رپورتاژ آگهی

خرید مطمئن ادویه با دنبال کردن این راهکارها

خرید مطمئن ادویه با دنبال کردن این راهکارها

    با شروع همه‌گیری کرونا یکی از تغییراتی که به‌صورت جدی در سبک زندگی مردم جهان رویداد تمایل بیشتر به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بود. بسیاری از کالاها مانند کالاهای دیجیتال یا حتی پوشاک، لوازم منزل و حتی بسیاری از مواد غذایی امروز توسط فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند اما آیا خرید ادویه از یک فروشگاه اینترنتی فروش ادویه مانند بی بی عطار انتخاب درستی است؟ در سالیان گذشته، زمانی که زندگی تا این حد سریع و البته صنعتی نشده بود بسیاری از مردم برای خرید ادویه به بازارهای بزرگ ادویه می‌رفتند. مکان‌هایی که شاید بسیاری از آنها امروز بیشتر جنبه‌ی تاریخی و گردشگری پیدا کرده باشند اما همچنان عطر ادویه‌هایشان از دور هر انسانی را به خود جذب کند. در این بازار‌ها و حجره‌ها، تجار مختلف با اعتبار و شناختی که میان مردم و مشتریانشان داشتند مرغوب‌ترین ادویه‌ها را از شهرها و کشورهای دور و نزدیک در اختیار مردم می‌گذاشتند اما در دنیای امروز کمتر کسی فرصت می‌کند که برای خرید ادویه به بازارهای بزرگ و سنتی مراجعه کند و بیشتر مردم، به‌خصوص در شهرهای بزرگ به سبب کمبود وقت و گرفتاری‌های زندگی شهری خود ترجیح می‌دهند از ساده‌ترین راه ممکن که خرید محصولات بسته‌بندی صنعتی از نزدیک‌ترین فروشگاه‌هاست خرید‌های خود را انجام دهند. در همین راستا فروشگاه‌های اینترنتی مزایایی دارند که موجب شده است جایگاه مقبول‌تری میان مردم پیدا کنند از جمله:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • قیمت مناسب‌تر
  • اعتماد به کیفیت

خرید مطمئن ادویه با دنبال کردن این راهکارها  

شاید یک کارمند بانک یا مهندس یک شرکت وقت کافی برای رفتن به بازار بزرگ و سنتی برای خرید ادویه را نداشته باشد اما درهرصورت مراجعه به هر فروشگاه یا مغازه دیگری نیز نیازمند صرف مقداری زمان است. ترافیک احتمالی خیابان‌ها یا شلوغی فروشگاه‌ها نیز می‌توانند موجب شوند که یک خرید ساده حتی خیلی بیشتر از حد معمول به طول انجامد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی صرفه‌جویی در زمان است به این صورت که می‌توان در طول چند دقیقه خریدی را که احتمالاً چند ساعت زمان می‌برد را انجام داد علاوه‌برآن، عدم نیاز به مراجعه حضوری به یک فروشگاه مزایای دیگری نیز دارد. مثلاً در همین زمان همه‌گیری کرونا خرید از خانه به کاهش احتمال مبتلا شدن به بیماری کمک می‌کند یا با کاهش بار ترافیکی ماشین‌ها در سطح شهر به کاهش آلودگی‌ها در شهرهای بزرگ و صنعتی کمک می‌کند.

     ویژگی دیگر که از مزایای خرید اینترنتی به‌حساب می‌آید. امکان مقایسه قیمت‌ها و پیداکردن محصول با قیمت مناسب‌تر است. زمانی که شما به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید فقط با قیمت‌های ارائه شده در آن مکان مواجه هستید همچنین در یک فروشگاه دسترسی به برند‌های مختلف از یک محصول و امکان مقایسه میان آنها را نداشته و ناگزیر به خرید از یکی از همان محصولات با همان قیمت‌های ارائه شده هستید. فروشگاه‌های اینترنتی اما، با چند کلیک ساده امکان مقایسه میان محصولات مختلف را فراهم کرده و به شما این فرصت را می‌دهند که بهترین قیمت را برای خرید محصولات خود پیدا کنید همچنین به دلیل فضای رقابتی‌تر همواره با ارائه‌ی پیشنهاد‌های تخفیفی شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

     اما مهم‌ترین مزیت خرید از فروشگاه‌های اینترنی، بدون شک موضوع اعتماد به کیفیت آنهاست. تعدد بالای برندهای صنعتی و تجاری باعث می‌شود محصولاتی لا‌به‌لای آنها به بازار آیند که کیفیت قابل قبولی نداشته باشند یا حتی مثلاً در مورد ادویه‌ها، افراد سودجو و کلاهبردار ممکن است اقدام به فروش یا مخلوط کردن اقلامی نماید که حتی موجب آسیب جدی به سلامت مصرف‌کنندگان آنها شود. مزیت فروشگاه‌های آنلاین به این است که چون این فروشگاه‌ها، فروش و درآمد خود را در گرو اعتماد مشتریان خود می‌بینند در انتخاب محصول بیشترین دقت را به خرج می‌دهند همچنین همواره امکان بررسی نظرهای سایر خریداران یک محصول در سایت قابل مشاهده است که تجربه خرید را در اختیار دیگر مراجعه‌کنندگان به سایت قرار می‌دهد.

بی‌بی عطار

     اگر کسی به دلیل کمبود وقت و گرفتاری‌های بی‌پایان زندگی مدرن فرصت گشتن در بازار‌های بزرگ و سنتی ادویه را نداشته باشد و از طرفی هم، کیفیت نه‌چندان بالای محصولات صنعتی و تجاری بازار طبع او را راضی نکند چه‌کار باید بکند؟ یکی از راه‌حل‌ها برای این مشکل ایجاد ارتباط میان تولید‌کنندگان محصولات اصیل و غیرصنعتی با مشتریان است تا بتوانند همچون سایر محصولات به آنها دسترسی داشته باشند. بی‌بی عطار یک فروشگاه آنلاین ادویه مستقر در یزد است که محصولات تازه و سنتی را همچون بازارهای بزرگ ادویه، به‌صورت آنلاین در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. البته لیست فروش محصولات بی‌بی عطار تنها محدود به ادویه نبوده و محصولات دیگری مانند آجیل، آرد‌ها و نمک، انواع خشکبار، گیاهان دارویی مختلف، سبزی‌های خشک، نوشیدنی‌ها و دمنوش ها و … را نیز شامل می‌شود.

ادویه

ادویه‌ها

     در قسمت خرید ادویه، انواع ادویه‌ها در فروشگاه آنلاین بی‌بی عطار به سه قسمت دسته‌بندی شده‌اند. ادویه‌های اصلی، ادویه‌های آماده و ترکیبی و افزودنی‌ها و چاشنی‌ها، فهرستی از ادویه ها را می‌توانید در ویکی پدیای فارسی بخوانید.

۱.ادویه‌های اصلی:

ادویه‌های اصلی در سایت، شامل زردچوبه، زیره سیاه، هل سبز، پودر فلفل سیاه، پودر سماق، پودر آویشن، پودر دارچین، پودر زنجبیل، پایریکا، پودر سیر و … می‌شوند. ادویه‌های اصلی در واقع پرکاربردترین ادویه‌ها در پخت‌وپز غذاها محسوب می‌شوند.

۲.ادویه‌های آماده و ترکیبی:

برخلاف ادویه‌های اصلی که ادویه‌های اساسی در پخت و پز غذاهای ایرانی محسوب می‌شوند، در بخش ادویه‌های آماده و ترکیبی بی‌بی عطار، ادویه‌هایی قرار داده شده‌اند که بیشتر کاربرد اختصاصی داشته و به‌صورت خاص برای غذاهای پرطرف‌دار به کار می‌روند. از جمله ادویه ماکارونی، ادویه همبرگر، ادویه ماهی، ادویه کباب‌کوبیده، کاری، ادویه آبگوشت، ادویه پلویی، ادویه املت، ادویه گرام ماسالا، تاکو، ادویه تندوری، ادویه خورشت‌ها مانند ادویه قیمه و قورمه سبزی، ادویه مرغ و ادویه گوشت و …

ادویه۳. افزودنی‌ها و چاشنی‌ ها:

سومین دسته در قسمت دسته‌بندی ادویه‌های سایت افزودنی‌ها و چاشنی‌ها هستند. مانند پودر انبه، ادویه ماست‌وخیار، ادویه ترشی، پودر گوجه فرنگی، چای ماسالا و …

     در پایان، می‌توان گفت که خرید ادویه اگرچه در دنیای مدرن و سریع امروز به‌ظاهر اهمیت تاریخی خود را از دست داده و اکثر افراد به دلایل مختلف وقت کمتری را صرف خرید ادویه‌های منحصر به فرد همچون زمان‌های گذشته می‌کنند، اما همچنان ادویه‌ها بخشی از تاریخ و فرهنگ هر کشوری حساب شده و علاوه بر ذائقه و طبع مردم یک اقلیم، نشانگر باورها، آداب‌ورسوم و سلایق آنها نیز هستند. در گذشته کشتی‌های بزرگ برای جا‌به‌جایی ادویه‌ها از سرزمین‌های دوردست در بندرگاه‌ها بارگیری می‌کردند و با وجود سختی راه‌ها و صعب‌العبوری مسیرها، تجار، ادویه‌ها را به هر شهر و روستایی می‌‌رساندند تا مردم از آنها برای مصارف خوراکی و درمانی خود استفاده کنند. اهمیت ادویه در کشور ما نیز به حدی بود که یکی از مهم‌ترین جاده‌های تاریخی و استراتژیک ایران، توسط اجداد ما به‌عنوان جاده ادویه نام‌گذاری شده بود. امروزه اما کمتر کسی مجال صرف وقت برای خرید ادویه‌های اصیل و سنتی دارد و از همین رو اکثریت مردم به خرید ادویه‌های صنعتی و تجاری با هر برند و کیفیتی تن می‌دهند. فروشگاه آنلاین بی‌بی عطار اما این فرصت را برای خریداران فراهم آورده است تا به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه و جستجو در بازارهای بزرگ ادویه، با چند کلیک ساده به با‌کیفیت‌ترین و اصیل‌ترین انواع ادویه که به‌صورت دست‌ساز و سنتی تهیه می‌شوند دسترسی داشته باشند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا