رپورتاژ آگهی

بررسی بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۲ با قیمت مناسب

هر مردی شخصیتی دارد و همواره مایل است متناسب با شخصیتی که دارد و همچنین محیطی که در آن حضور پیدا می‌کند، بهترین ادکلن مردانه را استفاده کند، برای حضور در مهمانی ها یک ادکلن یا عطر مردانه، برای قرارهای کاری نوع دیگری از ادکلن مردانه و به همین شکل برای موقعیت های مختلف از عطر متناسب آن موقعیت استفاده کند.

در حقیقت استفاده از عطر و ادکلن نه تنها موجب جذاب بودن ما در جمع می‌شود، بلکه اعتماد به نفس ما را نیز افزایش می‌دهد تا ما در جمع آقایان و خانم‌ها احساس بهتری نسبت به خود داشته باشیم.

در این مطلب قصد داریم به شما بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۲ که فروش خوبی را در ایران تجربه کرده اند معرفی کنیم، اما پیش از آن بهتر است کمی درباره عطر و ادکلن و نکات پیش از خرید آن بدانیم.

 

در انتخاب بهترین ادکلن مردانه چه مواردی را باید مد نظر داشته باشیم؟

۱- اطمینان از اصل بودن ادکلن

مسلما همه ما به دنبال یک ادکلن با کیفیت هستیم، اما حقیقتا تشخیص سریع عطر اصل از تقلبی ممکن نیست و در این مورد توصیه من به شما به عنوان یک خریدار این است که از فروشگاه های معتبر خریداری کنید، در فروشگاه های آنلاین دیجی کالا قابل اطمینان است.

۲- به میزان غلظت عطر توجه کنید

ادکلن ها معمولا غلظت کمتری نسبتا به ادوتویلت ها دارند و در آنها از روغن عطر کمتری استفاده شده است که البته این به معنی اصل بودن یا تقلبی بودن هیچ یک نیست و موضوع فقط مربوط به غلظت است، اگر مایل هستید که با یک بار استفاده برای مدت طولانی تری بوی خوش شما باقی به ماند بهتر است به سراغ ادوتویلت ها برید که در این مطلب به آنها پرداخته ایم.

۳- شرایط آب و هوایی را مد نظر داشته باشید

حتما متوجه شده اید که برخی عطرها برای فصول سرد مناسب ترند، برخی برای فصل بهار و پاییز و برخی هم برای فصول گرم مانند تابستان مناسب هستند، پس اگر در منطقه شما هوا در بیشتر فصول سال گرم است، شاید یک عطر خنک بیشتر برای شما کارایی داشته باشد.

هرچند که حالت ایده آل این است که برای هر فصل از سال عطر مناسب آن فصل را داشته باشید.

موقع خرید عطر چکار کنیم؟ ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 

 

تفاوت ادوکلن، عطر، ادوتویلت و ادوپرفیوم چیست؟

 

بهترین ادکلن مردانه

خیلی وقت‌ها این چند کلمه را با هم اشتباه می‌گیریم و البته ایرادی ندارد چرا که در فرهنگ ما بیشتر از دو واژه ادکلن و عطر استفاده می‌شود و به همین دلیل با واژه های دیگر کمی بیگانه هستیم.

اول از همه بدانید که عطر معادل فارسی پرفیوم است و ادوپرفیوم عطری است که غلظت آن کمتر است و از عصاره روغنی کمتری در آن استفاده شده است، پس در واقع عطری که رقیق شده باشد را ادوپرفیوم می گویند.

اما ادوتویلت ها چطور؟ ادوتویلت  یا همان آب معطر، از ادوپرفیوم هم رقیق تر است و از عصاره روغنی کمتری در آن استفاده شده است و به دلیل همین رقیق شدن هم به آن ادوتویلت به معنی آب معطر می گویند.

اما ادکلن ها از ادوتویلت ها هم رقیق تر هستند و بیشتر حجم آنها را الکل تشکیل داده است و به همین دلیل ماندگاری خیلی کمتری دارند، پس اگر به دنبال ماندگاری بیشتری هستید، دقت کنید که روی شیشه محصول نام ادوتویلت یا ادوپرفیوم درج شده باشد.

 

بهترین ادکلن مردانه 2020

انتخاب عطر و ادکلن بر اساس نوع پوستتان

پوست چرب و مرطوب: اگر پوست بدن‌تان چرب و مرطوب است چربیِ روی پوست‌تان می‌تواند رایحه‌ی اصلی عطر را تغییر بدهد.

در واقع چربی که روی پوست شما وجود دارد می تواند با عطر مورد نظر ترکیب شده و واکنش های شیمیایی داشته باشند و اثراتی روی میزان ماندگاری عطر و حتی بوی عطر داشته باشند. بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب عطرهای گلی-میوه‌ای و ملایم است.

پوست خشک: افرادی با پوست‌خشک و کم‌آب لذت چندانی از رایحه‌ی عطر و ادکلن‌شان نمی‌برند.

خشک بودن پوست موجب می شود که بوی عطر سریع از بین برود و بعضا استفاده زیاد از عطر روی پوست خشک می تواند موجب آلرژی شود، این افراد بهتر است در انتخاب ادکلن دقت بیشتری داشته باشند.

بسیار عالی در ادامه به سراغ اصل مطلب یعنی معرفی بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۰ می رویم و بیش از ۳۰ مدل عطر مردانه را به شما معرفی می کنیم که در طول مطلب با بهترین برند های عطر مردانه هم آشنا می شوید.

 

۱- ادو تویلت مردانه داویدف مدل Zino حجم ۱۲۵ میلی لیتر

عطر مردانه با بوی گرم شیرین برای فصول سرد سال

زینو یکی از بهترین عطرهای مردانه برند داودیف است که رایحه گرم و تند دارد و برای شب های پاییزی و زمستانی مناسب است.

بهترین ادکلن مردانه داویدف

حجم این ادوتویلت مردانه ۱۲۵ میلی متر است که به رفع استرس های روزمره کمک شایانی می‌کند، با اولین اسپری زینو روی پوست و نبضتان متوجه بوی اسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر قرمز و گیاه مریم گلی خواهید شد.

به‌محض اولین اسپری از Zino روی پوست و در محل نبضتان، متوجه بوی اسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر قرمز و گیاه مریم‌گلی خواهید شد، این ترکیب کمی شیرین و تندوتیز، به‌سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد.

با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب گل‌های خوش‌بوی شمعدانی، رز، لیلیوم و یاسمین تشکیل‌ شده‌اند. با استشمام این نت‌ها، استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامش و حس هماهنگی درونی، جایگزین آن خواهد شد.

پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر خط بویایی Zino می‌شوید. نت‌های پایانی که از چوب صندل، گیاه پاتچولی، وانیل و سرو تشکیل ‌شده‌اند، به‌خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.

 

۲- ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme حجم ۱۰۰ میلی لیتر

ادکلن مردانه با راحیه خنک و شیرین مناسب بهار و تابستان

ادوتویلت  مردانه بولگاری یکی از بهترین عطرها با رایحه خنک و شیرین برای روزهای تابستانی و بهاری می‌باشد، این ادوتویلت از زمان معرفی شدن تا کنون جزو پرفروش ترین عطرهای دنیا بوده است.

بهترین عطر مردانه 2020با اسپری کردن بولگاری روی پوستتان متوجه بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین وپرتقال خواهید شد، پس از مدتی طولانی نت های میانی با وجود جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه جای نت های اولی را می‌گیرد و مدتی بعد این نت ها جای خود را به نت های پایانی می‌دهد که نت های پایانی از عنبر گیاه پانچولی،چوب درخت سرو و نت های چوبی تشکیل شده است.

خرید عطر بولگاری Aqva Pour Homme با درنظرداشتن حجم ۱۰۰میلی‌لیتری، پخش بوی استثنایی، ماندگاری قابل‌قبول، برند شناخته‌شده و قیمت مناسب برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، کاملا رضایت‌بخش خواهد بود.

 

۳- ادو تویلت مردانه مون بلان مدل Legend حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۶۱۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

ادوتویلت فرانسوی مون بلان مدل لجند مختص آقایانی می‌باشد که به رایحه های سنگین علاقه دارند، ساختار رایحه این عطر از مرکبات،گل، میوه، گیاهان معطر و چوب تشکیل شده است و هم چنین نوع رایحه این ادوتویلت خنک و شیرین می‌باشد.

بهترین مارک ادکلن مردانهاین ادوتویلت برای استفاده‌ی روزانه تهیه شده است و در نظر اول، رنگ سیاه و طراحی لوکس و مینیمالیستی بطری نگاه شما را به خود خیره می‌کند. شانه‌ها و در فلزی درخشان لجند که نام مون ‌بلان روی آن حک شده است، از ویژگی‌های مهم بطری این عطر به شمار می‌رود.

با اولین اسپری بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شادی و سرزندگی عجیبی که از این مخلوط سه‌گانه می‌گیرید، به اطرافیان شما هم منتقل می‌شود. پس از کمی آرام‌آرام، بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های خشک جایگزین نت‌های قبلی می‌شود.

خرید عطر مون بلان Legend با توجه به شیشه‌ی زیبا و حکم، حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری، پخش بوی قوی و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

 

۴- ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Versace Pour Homme

قیمت: ۱/۴ میلیون تومان در زمان نوشتن مطلب

در سال ۲۰۰۸، برند محبوب و معتبر «ورساچه» (Versache) نام شناخته‌شده‌ی عرصه‌ی مد، پوشاک و عطر، یکی دیگر از عطرهای خود را معرفی کرد. این عطر مردانه «پور اوم» (Pour Homme) نام دارد. اگر شما و دوستانتان عطرهایی را دوست دارید که حال‌وهوای تلخ و خنک دارند، این ورساچه‌ی آبی‌‌رنگ یکی از انتخاب‌های اول شما خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین ادکلن مردانهادوتویلت مردانه ورساچه مدل Versace Pour Homme با حجم ۲۰۰ میلی لیتر مختص آن دسته از آقایانی می‌باشد که عطرهای ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتری برایشان کم است.

این عطر حال و هوای تلخ و خنکی دارد و نوع رایحه آن شیرین، تند می‌باشد و برای کسانی که به این رایحه علاقه دارند گزینه مناسبی می‌باشد، ساختار رایحه این عطر از میوه، چوب، مرکبات، خاک وزمین و گیاهان معطر تشکیل شده است.

 

منبع: سایت خریدیار

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا