رپورتاژ آگهی

تزئین پول به شکل دسته گل

تزئین پول به شکل دسته گل

تزئین پول به شکل دسته گل

گاهی انتخاب هدیه برای افراد کار دشواری است. ممکن است نسبت به سلیقه دیگران آگاهی نداشته باشیم یا زمان کافی برای تهیه یک هدیه مناسب نداشته باشیم. در این صورت هدیه دادن پول و سپردن حق انتخاب به شخص مورد نظر انتخابی عاقلانه به نظر می‌آید. با گذر زمان محبوبیت هدیه دادن وجه نقد به جای سایر هدایا بسیار زیاد شد به همین دلیل راه های مختلفی برای هدیه دادن پول به وجود آمد. این راه ها قرار دادن پول در پاکت های هدیه بود و باعث شد انواع مختلف پاکت هدیه پول در جنس ها و طرح های مختلف به بازار ارائه شود، ولی پس از مدتی خلاقیت های بیشتری در این زمینه بروز کرد یکی از راه های خلاقانه هدیه دادن پول تزیین آن به شکل دسته گل است. در این مطلب درباره ی کاربردهای تزیین پول به شکل دسته گل و نحوه درست کردن این دسته گل های جالب صحبت خواهیم کرد.

برای آگاهی از ایده های جدید در مورد تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه پیشنهاد می کنیم به www.salameno.com مراجعه کنید. در این مطلب تصاویر زیبایی از تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه برای زیبایی و بالا بردن جذابیت خانه و محل کار در نظر گرفته شده است.

تزئین پول به شکل دسته گل

چرا دسته گلی از جنس پول درست کنیم؟

در دنیای مدرن امروز، دسته گل (bouquet) یا بوکت گل یک تکنیک منحصر به فرد، در عین حال ساده  برای آماده سازی یک کادو بی نظیر برای مناسبت های مختلف است. قدمت این کلمه فرانسوی به ۴۹۰ سال قبل میلاد مسیح باز میگردد که از آن زمان تاکنون رسم پرت کردن دسته گل عروس نیز بنا نهاده شد. دسته گل، با عقبه ای که دارد جزو جدانشدنی گلفروشی های دنیاست و در میان انواع دیزاین های گل هنوز هم طرفداران دو آتیشه خود را دارد.

  خلاقیت و زیبایی در بسته بندی هدایا می تواند به اندازه خود هدیه اهمیت داشته باشد. همان طور که راه های مختلفی برای بسته بندی هدایا ارائه شده است و انواع کاغذهای کادو در طرح ها و جنس های مختلف وجود دارند و یا پاکت ها و جعبه های کادویی در طرح های متفاوتی ساخته و ارائه شده اند، برای هدیه دادن پول نیز می توان خلاقیت و نوآوری به خرج داد. تزیین پول به شکل دسته گل ایده ای خلاقانه و جدیدی برای هدیه دادن پول است است و می توان در مناسبت های مختلف برای هدیه دادن از این راه استفاده کرد.

چگونه دسته گلی از جنس پول درست کنیم؟

 برای تزیین پول به شکل دسته گل لازم است که در ابتدا اندازه وجه مورد نظر خود را تعیین کنید سپس به اندازه دسته گلی که می خواهید هدیه بدهید فکر کنید اگر می خواهید دسته گل بزرگ تر باشد باید تعداد اسکناس های بیشتری استفاده کنید. اگر می‌خواهید دسته‌ گل کوچک تری هدیه دهید لازم است تعداد اسکناس ها کمتر باشد. بنابراین با توجه به اندازه دسته گل انتخابی نوع اسکناس های خود را انتخاب کنید.

 پس از انتخاب نوع اسکناس می توانید برای تهیه دسته گل وابسته به خلاقیت و سلیقه خود روش‌های مختلفی استفاده کنید. برای مثال می توانید هریک از اسکناس ها را به شکل قیف در آورده و به سیخ چوبی بچسبانید سپس سیخ های چوبی را درون کاغذ کادو بسته بندی کرده و یک دسته گل از جنس پول داشته باشید. می توانید با کمک فیلم های آموزشی موجود در فضای مجازی با استفاده از چند اسکناس یک شاخه گل درست کنید و با همین روشتعدادی از  گل های ساخته شده از اسکناس در اختیار داشته باشید سپس با استفاده از از سیخ چوبی و کاغذ کادو یک دسته گل از جنس پول درست کنید.

تزئین پول به شکل دسته گل

نکاتی برای داشتن دسته گل زیباتر

  • برای اینکه دسته گل شما نوار رنگی بیشتر و نمای بهتری داشته باشد می توانید از چند نوع اسکناس استفاده کنید تا دسته گلی با رنگ های گوناگون داشته باشید.
  • بهتر است از پول های نو و تا نخورده برای تزیین پول به شکل دسته گل استفاده کنید، در صورت عدم دسترسی به پول نو بهتر است اولویت را با اسکناس های قرار دهید ظاهر بهتری دارند.
  • برای بسته بندی دسته گل خلاقیت به خرج دهید. مانند گل فروش ها راه های متفاوتی را برای بستن دسته گل امتحان کنید.
  • برای پر حجم تر دیده شدن دسته گل و یا درست کردن تعداد زیادی از گل هایی با جنس اسکناس می توانید از اسکناس هایی استفاده کنید که ارزش ریالی کمتری دارند بنابراین می توانید تعداد بیشتری از آن ها را در دسته گل قرار دهید.
  • اگر میخواهید تم رنگی خاصی را در دسته گل خود را رعایت کنید می توانید از اسکناس های یک رنگ استفاده کنید و برای پیچیدن اسکناس ها به شکل دسته گل از کاغذ کادویی با همان تم رنگی استفاده نمایید.
  • برای بهتر شدن ظاهر دسته گل خود می توانید از اسکناس هایی استفاده کنید که رنگ آن ها با هم هارمونی دارند و از تزیینات و کاغذ کادویی استفاده کنید که دارای هارمونی و هماهنگی با اسکناس‌ها باشند.
  • اگر میخواهید دسته گل لاکچری داشته باشید می توانید به جای استفاده از اسکناس های رایج کشور از اسکناس های دلار و یورو استفاده کنید.

جلوگیری از پر هزینه شدن دسته گل

 ممکن است گمان کنید برای تهیه یک دسته گل لازم است از تعداد زیادی اسکناس استفاده کنید و این هزینه ساخت یک دسته گل را بسیار افزایش می دهد اما باید بدانید راه هایی وجود دارد تا این هزینه ها را مدیریت کند برای مثال می توانید برای هدیه دادن ۱۰۰ هزار تومان وجه نقد به جای استفاده از ده اسکناس ده هزار تومانی از ۲۰ اسکناس ۵۰۰۰ تومانی استفاده کنید. طبیعی است که  استفاده از ۲۰ اسکناس حجم بیشتری به دسته‌ گل شما می دهد. اگر می خواهید که دسته گلتان حجم بیشتری داشته باشد و اگر نمی خواهید از اسکناس‌های استفاده کنید که ارزش ریالی پایینی دارند، می توانید برای درست کردن دسته گل خود در کنار انواع اسکناس از وسایل تزیینی نیز استفاده کنید. برای مثال گل های مصنوعی، برگ های مصنوعی وسایل تزیینی دست ساز، مانند شاخه های مرواریدی، انواع تور و روبان های مختلف استفاده کنید.

تزئین پول به شکل دسته گل

تزیین پول به شکل دسته گل چه کاربردهایی دارد؟

 دسته گل های از جنس پول را می توان در مناسبت های مختلف به دوستان و عزیزان خود هدیه داد. مناسبت هایی مانند تولد جشن های نامزدی و عروسی و جشن های مختلفی که برای نوزادان و کودکان برگزار می شود انتخاب های مناسبی برای هدیه دادن دسته گلی از جنس پول هستند هچنین می‌توان در عید نوروز که بنا به رسومات قدیمی به کودکان کان و جوان تر ها  به عنوان عیدی پول هدیه می دهند از ایده ی تزیین پول به شکل دسته گل استفاده کرد .

در آخر باید گفت می توانید با استفاده از این ایده هدیه ای زیبا و خلاقانه با هزینه ای کم و منصفانه به آشنایان و دوستان خود در مناسبت های مختلف تقدیم کنید.

هدف دسته گل های ما در آغوش گرفتن عزیزان شما و شاد کردنشان از طرف شماست.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا