا به حال از کشیدن آن ابا داشتید، ترس را به کناری بزنید و با تمرین ساده ترین مدل آن شروع کنید.

 

– چیز جدیدی را امتحان کنید، چه مژه مصنوعی باشکوه باشد، چه رژ لب بولد قرمز، این زمستان زمان امتحان کردن موضوعات آرایشی جدید است. فکر می کنید که نمی توانید عالی به نظر برسید؟! پس تمرین کنید، تمرین کردن شما را حرفه ای خواهد کرد. البته به یاد داشته باشید که همیشه قبل از قرار ملاقات مهم و یا مهمانی، آرایش صورتی که می خواهید داشته باشید را امتحان کنید و مطمئن شوید که با آن بهترین حس را خواهید داشت.

 

– از رنگ‌های شکلاتی برای چشمانتان استفاده کنید. برای مژه و ابروهپاییزه ایتان باید از رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید. و به دنبال سایه و خط چشمی در همین تناژ رنگی باشید.

 

– رژ گونه را چند درجه کم‌رنگ تر کنید. از سایه‌های صورتی که در ماه های تابستان استفاده می‌کردید دوری کنید. در عوض، سایه‌های تیره تری روی گونه هایتان قرار دهید. روی هم رفته می‌توانید رژ گونه را نادیده بگیرید و در عوض از یک برنزه کننده استفاده کنید.

 

– خنثی باشید. استفاده از رنگ‌های خنثی در فصل پاییز هیچ وقت بد نخواهد شد. رنگ‌های قهوه ای و خنثی همیشه مد هستند

 

گردآوری : بخش آرایش و زیبایی

 

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا