رپورتاژ آگهی

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

امروزه، همه نیاز به استخدام یا حداقل مشاوره گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری دارند؛ اما پیدا کردن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران راحت نیست. در مواردی مانند شکایت چک برگشتی و شکایت کلاهبرداری اینترنتی، اهمیت همراهی و همفکری یک وکیل بسیار واضح تر می شود. برای انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران، اول از همه باید بدانیم که از یک وکیل، چه انتظاراتی باید داشته باشیم.

چه انتظاراتی باید از یک وکیل داشته باشیم؟

خواه یک وکیل برای برنامه ریزی املاک ، یک دعوی دعوی ، دفاع کیفری یا برای مذاکره شرکتی استخدام کنید و یا برای مواردی مانند شکایت چک برگشتی و شکایت کلاهبرداری اینترنتی ، چندین ویژگی برای نمایندگی قانونی وجود دارد که باید انتظار داشته باشید. در حالی که لیست انتظارات از یک وکیل می تواند بسیار طولانی تر باشد ، در اینجا پنج مورد آورده شده است:

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

اطلاعات کامل از قانون و تجربه بالا داشته باشد

 در حالی که هر وکیلی برای تمرین باید به دانشکده حقوق برود و وکالت را بگذراند ، اما این فقط حداقل ماجراست. با توجه به پیچیدگی دنیای مدرن ما ، هر حوزه ای از قانون به یک موضوع خاص تبدیل شده است ، خواه دفاع در برابر استناد به رانندگی ، اخراج مستأجر ، صدور سهام در یک شرکت یا درخواست مزایا ، هیچ یک از وکلا نمی توانند همه این موارد را بدانند و احتمالاً نمی خواهید برای یادگیری او هزینه کنید.

علاوه بر این ، در حالی که اساسنامه ها و آیین نامه ها را می توان در کتاب های حقوقی و به صورت آنلاین یافت ، اما نحوه اعمال آنها در عمل می تواند تفاوت زیادی با آنچه که نوشته شده است داشته باشد. این فقط از طریق آشنایی با آژانس یا دادگاه اعمال قانون شناخته می شود. اگر شما خواهان شکایت جراحات شخصی هستید ، وکیل شما باید بداند که آیا احتمال دارد پرونده شما با 100000 دلار یا 1 میلیون دلار حل شود یا خیر. به همین دلایل ، گرچه اطلاع از قانون باید معلوم باشد ، شما فقط می توانید با استخدام وکیلی که در زمینه مناسب حقوقی تجربه دارد ، اطمینان حاصل کنید.

یک شنونده ی عالی باشد

اگر طلاق می گیرید ، آیا برای شما مهمتر این است که با گرفتن تمام مهریه از ازدواج خارج شوید یا اینکه با همسرتان صحبت می کنید تا بتوانید به طور مشترک فرزندان خود را تربیت کنید؟ اگر شما در حال برنامه ریزی برای نیاز احتمالی آینده به مراقبت طولانی مدت هستید ، برای شما مهمتر این است که آخرین پول خود را پس دهید تا به فرزندان و نوه های خود تحویل دهید یا اینکه کنترل دارایی های خود را حفظ کنید تا عزت و شأن خود را حفظ کنید. بهترین مراقبت ممکن برای شما کدام است؟ یا دوست دارید یک دوره میانه ای را پیش ببرید ، با اطمینان اینکه مقداری پول به خانواده خود می دهید در حالی که مقداری را برای نیازها و خواسته های خود نگه دارید؟ وکیل شما فقط زمانی می تواند ارزش ها و علایق شما را بشناسد که وقت خود را برای گوش دادن اختصاص دهد.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

رک و واضح باشد

وکیل شما باید در ارتباطات خود با شما ، چه توضیح قانون و گزینه های شما ، چه شانس موفقیت برای هر گزینه ، حق الزحمه وی یا نحوه کار ، باید رک و واضح باشد. آیا او در عرض چند دقیقه ، چند ساعت یا چند روز به سوالات شما پاسخ خواهد داد؟ آیا او شخصاً در مورد جنبه های مختلف پرونده شما کار خواهد کرد ، یا اینکه به همکاران و مأموران قانونی خود تفویض خواهد شد؟ وکلا باید وقت بگذارند و اصطلاحات و مفاهیم حقوقی را که ممکن است از نظر آنها اساسی باشد ، توضیح دهند. چه تفاوتی بین سرپرست و محافظه کار وجود دارد؟ مال ترکه چیست؟ تفاوت مالیات بر املاک و درآمد مشمول مالیات برای یک ملک چیست؟ از آنجا که ما نمی دانیم مشتری از قبل چه می داند یا نمی داند ، یا چه مقدار از آنچه توضیح دادیم جذب شده است ، وکلا باید مرتباً با مشتری های خود تماس بگیرند و از آنها بخواهند که بگویند چه چیزی واضح است و چه مواردی مبهم است.

پاسخگو باشد

 مرتبط با گوش دادن و شفافیت ، وکلا باید هم به نگرانی ها و سوالات مشتری در لحظه و هم به سوالات مربوط به ایمیل ، نامه یا تلفن پاسخ دهند. اما پاسخگویی لزوماً به معنای پاسخگویی در عرض چند دقیقه نیست با این حال مشتری باید بداند چه انتظاری دارد. غالباً ، سو تفاهم یا ناامیدی رخ می دهد زیرا انتظارات بیان نشده است. هیچ کس نمی داند در سر شخص دیگری چه می گذرد. یک وکیل یا دادگستری ممکن است احساس کند که برای پاسخ دادن به یک سوال 24 یا 48 ساعت کافی است ، در حالی که مشتری در مورد موضوع استرس دارد و انتظار دارد ظرف یک ساعت پاسخ دهد ، یا حداقل در پایان کار در آن روز.

بهره وری بالا و مناسبی داشته باشد

 شما باید انتظار داشته باشید که وکیل یا موسسه حقوقی شما در مورد موضوع شما با حداکثر کارایی کار کند. همانطور که پیش تر گفته شد ، هیچ کس نمی تواند کاملا کارآمد باشد. غالباً ، با نگاهی به گذشته ، خواهیم فهمید که چگونه می توانیم اهداف خود را با کارآیی بیشتری محقق کنیم ، اما نه زندگی و نه نمایندگی قانونی به صورت گذشته نگر عمل نمی کنند. با این اوصاف ، با بازگشت به اولین انتظار ، وکلای شما می توانند در زمینه هایی که به طور مداوم تمرین می کنند ، با کارایی بیشتری کار کنند. به این ترتیب ، آنها بن بست ها را می شناسند تا از آن اجتناب کنند.

وقتی در مواردی مثل شکایت چک برگشتی و یا شکایت کلاهبرداری اینترنتی به یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران مراجعه می کنید؛ باید بتوانید اعتماد ، تجربه ، توجه شخصی ، احترام به شما ، وکالت غیرتمند ، اثربخشی و نتایج را از وکیل یا دفتر حقوقی خود انتظار داشته باشید. اگر به هر دلیلی احساس کردید که هیچ یک از این انتظارات برآورده نمی شود ، با وکیل خود صحبت کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا