رپورتاژ آگهی

بهترین چرخ خیاطی خانگی ارزان از نگاه سایت خریدیار

پیش از خرید چرخ خیاطی به این نکات توجه داشته باشید:

۱- به ماکو چرخ خیاطی توجه کنید

هنگام خرید چرخ خیاطی ارزان به محل قرار گیری ماکو توجه لازم داشته باشید چون ماکو باید درجایی قرار گرفته باشد که برای تمیزکاری ماکو یا تعویض ماسوره بدون کج کردن چرخ خیاطی به راحتی قابل دسترسی باشد. ماکو دارای دو نوع گرد و دراز است که ماکو چرخ خیاطی باید از نوع گرد باشد زیرا این نوع برخلاف ماکو دراز بدون ارتعاش و سر و صدا است.

۲- چرخ خیاطی بخرید که انواع پارچه را بدوزد

بهتر است که چرخ خیاطی تهیه کنید که انواع پارچه را بدوزد و این زمانی محقق می‌شود که چرخ خیاطی پایه فشاردهنده قوی داشته باشد تا بتوان با آن انواع پارچه و درزهای ضخیم را دوخت.

بهترین چرخ خیاطی خانگی

۴- از خرید چرخ خیاطی بدون ضمانت خودداری کنید

در زمان خرید حتما به این نکته توجه کنید که چرخ خیاطی دارای گارانتی باشد تا در مواقعی که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه دارد به راحتی این امر صورت گیرد.

۵- چرخی بخرید که خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد

چرخ خیاطی که قرار است تهیه کنید حتما دارای خدمات پس از فروش باشد چرا که بعد از مدت زمانی امکان دارد قطعه ای تعویض و یا تعمیر گردد بنابراین حتما باید نمایندگی خدمات پس از فروش در شهر شما وجود داشته باشد تا بتوانید به کمک آنها نیاز خود را  به راحتی برطرف سازید.

 

انواع چرخ خیاطی موجود در بازار:

این وسیله در انواع مختلفی تولید و در سطح بازار عرضه می‌شود از جمله : مکانیکی، دیجیتالی، برقی که در ادامه تک به تک این‌ مدل‌ها را بررسی می‌کنیم، دقت کنید که چرخی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز‌ها و انتظارات شما باشد، لزوما گرانترین چرخ مناسب شما نیست.

۱- چرخ خیاطی های مکانیکی:

تنظیمات و عملکرد این نوع چرخ ها به صورت دستی امکان پذیر است و تمامی کارهای چرخ خیاطی ازجمله دوخت و دوز و تعمیر لباس را انجام می‌‌دهد.

۲- چرخ خیاطی های دیجیتالی:

این نوع چرخ خیاطی که به آن کامپیوتری هم گفته می‌شود از چرخ خیاطی های مکانیکی پیشرفته تر هستند و همه ی کارها به صورت خودکار انجام می شود، تنظیمات این نوع چرخ ها به صورت دستی نیست و خودکار صورت می‌گیرد، تنوع دوخت و دوز این مدل نسبت به مکانیکی بیشتر است و کارهایی مانند لحاف دوزی و گلدوزی را انجام می دهد.

 

۳- چرخ خیاطی های برقی:

این مدل چرخ خیاطی ها که ترکیبی از چرخ های مکانیکی و دیجیتالی هستند و عملکردشان به صورت مدار الکترونیکی است، بدین صورت کار می‌کنند که ابتدا مدل دوخت را انتخاب می کنند و صفحه نمایشگر LCD دارند که تنظیمات را نشان می دهد.

امروزه هر سه مدل از چرخ ها به صورت ساده و مدرن در بازار وجود دارند که می توانید براساس بودجه و نیاز خود آن ها را خریداری کنید و ما در این مطلب به ۲۵ نوع از مدل های مختلف چرخ خیاطی پرداخته ایم.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا