رپورتاژ آگهی

بررسی ۱۵ مدل کرم آبرسان قوی پوست صورت، کرم آبرسان چه مارکی خوبه؟

این مطلب از سایت خریدیار برداشت شده است، برای مشاهده سایر مدل های کرم آبرسان پوست به سایت خریدیار مراجعه کنید.

 

بررسی ۱۵ مدل کرم آبرسان قوی پوست صورت، کرم آبرسان چه مارکی خوبه؟

 

برای داشتن پوستی سالم و شاداب لازم است به طور مداوم به آن رسیدگی کنید خوشبختانه امروزه با توجه به کرم های متعدد و گوناگونی که در بازار موجود هستند این امر به راحتی محقق می‌شود و هر فردی با توجه به پوست صورت و بدن خود می‌تواند یکی از این کرم ها را تهیه و از آن در ناحیه های مختلف بدن استفاده نماید.

یکی از کرم های ضروری پوست که امروزه مورد توجه عموم قرار گرفته اند و در بازار به صورت انواع مختلف موجود هستند کرم های آبرسان پوستی می‌باشند، ساختار این نوع از کرم ها از مواد مغذی تشکیل شده است که در واقع هیدراته هستند و می‌توانند به خوبی رطوبت و آب پوست را تامین نمایند. وظیفه ی اصلی که کرم های آبرسان پوستی بر عهده دارند مانع از چروکیده شدن پوست می‌شوند و از طرفی باعث جوانی و شادابی پوست می‌شوند.

اگر بخواهید نتیجه ی بهتری از کرم های آبرسان بگیرید می‌توان در کنار آنها از مرطوب کننده ها نیز استفاده نمایید در واقع این کرم ها به دلیل گیلیسیرین، اسید لاکتیک و عصاره جو که در ساختارشان وجود دارد باعث می‌شوند که جذب آب در پوست بالا رود و از طرفی نرمی و طراوت را به همراه خواهد داشت.

در این مقاله قرار است به برخی نکات مهم در مورد کرم های آبرسان پوستی و تفاوت آن با کرم های مرطوب کننده پرداخته شود در ادامه همراه ما باشید.

 

 

بهترین سن برای استفاده از کرم های آبرسان پوستی

 

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که بهترین سن برای استفاده از آبرسان های پوستی چه زمانی می‌باشد؟ براساس تحقیقاتی که صورت گرفته است بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده اند که بالا رفتن سن نقش مهمی در چروک شدن پوست دارد و سن ۳۰ سالگی را بهترین زمان برای استفاده از کرم های آبرسان پوستی دانسته اند.

لازم به ذکر است این را بدانید که هر چقدر پوست خشک تر باشد در نتیجه چروک شدن پوست سریع تر اتفاق می‌افتد از این رو شما می‌توانید با استفاده از کرم های آبرسان پوست خود را هیدراته و مرطوب نگه دارید، که این کار مانع خشک شدن و چروکیده شدن پوست می‌شود.

 

بهترین زمان برای استفاده از کرم های آبرسان پوستی

 

در حال حاضر کرم های آبرسان پوستی به صورت آبرسان های شبانه و روزانه در بازار موجود هستند، از آنجایی که قدرت آبرسان های شبانه و روزانه با یکدیگر فرق دارد در نتیجه نوع مصرفشان نیز متفاوت خواهد بود بنابراین اگر شما جزء کسانی هستید که در روز به بیرون از خانه تردد دارید بهتر است از کرم آبرسان روزانه استفاده نماید زیرا این کرم ها علاوه بر خاصیت آبرسانی که دارند از آنها می‌توان به عنوان ضد آفتاب استفاده نمود.

طبق تحقیقاتی که محققان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که زمانی که شما صورت خود را کاملا تمیز و با مواد شوینده پاکسازی کرده اید در این حالت پوست صورت شما توان جذب ویتامین بالایی را پیدا می‌کند بنابراین می‌توان گفت صبح ها هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید زمان مناسبی برای استفاده از کرم آبرسان می‌باشد چرا که در این تایم و زمان پوست شما از شب تا صبح استراحت کرده و عاری از هرگونه آلودگی می‌باشد.

 

چه افرادی باید از کرم آبرسان پوست استفاده نمایند؟

 

بهتر است که همه ی افراد از این کرم ها به صورت مکرر و در طول روز استفاده نمایند. اما افرادی که دارای پوست خشک هستند باید حتما روزانه چندین بار از کرم های آبرسان پوستی استفاده کنند چرا که خشکی پوست باعث می شود پوست صورت دچار پیری، چین و چروک شود. این کرم ها قابلیت استفاده بر پوست صورت و بدن را دارند که باید برحسب نیاز و موارد استفاده یکی از انواع کرم ها را تهیه نمود.

 

تفاوت کرم های آبرسان پوستی با کرم های مرطوب کننده:

 

بسیاری از مردم بر این باور هستند که کرم های آبرسان پوستی و مرطوب کننده ها هر دو ویژگی و کارایی یکسانی دارند در صورتیکه این یک باور نادرست است، در ادامه به تفکیک ویژگی های این دو کرم می‌پردازیم تا تفاوت های این دو کرم به صورت آشکار و واضح مشخص شده باشد.

یژگی های کرم های آبرسان پوستی:

 

*کرم های آبرسان پوستی در واقع نوعی کرم برای هیدارته شدن و تأمین آب مورد نیاز پوست بدن و صورت می باشند که با این وجود توصیه می‌کنیم حتما به صورت روزانه استفاده نمایید.

*کرم های آبرسان ساختارشان به گونه ای است که باعث می شوند پوست رطوبت را بیشتر و راحت تر از هوا جذب کند و مانع از دست رفتن رطوبت پوست می گردد.

*کرم های آبرسان برای همه نوع پوست ها و افراد لازم است، بهتر است قبل از انجام آرایش از کرم آبرسان استفاده کنید تا در طول روز پوستتان دچار خشکی نشود.

*کرم های آبرسان پوستی برای کودکان بسیار مناسب می‌باشد چرا که بچه ها بیشتر از بزرگسالان در معرض خشکی پوست قرار می‌گیرند بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما برای آبرسانی و رطوبت رسانی پوست کودکتان از این آبرسان ها استفاده نمایید.

 

ویژگی های کرم های مرطوب کننده:

 

*کرم های مرطوب کننده ساختارشان به گونه ای است که حاوی روغن و چربی هستند و کارایی آنها برای درمان پوسته پوسته شدن قسمت های مختلف بدن شما همچون دور لب ها و خشکی روی صورت می باشند.

*کرم های مرطوب کننده در حقیقت وظیفه ی حفظ و ذخیره سازی رطوبت پوست را برعهده دارند ولی آبرسان های پوستی وظیفه جذب آب برای پوست را به عهده دارند.

*کرم های مرطوب کننده یک لایه ی مراقبتی را روی پوست ایجاد می نمایند و سبب می شوند تا چربی بیشتری بر روی پوست تولید شود، در واقع به نوعی تنظیم رطوبت پوست را انجام می دهند.

*کرم های مرطوب کننده بیشتر برای کسانی مناسب است که دارای پوستی خشک هستند. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست باعث می شوند تا پوست چربی لازم را نیز تولید نماید.

ما در این مقاله به بررسی ۱۵ نوع از پرفروش ترین و با کیفیت ترین کرم های آبرسان پوستی موجود در بازار پرداخته ایم تا شما را در خرید و انتخاب بهترین آبرسان یاری کرده باشیم.

 

منبع:  kharidyaar.ir

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا