رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین هتل های اصفهان و شیراز جهت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان وشیراز جهت رزرو

هتل جام فیروزه اصفهان

هتل تازه تأسیس جام فیروزه در شهر اصفهان از نزدیکترین بناها به بناهای تاریخی به ویژه میدان نقش جهان است و آن را به مناسب ترین مرکز اقامتی برای بازدیدکنندگانی که به گشت و گذار می پردازند تبدیل کرده است.

این هتل که در قسمت جنوب غربی میدان نقش جهان واقع شده است ، با نمای بیرونی سنتی تزئین شده است در حالی که قسمت داخلی آن مدرن و مجهز به امکانات مناسب است که در آن مهمانان می توانند در اتاق ها و سوئیت ها اقامت داشته باشند.

این هتل شامل یک کافه در لابی است که به عنوان مکانی آرام برای نوشیدن نوشیدنی های مختلف و صرف صبحانه به صورت رایگان مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار هتل چند رستوران و فست فود وجود دارد که نیاز مهمانان خود را برای یک وعده غذایی خوشمزه برآورده می کند.

کسانی که در اینجا اقامت دارند می توانند به راحتی به گشت و گذار در بناهای تاریخی اطراف مانند کاخ های علی قاپو و چهل ستون ، مساجد امام و شیخ لطف الله و همچنین برای خرید سوغاتی های معروف اصفهان به بازار قیصریه مراجعه کنند.

هتل جلفا اصفهان :

شرح

“آدرس: خیابان کلیسای جامع وانک ، خیابان حکیم نظامی ، هتل جلفای اصفهان در صورت تمایل به اقامت در محله ای قدیمی و تاریخی در سفر به اصفهان ، ما این هتل را به شدت به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل در کنار کلیسای جامع 400 ساله وانک. در این محله آرام و ساکت ، می توانید انواع رستوران های سنتی ، ایرانی و خارجی عالی را پیدا کنید. سرویس تاکسی تاکسی هتل جلفا همیشه در دسترس مهمانان است. “

هتل ستاره اصفهان هتل ستاره در بافت تاریخی اصفهان واقع شده است و فاصله تقریبی 500 متری آن از مکان های اصلی تاریخی و گردشگری این شهر مانند کاخ علی قاپو ، میدان نقش جهان ، مسجد لطف الله و … یک ترکیب است. در ساخت این هتل شش طبقه از سبک معماری سنتی با مدرن استفاده شده است ، و این هتل اصفهان می تواند طیف وسیعی از سلیقه مهمانان را برآورده کند. هتل سراره دارای یک رستوران سنتی ، یک رستوران تابستانی (پشت بام) و یک رستوران معمولی است. کیفیت غذا و سایر خدمات همه با آخرین استانداردهای مدیریت هتل در سراسر جهان مطابقت دارد.

هتل آزادی اصفهان نزدیک به بناهای اصلی تاریخی اصفهان است. آزادی در فاصله 5 دقیقه ای پیاده از میدان تاریخی نقش جهان و خلیج زاینده رود ، کاخ چهل ستون و موزه های واقع در مناطق قدیمی اصفهان قرار دارد. اگر نگران حمل و نقل نباشید ، پیاده روی از طریق پل های سی و سه پل و خواجو سعادت است. با قیمت های اقتصادی و بیش از 33 سال تجربه ، کارکنان واجد شرایط هستند تا اقامت شما را با نشاط بیشتری انجام دهند.

هتل جهان نما شیراز در سال 2017 افتتاح شد. هتل جهان نما فقط چند دقیقه با بیشتر جاذبه های گردشگری شیراز مانند باغ ارم ، حافظیه و سعدیه به مرکز شهر شیراز نزدیک است. در طول سفر به شیراز ، بیشتر مسافران دوست دارند از تخت جمشید ، یکی از میراث جهانی یونسکو در ایران دیدن کنند. فقط 50 دقیقه با هتل جهان نما فاصله دارد. هتل جهان نما در 8 طبقه ساخته شده است ، هر یک از واحدهای این هتل به خوبی مبله ، تمیز و دنج است. خوب ، در هر یک از اتاق ها تلویزیون ، کمد ، حمام اختصاصی ، یخچال کوچک مجهز شده و می توانید از Wi-Fi پرسرعت در هتل استفاده کنید. از جمله مزایای اقامت در این هتل می توان به فضای دلنشین و راحتی ، امکاناتی مانند سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر شنا و پارکینگ اشاره کرد. خوب ، فراموش نکنید که غذاهای ایرانی خوشمزه را در رستوران هتل جهان نما امتحان کنید. بعد از یک روز شلوغ و گشت و گذار در جاذبه های شهر می توانید یک فنجان قهوه در کافه هتل بخورید. لازم نیست نگران زبان خود باشید زیرا کارکنان می توانند انگلیسی را بسیار خوب صحبت کنند.

هتل رز ریحان یکی از جدیدترین هتل های سه ستاره شیراز و یکی از بهترین گزینه ها جهت رزرو هتل شیراز است. در 6 طبقه با 24 اتاق ساخته شده است. هر یک از اتاقهای این هتل به مبلمان مدرن ، آشپزخانه مجزا ، تلفن ، تلویزیون ، فضای نشیمن و سایر امکانات مجهز است. از جمله مزایای اقامت در این هتل ، می توانم از فضای دلنشین و راحت ، امکاناتی مانند سونا ، استخر شنا ، ماساژ و باشگاه بدنسازی نام ببرم. خوب ، می توانید بعد از یک روز طولانی در کافه هتل رز ریحان یک فنجان قهوه برای خود نوش جان کنید. نزدیک بودن به مناطق مختلف تاریخی شهر مزیت دیگر اقامت در این هتل است.

درباره هتل کیش کوروش

اگر به دنبال یک هتل 5 ستاره لوکس در جزیره کیش هستید ، هتل کیش کوروش می تواند یک انتخاب سوسو زدن باشد. این هتل تازه تاسیس در سال 2018 تاسیس شده است. فرودگاه بین المللی کیش حدود 8 دقیقه با این ملک فاصله دارد. بنابراین ، شما زمان زیادی را در راه ورود به هتل از دست نخواهید داد. برخی از مراکز خرید این جزیره در فاصله کمی از هتل قرار دارند.

امکانات رفاهی هتل کیش کوروش

امکانات رفاهی این هتل که یکی از بهترین هتل های کیش است , شامل محل نگهداری چمدان ، آسانسور ، صندوق امانات ، فرار از آتش ، و خدمات تاکسی است. علاوه بر این ، فروشگاه هدیه ، دستگاه براق کننده کفش ، لباسشویی ، آژانس مسافرتی ، آتلیه عکاسی و پارکینگ نیز موجود است. برخی از اتاق ها منظره ای دیدنی و جذاب از خلیج فارس با شکوه دارند. از این رو ، اگر دوست دارید هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید این زیبایی را ببینید ، اطمینان حاصل کنید که رزرو درستی انجام داده اید. این رستوران با غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی می کند. در کافه هتل از نوشیدنی ها و خوراکی های گرم و سرد استفاده کنید. همچنین می توانید یک ماشین اجاره کرده و در جزیره گشت و گذار کنید. تفریح ​​در استخر شنا ، سونا و جکوزی می تواند کاملا روحیه و انرژی شما را بازیابد. این هتل همچنین کودک پسند است. بنابراین ، کودکان زیر 5 سال رایگان هستند. فضای سبز فضای باز جایی است که می توانید در آن قدم بزنید و از محیط اطراف لذت ببرید. همچنین می توانید با هزینه اضافی از خدمات CIP درخواست کنید. پذیرش 24 ساعته در سوالات بعدی به شما کمک می کند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا