رپورتاژ آگهی

دیزل ژنراتور پرکینز

نگاهی به اهمیت منابع برق اضطراری و مولد های انرژی

جهان روز به روز  به انرژی الکتریکی وابسته تر می شود. منابع نیروی الکتریکی تقریبا برای تمامی دستگاه ها حیاتی هستند و وجود  یک منبع الکتریکی قابل اعتماد ،  برای اماکن و تجهیزات  رو به رشد امروزه ، ضروری است . اماکنی همانند ساختمان های بزرگ اداری ، تجاری و کارخانه ها و  همچنین  مکان های حساسی چون  بیمارستان ها و مراکز درمانی ، تاسیسات ارتباط از راه دور ، مراکز داده و اطلاعات و  ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی نیازمند انرژی الکتریکی 24 ساعته در هفت روز هفته بدون قطعی هستند .

علاوه بر ضرورت قابل اعتماد بودن ،  انگیزه های اقتصادی فزاینده  نیز ، ضرورت نصب مولد های انرژی را ایجاب می کند . در نتیجه شاهد رشد روزافزون صنعت و تکنولوژی در زمینه ی  مولد های انرژی  بخصوص  دیزل ژنراتور ها و ژنراتور های گازی  می باشیم تا در مواقع ضروری و حساس ،  نیاز ما به برق اضطراری را در شرایط قطعی برق تامین کنند .

 

دیزل زنراتور چیست ؟

به مجموعه ای از تجهیزات و دستگاه های مکانیکی و الکتریکی که با کارکرد پیوسته با یکدیگر در جهت تولید انرژی الکتریکی برق عمل می کنند ، مولد برق گفته میشود. یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در مولد های برق ژنراتور الکتریکی می باشد . ژنراتور الکتریکی مبدلی است که طبق قوانین ماشین های الکتریکی به صورت پیوسته قادر است انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل نماید . برای ایجاد انرژی مکانیکی در ژنراتور بایستی از یک مبدل دیگر به اسم موتور درونسوز استفاده نمود . موتور درونسوز قادر است انرژی مکانیکی مورد نیاز ژنراتور جهت تولید برق را ایجاد نماید .

موتورهای احتراق داخل یا درون سوز می توانند با سوخت گازوییل ( موتور دیزلی ) یا با سوخت بنزین (موتور بنزینی) یا با سوخت گاز طبیعی شهری (موتور گازسوز) مورد بهره برداری قرار بگیرند که با توجه به توان های مختلف در طراحی موتور ها معمولا در توان های کم از موتور های بنزینی ( زیر 10 کیلو وات ) و در توان های بالاتر با توجه به شرایط مختلف از موتور های  دیزلی که به آن دیزل ژنراتور گفته می شود استفاده شده و در صورت استفاده از موتور گاز سوز ،ژنراتور گازی نامیده می شود.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور کوپله فابریک چیست ؟

دستگاه دیزل ژنراتور از دو قسمت عمده موتور دیزلی و ژنراتور الکتریکی تشکیل شده است که باید بصورت مکانیکی به یکدیگر کوپل گردند . چنانچه تمامی عملیات طراحی و مونتاژ و نصب قسمت های مختلف دستگاه دیزل ژنراتور بخصوص موتور دیزلی و ژنراتور الکتریکی بر روی شاسی آن توسط یک شرکت معتبر جهانی و دارای گواهی نامه های رسمی بین المللی استاندارد در محل کارخانه آن شرکت معتبر صورت پذیرد  ، گفته میشود که دستگاه تولید شده کوپله فابریک است .

قابل ذکر است که شرکت کوپله کننده باید دارای کلیه تجهیزات مدرن مورد نیاز در این صنعت از قبیل  خط رنگ مکانیزه الکترواستاتیک ، خم وجوش پیشرفته با CNC ، خط مونتاژ مکانیزه و انواع سیستم های مدیریت و کنترل کیفیت  QC باشد.

شرکت کوپله کننده باید تمامی مراحل تولید از قبیل سیم کشی ها ، نصب و تامین  سنسور ها و قطعات اصلی از جمله سیستم های خنک کننده ، اگزوز ، باتری ها و انواع فیلترها و همچنین مراحل تست بی باری و تست تحت بار  دیزل ژنراتور را به طور کامل انجام داده باشد .

 

خرید و استعلام قیمت دیزل ژنراتور از نمایندگی فروش

جهت خرید و تهیه ی دستگاه دیزل ژنراتور باید نکات مختلفی را مورد توجه قرار دهید. نحوه تعیین و محاسبه قدرت و توان موتور و ژنراتور و تاثیر عوامل محیطی مختلف در توان تولیدی این دستگاه ها تنها بخشی از موارد مهم و حیاتی در انتخاب دستگاه دیزل ژنراتور مناسب و مورد نیاز مشتری می باشد .

همچنین برای انتخاب معتبرترین نمایندگی فروش دیزل ژنراتور باید نکاتی همچون گارانتی و ضمانت نامه محصولات و ارائه برگه اصالت کالا از سوی نمایندگی را قبل از اقدام به خرید ، مد نظر قرار دهید . موارد دیگری همچون تحویل فوری و کیفیت در نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش را باید در نظر گرفت .

از میان شرکت های فعال در زمینه ی واردات و تولید دیزل ژنراتور ، شرکت تامین تجهیز مولد یکی از معتبرترین مراکز تامین و مونتاژ دیزل ژنراتور میباشد . مشتریان عزیز می توانند از طریق تماس با کارشناسان فنی این مجموعه ، جهت انتخاب دستگاه دیزل ژنراتور مناسب خود مشاوره بگیرند.

معرفی انواع برندهای دیزل ژنراتور

میزان کارایی در شرایط استفاده مد نظر و خاص مشتری و بازه ی توان تولیدی توسط دستگاه ها و همچنین کیفیت و قیمت این محصولات از جمله عوامل موثر در انتخاب برند دیزل ژنراتور می باشد . چنانچه کیفیت و ماندگاری دستگاه دیزل ژنراتور مورد توجه و اهمیت بسیار می باشد ، مدل های اروپایی مناسب می باشند اما در صورتی که میزان قیمت در انتخاب شما تاثیر زیادی دارد مجموعه ما به مشتریان محترم ، دیزل ژنراتور های چینی را با ضمانت و گارانتی معتبر پیشنهاد می کند. تمامی محصولات شرکت تامین تجهیز مولد  با ضمانت نامه یکساله قابل ارائه می باشد .

در ادامه به بررسی مختصری از برند های معتبر و شناخته شده در تولید موتور دیزل و آلترناتور می پردازیم.

کامینز (Cummins  )

برند کامینز ساخت آمریکا  اکنون جزو بزرگترین و معروف ترین سازنده های موتور دیزلی و دیزل ژنراتور در جهان است . با توجه به میزان بالای دوام و کیفیت و همچنین تکنولوزی ساخت بسیار بالا،  محصولات این شرکت بیشتر در زمینه ی مصارف صنعتی ، نفت و گاز و همچنین مصارف دریایی و دریانوردی مورد استفاده قرار میگیرد . بازه توان تولیدی محصولات کامینز از 10 الی 3000 کاوآ ( کیلو ولت آمپر ) می باشد .

 

دیزل ژنراتور پرکینز ( Perkins )

پرکینز انگلستان با بیش از 85 سال تجربه، یکی از بزرگترین و معتبرترین کمپانی های ساخت موتور های دیزلی در جهان می باشد . شرکت پرکینز ، یک شرکت تابعه از کاترپیلار در سال 1932 در انگلستان تاسیس شد و در طول سالیان گذشته تنوع تولیدات خود را به موتور های مختلف از جمله دیزلی و گازسوز گسترش داده است . موتور های دیزلی مختلف پرکینز برای مصارفی همچون صنعتی ، کشاورزی ، ساخت و ساز  ، حمل ونقل دریایی و تولید برق ساخته شده است. رنج موتور های دیزلی تولیدی این شرکت جهت مصارف تولید برق از 10 الی 2500 کاوآ ( کیلو ولت آمپر ) میباشد . 

 

دیزل ژنراتور پرکینز

ولوو پنتا ( Volvo Penta )

کمپانی ولوو پنتا سوئد در سال1907 میلادی تاسیس شد . این شرکت که یکی از پیشتازان در صنعت تولید موتور میباشد محصولات خود را برای انواع سیستم ها اعم از دریایی و صنعتی ارائه می کند . رنج موتور های دیزلی تولیدی این شرکت جهت مصارف تولید برق از 100 الی 700 کاوآ ( کیلو ولت آمپر ) میباشد . 

 

 

شرکت های از قبیل استمفورد انگلستان ، لروی سومر فرانسه  ، مکالته و سینکرو  ایتالیا  نیز از جمله کمپانی های معتبر و معروف در زمینه  تولید آلترناتور جهت کوپله شدن به موتور های دیزلی و تولید انرژی الکتریکی میباشند .

جهت مشاوره  و استعلام قیمت دستگاه دیزل ژنراتور با  ما تماس بگیرید .

آذربایجان غربی – ارومیه – بلوار حسنی – مجتمع کیا – واحد 2

3420 3348 044

3422 3348 044

info@ttm-diesel.com

                                           

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا