رپورتاژ آگهی

چگونه مطئن شوم که در زمان خرید ملک در ترکیه ، سرم کلاه نمی رود

چگونه مطئن شوم که در زمان خرید ملک در ترکیه ، سرم کلاه نمی رود

چگونه مطئن شوم که در زمان خرید ملک در ترکیه ، سرم کلاه نمی رود

سالها است که  خرید ملک در ترکیه یکی ازمواردی است که علاقمندان به سرمایه گذاری در خارج از کشور برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند . اما در کنار این سرمایه گذاری  نگرانی هایی هم وجود دارد ، این که آیا سرمایه گذاری در این کشور کار درستی است ، یا اینکه ممکن است سرمان کلاه برود ، ممکن است سرمایه ما از بین برود  و سوالاتی از این قبیل پرسش هایی هستند که به درستی برای هر یک از افرادی که قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه را دارند ممکن است پیش بیاید .

اصلا چرا ترکیه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم ؟

دلایل متعددی وجود دارد که ترکیه را تبدیل به یکی از قطب های سرمایه گذاری کرده که از مهمترین آنها میتوانیم به موقعیت جغرافیایی ترکیه ( واقع شدن بین آسیا و اروپا ) ، نزدیکی فرهنگی ، نزیک بودن زبان راحت بودن دسترسی ، داشتن مرز مشترک زمینی و هوایی  ، ارزانتر بودن هزینه ها نسیت به سایر کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس  و سابقه طولانی تجاری با ترکیه  از جمل دلایلی است که  موجب شده است ایرانیان بسیار زیادی نسبت به خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنند . اما در کنار تمام این ویژگی های جذاب و مثبت ، موارد زیادی هم از کلاهبرداری های انجام شده در ترکیه به گوش میرسد که موجب میشود به درستی موجب نگرانی افرادی شود که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند .

در چه شرایطی ممکن است هنگام خرید ملک در ترکیه سرمان کلاه برود ؟

اگر مایل هستید تا خرید ملک مطمینی در ترکیه  داشته باشید لازم است تا به یک سری از نکات توجه کنید . یادمان باشد حتی در کشور خودمان هم اگر در هنگام خرید ملک دست دوم در ترکیه دقت نکنیم میتوانیم با مشکلات زیادی رو به رو شویم  .

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک از طریق آژانس های املاک معتبر

اگر از اغلب افرادی که در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه متضرر شدند و یا به عبارتی سرشان کلاه رفته ، سوال کنید ،  با افرادی روبه رو میشوید که به افراد غیر متخصص اعتماد کردند . در این وبسایت بارها اطلاع رسانی کرده ایم که آژانس های متخصص ، حرفه ای زیادی در استانبول ، آلانیا ، آنتالیا و سایر شهرهای ترکیه مشغول به فعالیت هستند که میتوان به آنها اعتماد کرد و با خیال راحت از آنها مشاوره گرفت و نسبت به سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه اقدام کرد.

اما برخی از هموطنان ما ترجیح میدهند به افراد غیر متخصص اعتماد کنند و صرفاً فکر میکنند اگر کسی با ظاهر دوستی و رفاقت پیش می آید و زبان ترکی میداند ، قابل اعتماد کردن است . بنابراین سعی  کنید با شرکت های معتبری که در زمینه املاک فعالیت میکنند تماس بگیرید تا بهترین املاک استانبول را به شما پیشنهاد کنند .

استفاده از وکلای مجرب برای عقد قرارداد

برای اینکه بتوانید با خیال راحت در ترکیه ملک بخرید ، بهتر است از یک وکیل مجرب در زمان عقد قرار داد خرید ملک دست دوم در استانبول و آلانیا کمک بگیرید.  وکیل تمام شرایط موجود در قرارداد ملک را میخواند و به صورت کامل و شفاف برای شما توضیح میدهد و اگر لازم باشد تا متنی را در قرارداد به نفع شما تغییر دهد ، با توافق طرفین آن بخش را تغییر می دهد . برخی از شرکت های املاک از جمله شرکت ما ، وکیل مجربی دارند که میتواند در زمان عقد قرارداد ملک درکنار شما باشند وشما میتوانید از خدمات مشاوره با وکیل استفاده کنید . اگر هم شرکت املاکی را انتخاب میکنید که وکیل مخصوص به خودشان ندارند ، میتوانید ازخدمات دفاتر حقوقی دیگر استفاده کنید .

خرید ملک از شرکت های ساختمانی معتبر

یکی از موارد دیگری که برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی و  میبایست به آن توجه کنید ، انتخاب شرکت ساختمانی مناسبو معتبر است . در حال حاضر ساخت و سازهای بسیار زیادی در مناطق منختلف شهرهای مختلف ترکیه انجام میشود و به خصوص در شهرهای استانبول ، آلانیا ، آنتالیا و ازمیر مجتمع های بزرگ و کوچک با امکانات مختلف ساخته شده اند ، یا در حال ساخت هستند . بنابراین اگر مایل به خرید خانه دسته دوم در آلانیا و استانبول ترکیه باشید ، املاک مختلفی میتواند مورد توجه شما قرار بگیرند . اما اگر قصد انتخاب ملک دارید به خصوص املاکی که در حال ساخت میباشند ، انتخاب شرکت سازنده بسیار اهمیت دارد . اینکه این شرکت چه  کارنامه ای در گذشته داشته است و با چه کیفیتی ساخت و سازهای قبلی خود را انجام  داده است ، جزو مواردی است که حتماً باید به آن توجه داشته باشید . البته اگر شما آژانس املاکی را انتخاب کنید که حرفه ای و با تجربه باشد ، بدون شک بهترین و مورد اعتماد ترین املاک را به شما پیشنهاد خواهند کرد .

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا