رپورتاژ آگهی

معرفی 3 سایت نقد و بررسی محصولات و راهنمای خرید

۱- سایت ایرانی خریدیار

معرفی 3 سایت نقد و بررسی محصولات و راهنمای خرید

 

سایت خریدیار یکی از همان سایت‌های نقد و بررسی محصولات است، خریدیار تلاش می‌کند که اطلاعات لازم را پیش از خرید لوازم مختلف به شما ارایه دهد، خریدیار کارش را بررسی محصولات لوازم خانگی شروع کرده و در حال حاضر در گروه‌های کالایی مختلفی محصولات برتر را معرفی کرده و راهنمای خرید ارایه می‌دهد.

در تمامی بخش‌های سایت خریدیار یک هدف اصلی دنبال می‌شود، راهنمایی شما در انتخاب مناسب ترین محصول، شاید تصور کنید که هدف خریدیار فقط معرفی پرفروش‌ترین هاست، در حالی که هدف اصلی معرفی بهترین محصول برای شماست.

اگر صرفا گران ترین یا پرفروش ترین محصول معرفی شود، مسلما ارزشی خلق نشده است، چرا که لزوما گرانترین یا پرفروش ترین محصول، مناسب‌ترین محصول برای شما نیست.

 

۲- سایت wirecutter

معرفی 3 سایت نقد و بررسی محصولات و راهنمای خرید

 

سایت wirecutter که در حال حاضر توسط نیویورک تایمز خریداری شده است یکی از برترین و شاید برترین وبسایت نقد و بررسی محصولات مختلف در رده جهانی است که در این زمینه بسیار کارکشته و باسابقه است.

این سایت در گروه های کالایی مختلف مانند لوازم خانگی، آشپزخانه، لوازم خواب، لوازم باغبانی، لوازم دیجیتالی و… محصولات برتر را معرفی می‌کند و راهنمای خرید ارایه می‌دهد.

این سایت نزدیک به ۴ میلیون بازدید کننده ماهانه دارد و از روش همکاری در فروش کسب درآمد می‌کند، معرفی بهترین محصولات، پاسخ به سوالات پرتکرار خریدارن و همچنین ارایه راهنمای خرید محصولات مختلف از رایج ترین محتواهایی است که در این سایت منتشر می‌شود.

 

3- سایت thisiswhyimbroke

معرفی 3 سایت نقد و بررسی محصولات و راهنمای خرید

 

یکی از متفاوت ترین سایت‌های نقد و معرفی محصولات، سایت thisiswhyimbroke است که در زمینه معرفی کادو برای افراد مختلف و مناسبت‌های فعالیت می‌کند.

فرقی نمی‌کند که برای چه فردی و چه مناسبتی کادو می‌خواهید این سایت برای دختر، پسر، کودک، بزرگسال، روز پدر، روز مادر، تولد و…  کادوهای مختلف و جالبی را به شما پیشنهاد می‌هد.

روش درآمدی این سایت از طریق همکاری در فروش است به این شکل که با خرید کادوهایی که از فروشگاه های مختلفی به شما معرفی می‌شوند، پورسانتی به این سایت خواهد رسید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا