رپورتاژ آگهی

مه پاش چیست ؟ انواع سیستم رطوبت ساز صنعتی و خانگی را از کجا تهیه کنیم ؟

سیستم  رطوبت ساز مه پاش 

سیستم مه پاش یک ابزار کاربردی برای خنک کردن و حفظ رطوبت محیط است. در این سیستم آب به ذرات بسیار ریز و شبیه به مه در می آید. این قطرات قبل از اینکه به سطح زمین برسند تبخیر می شوند و باعث خنک شدن محیط می شوند. هر چه ذرات آب کوچکتر و ریزتر باشند زودتر تبخیر می شوند و محیط را سریعتر خنک می کنند. مهپاش یک انتخاب ایده آل برای خنک کردن، ایجاد رطوبت و کاهش گرد و غبار محیط است.

سیستم مهپاش کاربردهای مدل های مختلفی دارند

اگر به بدنبال راهی برای کنترل رطوبت و حفظ دمای محیط در یک فضای بزرگ یا فضای باز دارید. نصب مه پاش بهترین انتخاب ممکن برای شماست. مهپاش ها به سه دسته تقسیم می شوند که می توانید در این بخش بر اساس نیاز خود دسته مورد نظرتان انتخاب کنید تا اطلاعات کاملی از نحوه طراحی اجرا و نکات قبل از خرید آنها را مطالعه کنید.

مه پاش صنعتی

رطوبت ساز صنعتی برای کاهش دمای محیط های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. مهپاش صنایع علاوه بر این ، باعث رفع گرد و غبار و بوهای نامطبوع در هوا نیز می شود. مه پاش صنعتی در انواع مختلف ساخته می شوند که هرکدام برای موردی خاص بکار گرفته می شوند.

۲۰۲۱۰۵۲۴_۰۸۲۲۴۸-min

در مه پاش های صنعتی باید از یک یا چند پمپ قدرتمند استفاده کرد ، همچینن تعداد قطعات و میزان قدرت آنها نسبت به مدل خانگی و نیمه صنعتی کاملا متفاوت است. معمولا مدل های صنعتی را در رستوران ها ، صنایع و معادن و کارخانه ها استفاده می کنند. 

nemonekar 1400 mahpashsanaat-com (4)

مه پاش نیمه صنعتی

اگر قصد راه‌اندازی سیستم مه پاش برای متراژهای کمتر از ۵۰ عدد نازل را دارید. پیشنهاد مه پاش صنعت استفاده از مه پاش نیمه صنعتی است.این نوع مه پاش مناسب فضای است که میزان استفاده آن بین ۳ الی ۴ ساعت است و نمی خواهند دائما در روز از دستگاه خود استفاده کنند. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد تفاوت سیستم صنعتی با مدل نیمه صنعتی خواهیم پرداخت.

مه پاش خانگی

در روزهای گرم دمای فضای باز موجود در منازل به شدت بالا می رود که بهترین راه برای خنک کردن آن استفاده از تکنولوژی است. مه پاش به تازگی طرفدارهای زیادی پیدا کرده و صاحبان خانه ها به ویژه در مناطق خشک به استفاده از این نوع دستگاه ها روی آورده اند. این سیستم ها موارد استفاده فراوانی دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

مه پاش - مه پاش

پنکه مه پاش

پنکه مه پاش نه تنها در کاهش دما در فضاهای بیرونی مؤثر هستند ، بلکه می توانند با مصرف برق بسیار اندک ، تغییرات دمای قابل توجهی ایجاد کنند. همچنین مهم ترین مزیت این نوع پنکه وجود مخزن آب پرتابل است که می توانید در هر مکانی از آن بدون استفاده از لوله کشی آب راه‌اندازی کنید.

پنکه مه پاش

با برخی از کاربرد های مه پاش ها در حوزه صنعت آشنا شوید

  • مه پاش گاوداری

یکی از عوامل کاهش استرس دام ها ایجاد رطوبت و خنک سازی است که در پرورش دام ها نظیر گاوداری جهت رفع این مشکل از سیستم صنعتی استفاده می شود.

  • مه پاش معادن

معادن یکی دیگر از موراد نصب مهپاش های صنعتی است و می تواند کمک بسیار زیادی جهت رفع گرد و غبار ، خنک سازی این اماکن شود.

  • مه پاش گلخانه ای

برای گیاهان گلخانه ایی ، پرورش قارچ ، پرورش های هیدروپونیک و.… . حتما باید از سیستم های مهپاش پاستفاده نمود و اینکار یک امر مهم در گلخانه است.

  • مه پاش مرغداری

از دیگر موارد استفاده این سیستم ها  در مرغداری ها ، پرورش بلدرچین ، پرورغ شترمرغ و … می باشد که در جهت دفع بوی نامطبوع ، خنک سازی و حفظ رطوبت استفاده می شود.

  • مه پاش سردخانه

استفاده از این سیستم ها در جهت رفع یخ زدگی سردخانه ها انجام می شود البته کاربردهای دیگری هم دارد و انجام نصب آن در هر متراژی قابل انجام است.

  • مه پاش رستوران

رستوران ها ، تالارها و فود کورت ها به دلیل فضای باز یا متراژ های بالا برای خنک سازی ، دفع حشرات از مه پاش های صنعتی استفاده می کند.

  • مه پاش کارخانجات

صنایع کارتن سازی و مقوا سازی از دیگر موارد استفاده مه پاش هستند. همچنین این سیستم ها در کلیه کارخانجات و هر گونه مکان دیگری قابل نصب هستند.

  • مه پاش کشاورزی

سمپاشی ، ابیاری ، مه پاشی های خاص در جهت پرورش گیاهان کشاورزی هم یکی دیگر از موارد استفاده از سیستم های مهپاش است که از مزیت های زیادی برخوردار است.

  • مه پاش کندانسور

برای کاهش گرمای کندانسور ها چه در نیروگاه و چه در مراکز پردازنده های اطلاعات جهت خنک سازی کندانسور از مهپاش های صنعتی استفاده می گردد.

اجزای تشکیل دهنده پکیج های مه پاش

مهپاش ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند و شامل موارد زیر هستند که با کلیک کردن بر هر ایتم می توانید توضیحات دقیق و کاملی را برای آنها مشاهده کنید.

  • پمپ مه ساز
  • نازل مهپاش
  • شیلنگ فشارقوی
  • تابلو برق
  • سیستم تصفیه آب
  • سیستم ضد چکه

پیشینه کاری مرکز فروش مه پاش در تهران

مه پاش صنعت یکی از مراکز تخصصی فروش و نصب انواع رطوبت ساز خطی نازلی در کشور است.این مجموعه با ارائه محصولات با کیفیت ، طراحی و نصب مهپاش توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.همچنین تمامی محصولات که از این مجموعه سفارش دهید دارای گارانتی از ۱ تا سه سال است.

آیا مصرف آب در مهپاش زیاد است ؟

مصرف آب این آب پودر کن به قدرت پمپ ،و نوع کاربردی که در محیط های مختلف از آن استفاده میشود و تعداد نازل بستگی دارد. ولی در کلیت می توان گفت این مه افشان ها به دلیل کنترل هوشمند میزان خروجی آب مصرف بهینه و بسیار پایینی دارند.

مهپاش ها چقدر کارآمد هستند ؟

تنهای سیستمی که می توان با آن محیط های باز یا با متراژ بالا را خنک سازی کرد و یا رطوبت آن محیط را تنظیم نمود همین مهپاش ها می باشند. این رطوبت ساز ها به دلیل ایجاد ذرات کوچک در حد میکرون می توانند بدون خیس کردن ، رطوبت آن محیط را تنظیم و یا آنجا را ضدعفونی کرد

مهپاش در کجا استفاده می شود ؟

این تجهیزات درمکان هایی که نیازبه رطوبت دارند و نیز فضا های بازی، که خنک کردن آن توسط وسایل سرمایشی امکان‌پذیر نمی باشد و نیز در خنک کردن سالن های پرورش دام و طیور ، استفاده در صنایع ومعادن برای مهار گرد و غبار، خنک کردن کندانسور های مراکز پردازش و نیروگاه ها و صنایع نساجی جهت رطوبت دهی استفاده میشود.

مهپاش من خرابی دارد آیا شما این خدمت را هم انجام می دهید ؟

خیر ،  خدمات تعمیرات  فقط به مشتریانی که از محصولات این شرکت مه پاش استفاده کنند قابل پذیرش است.

خدمات پس از فروش و گارانتی شما ، شامل چه مواردی می شود ؟

کلیه محصولات این مجموعه بعد از عقد قرارداد گارانتی می شود و مدت آن طبق توافق از ۱ تا ۳سال متغیر می باشد. همچنین خدمات پس از فروش به صورت مادام العمر به مشتریان عزیز ارائه می شود.

آیا شما علاوه بر فروش مهپاش خدمات نصب را هم انجام می دهید ؟

بله ، تنها مجموعه ایی هستیم که در کنار فروش محصولات خدمات طراحی ، نصب و اجرا را به مشتریان خود با بهترین قیمت ارائه می دهیم. همچنین حتی اگر سیستم خود را از این مجموعه خریداری نکرده باشید باز هم تکنسین های شرکت مهپاش آماده خدمات رسانی نصب و راه‌اندازی به شما مشتریان عزیز می باشند.

 
امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا