رپورتاژ آگهی

خواص و موارد مصرف پودر (چای) ماچا

پودر ماچا 

خواص و موارد مصرف پودر (چای) ماچا

چای یکی از نوشیدنی های مورد علاقه ایرانی و کشورهای آسیایی است که در طول چند سال اخیر البته گستره ای فرا تر از صرفا چای های کلاسیک را در بر گرفته است، اما مسئله کلیدی این است که وقتی چای می نوشیم، آیا در مورد فواید و تاثیرات آن بر بدن اطلاعی داریم یا خیر؟

چای ها با توجه به نوع کشت و گیاه استفاده شده به انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر کدام از آن ها نیز خاصیت های متفاوتی را بر بدن دارند، برخی تاثیرات به شدت بهتر و مناسب تری برای سیستم های بدنی مختلف دارند و برخی نیز چنین نیستند.

عموما این روز ها استفاده از چای سبز به شدت توسط پزشکان و کارشناسان سلامت توصیه می شود. این چای خواص فوق العاده درمانی و حفظ ایمنی بدن در برابر بیماری ها و آسیب های احتمالی را داراست.

Matcha در واقع پودری است که از چای سبز به دست می آید و ویژگی های جادویی آن باعث می شود که شما حتما علاقه مند شوید امتحانش کنید.

خواص و تاثیرات جادویی چای ماچا بر بدن انسان

در واقع اگر بخواهیم به خلاصه ترین شکل ممکن خدمت شما عزیزان عرض کنیم، چای یا پودر ماچا با توجه به این که طبع سردی دارد، می تواند باعث شود سموم اضافی از بدن شما حذف شده و یکی از بیماری های سخت که از این طریق و غذا های فست فود به وجود می آید، یعنی یبوست را از بین ببرد.

ضمن این که روند ذکر شده می تواند به فعالیت بهتر روده هایی که کمبود فیبر دارند، معده هایی که در اثر تغذیه نامناسب دچار آسیب های شدید و حتی نزدیک به زخم معده شده اند را تا حد زیادی درمان کرده و به عنوان یک فیلتر نیز می توان از آن نام برد که سلامت شما را تا 50 درصد بیشتر تضمین می کند.

در واقع یک فنجان از چای و یا پودر ماچا حدود 30 گرم کافئین دارد و می تواند باعث سرحالی در هنگام صبح بخصوص پیش از مراجعه به محل کار و یا تحصیل باشد.

در واقعا اگر از بی خوابی رنج می برید و ترجیح می دهید مدتی قهوه نخورید، عالی ترین جایگزین ماچا است که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینجاسالم خریداری کنید.

پودر ماچا

خرید اینترنتی پودر ماچا از سایت اینجا سالم injasalem.com

برای نخستین بار چای ماچا با برند ماچانو در بازار کشورمان و توسط فروشگاه اینترنتی حوزه سلامت و تغذیه، اینجا سالم عرضه می شود، این چای را می توانید با قیمت بی نظیر و البته تخفیف دائمی استثنایی، در بسته بندی شکیل و البته با گارانتی بازگشت هفت روزه خریداری نمائید.

پس از بررسی و انجام یک ثبت نام ساده، ثبت سفارش و ورود اطلاعات و آدرس محل دریافت و شماره تماس، هزینه خرید و ارسال را می توانید با استفاده از کارت های اعتباری بانکی عضو شبکه شتاب در بستری امن پرداخت کنید.

این بسته پس از ثبت سفارش در اسرع وقت تحویل مامورین پست شده و در هر نقطه از کشور که مایل هستید به دست شما خواهد رسید.

این چای در واقع یکی از گیاهان عالی برای جلوگیری از بروز سرطان، به دلیل وجود ماده پلی فنول می باشد.

تقویت حافظه و بهبود خلق و خوی شما نیز طول روز نیز یکی دیگر از معجزات این چای است.

  خرید اینترنتی پودر ماچا

موارد استفاده پودر چای سبز ماچا

ضمن ضد باکتری بودن این چای، شما از انواع مریضی ها در فصول سرد زمستان در امان خواهید بود و خطری نیز سیستم ایمنی بدن شما را تهدید نمی کند. با توجه به ترکیب رنگ و همین طور خلوص و غیرشیمیایی بودن این چای، حفاظت از دهان و دندان و کاهش بوی بد دهان نیز از جمله معجزات این چای است.

جالب است بدانید که طی آخرین تحقیقات در مورد این چای، مسئله بهبود شرایط دید و سلامت چشم نیز در بین خواص آن دیده می شود که این مورد می تواند برای افرادی که به تازگی با مشکل تاری دید مواجه شده اند معجزه باشد.

مانند دیگر چای ها، این مورد نیز سبب جلوگیری از چین و چروک پوست می شود و ظاهر شما را نیز پس از مصرف چندباره دگرگون خواهد کرد. اگر خیلی زود رنگ پوست شما در اثر خستگی تیره می شود، گزینه ایده آل برای برطرف سازی این مشکل چای ماچا است.

هم اکنون آن را از مرجع فروش اینترنتی تغذیه سالم، injasalem.com سفارش دهید.

خرید اینترنتی پودر ماچا

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا