رپورتاژ آگهی

۱۰ مدل بهترین مایکروویو موجود در بازار همراه با بررسی و جمع‌بندی نظرات

۱۰ مدل بهترین مایکروویو موجود در بازار همراه با بررسی و جمع‌بندی نظرات

 

با استفاده از یک دستگاه مایکروویو هم در زمان شما صرفه جویی می‌شود و هم پخت و پز سریعتری را تجربه می‌کنید، هرچند که این دستگاه به عنوان وسیله اصلی پخت و پز مطرح نیست، اما همین چند مزیت هم کافیست تا جای خالی آن در آشپزخانه محسوس باشد.

اما وقتی می‌گویم بهترین ماکروویو منظور دقیقا چیست؟ بهترین ماکروویو یا ماکروفر چه گنجایشی دارد؟ چه قابلیت‌هایی دارد؟ از کدام برند است؟

همه این موارد در انتخاب بهترین تاثیرگذار هستند، به همین دلیل نمی‌توان تنها یک مدل را معرفی کرد و گفت این برترین مدل ماکروفر در بازار است، پس ما در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین ماکروویو های موجود در بازار را در گنجایش‌ها، برندها و قابلیت‌ها و حتی طراحی های مختلف برای شما انتخاب و بررسی کرده ایم.

فراموش نکنید که پیش از خرید هر محصول، حتما به نظرات مثبت و منفی خریداران توجه کنید، این نظرات تا حد زیادی راهنمای شما در خرید بهترین ها هستند.

این مطلب ویژه شمایی که به دنبال خرید یک ماکروویو با کیفیت هستید نگارش شده است، با مطالعه این مطلب ضمن آشنایی با بهترین و پرفروش ترین مدل های ماکروویو در بازار، با نکاتی که پیش از خرید باید بدانید هم آشنا می‌شوید.

 

1- مایکروویو مایدیا مدل EC142A5L

این ماکرویو یا ماکروفر از برند مطرح مایدیا با کسب امتیا 4.2 از 5 و همچنین رضایت 82درصدی خریداران، یکی از پرفروش ترین ماکرویوها در بازار است که در این رنج قیمتی گزینه خیلی از افراد است.

این ماکرویو مایدیا 42 لیتر گنجایش دارد، درب آن به سمت چپ باز می شود و پنل آن در سمت راست قرار گرفته است و همچنین صفحه نمایشگر آن در قسمت بالای دکمه های پنل قرار گرفته است که برای شما به راحتی قابل مشاهده باشد.

یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه، داشتن قابلیت پخت ترکیبی است، به این شکل که انواع غذا که هر کدام نوع پخت متفاوتی دارند امکان طبخشان در این ماکرویو فراهم شده است.

این دستگاه مانند خیلی از مدل های دیگر دارای قابلیت گریل است که بدون استفاده اشعه و صرفا با گردش هوای داغ در داخل غذا را گرم می کند یا از غذای یخ زده شما یخ زدایی می کند.

بد نیست بدانید که عدم توزیع حرارت در برخی از دستگاه ها یکی از مشکلات اصلی است که دیده می شود، اما این دستگاه دارای قابلیت کانوکشن است که با کمک آن حرارت به صورت متناسب در داخل به گردش در می‌آید تا غذا به صورت یکنواخت پخته شود.

اگر به دنبال خرید ماکرویو در این رنج قیمتی هستید، حتما این مدل را در لیست انتخابی خود داشته باشید و پیش از خرید نظرات خریداران را به دقت بررسی کنید.

 

 

2- ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

به یک مدل ماکرویو از برند خوب پاناسونیک رسیدیم که ظرفیت 25 لیتری دارد و برای آنهایی که به دنبال ظرفیت بالا نیستند مناسب است.

این مدل هم یکی از پرفروش ترین های بازار است که امتیاز 4 از 5 را از خریداران دریافت کرده است و نزدیک به 80 درصد خریداران از خرید خود کاملا راضی بوده اند و این محصول را به دیگران هم توصیه کرده اند.

این دستگاه مایکرویو پاناسونیک 800 وات توان دارد، 25 لیتر گنجایش دارد و مجهز به قابلیت های همچون تنظیم زمان، یخ زدایی و صفحه نمایش LCD می باشد.

اگر نظرات خریداران را در مورد این محصول بررسی کنید، متوجه می شوید که خریدارانی که دقیقا به دنبال خرید ماکرویو با همین میزان ظرفیت بوده اند، راضی هستند و از بین نظرات منفی برخی از نظرات به دلیل گنجایش کم آن است که مسلما این مربوط به عدم دقت خریداران است.

 

ظرفیت مایکروویو را با توجه به نیازتان انتخاب کنید، اینطور نیست که هرچه ظرفیت بیشتر بهتر، با این تفکر گزینه های خوب در خرید مایکروویو را از دست می‌دهید.

 

3- مایکروویو پاناسونیک مدل ST/34.01-NN

به یک مدل دیگر مایکرویو پاناسونیک رسیدیم که ظرفیت آن 2 لیتر هم از مدلی قبلی کمتر است، یعنی 23 لیتر ظرفیت دارد و مسلما برای آنهایی که نیاز به یک ماکرویو خیلی بزرگ دارند، مناسب نیست.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به یک مایکروفر با ظرفیت پایین نیاز دارید، بهتر است بدانید که این مدل هم مانند مدل قبلی بسیار پرفروش است و 83درصد خریداران از آن کاملا راضی بوده اند و در مجموع امتیاز 4.3 از 5 را کسب کرده است، پس کاملا ارزش بررسی را دارد.

این مدل هم مانند مدل قبلی مجهز به قابلیت هایی همچون صفحه نمایشگر LCD، قفل کودک و تنظیم زمان می باشد که از قابلیت های پرکاربرد هستند.

مایکرویوهای پاناسونیک برای آنهایی که به دنبال خریدی باکیفیت و در عین حال اقتصادی هستند بسیار مناسب هستند، این محصولات در عین داشتن کیفیت و کسب رضایت خریداران در رنج قیمتی مناسبی هم قرار دارند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا