رپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب بهترین کرم دور چشم خارجی برای رفع چروک و تیرگی

 

راهنمای انتخاب بهترین کرم دور چشم خارجی برای رفع چروک و تیرگی

خانوم‌ها به خوبی متوجه این موضوع می‌شوند که دیدن حلقه‌های پف و تیرگی‌هایی شبیه جای پایه کلاغ زیر چشم هر روز صبح جلوی آیینه چقدر ناراحت کننده و خسته کننده است، چرا که چین و چروک و تیرگی در زیر چشم خیلی سریع توجه را به سمت خوب جلب می‌کنند و بیشترین تاثیر را روی ظاهر ما دارند.

در این شرایط وارد کردن یک کرم دور چشم خوب به روتین روزانه مراقب از پوست می‌تواند اثر خوبی در جهت رفع این تیرگی‌ها و چروک‌ها داشته باشد، این کرم های دور چشم حاوی موادی در غلظت‌های متفاوت هستند که به طور خاص برای نواحی اطراف چشم فرموله شده‌اند و از این جهت موثر هستد.

برای مشاهده لیست کامل بهترین کرم دور چشم خارجی به سایت خریدیار مراجعه کنید.

شما به یک کرم دور چشم خوب برای روتین روزانه خود نیاز دارید، هم به جهت رفع تیرگی و چروک و هم به جهت پیشگیری از چروک جدید، هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

 

راهنمای انتخاب بهترین کرم دور چشم خارجی برای رفع چروک و تیرگی

1- کرم دور چشم الکسیس مدل PILARI حجم 15 میلی لیتر

این کرم دور چشم خارجی پیلاری الکسیس که مبدا آن کشور فرانسه می‌باشد، ضمن قیمت مناسب آن توانسته امتیاز 3.9 از 5 را کسب کرده است و 91 درصد از خریداران از آن رضایت داشته اند و آن را به دیگران توصیه کرده اند.

افزایش گردش خون، رفع سریع تیرگی دور چشم، بازسازی لایه‌های پوستی، جلوگیری از پف و همچنین شفاف کنندگی پوست از فواید استفاده از این کرم دور چشم خارجی است.

وجود عصاره گیاهانی مانند شاه بلوط هندی، گل محمدی و ویتامین E و B5 در این کرم، آن را به یک محصول موثر و کاربردی تبدیل کرده است، این کرم یک کرم دور چشم خارجی است که تنها بسته بندی آن در ایران انجام می‌شود و مبدا اصلی این محصول کشور فرانسه می‌باشد.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: قیمت مناسب، تاثیر خوب و شاداب کردن پوست اشاره کرد.

به گفته برخی خریداران، این محصول اگرچه صرفا در ایران بسته بندی می‌شود اما ظاهرا با نمونه اصلی تفاوت هایی دارد، اما عملکرد آن نزدیک به نمونه اصلی است.

 

 

راهنمای انتخاب بهترین کرم دور چشم خارجی برای رفع چروک و تیرگی

2-کرم دور چشم نوکس سری Nuxellence حجم 15 میلی لیتر

کرم دور چشم خارجی نوکس سری Nuxellence یک کرم دور چشم با کیفیت از مبدا فرانسه است که توانسته امتیاز 4 از 5 را کسب کند و رضایت نزدیک به 80 درصد از خریداران را به دست آورد که امتیاز قابل قبولی است.

از خواص این کرم دور چشم می‌توان به: شارژ کننده سلولی و انرژی بخش، شفاف کننده، ضد پف، ضد تیرگی، مرطوب کننده، یکدست کننده پوست مانند کانسیلر، مناسب بودن برای تمام سنین و مناسب بودن برای انواع پوست اشاره کرد.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: کیفیت خوب، اثرگذاری خوب بخصوص روی دور چشم اشاره کرد.

از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به: قیمت بالا و غلظت کمی بالا اشاره کرد.

 

 

راهنمای انتخاب بهترین کرم دور چشم خارجی برای رفع چروک و تیرگی

3- کرم دور چشم کدلی سری Vine Active حجم 15 میلی لیتر

این کرم دور چشم خارجی کدلی سری Vine Active یک کرم از مبدا فرانسه است که توانسته امتیاز 3.7 از 5 را کسب کند و رضایت 75 درصد از خریداران را کسب کند، همچنین 20 نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.

از ویژگی‌های این کرم دور چشم کدلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • حاوی کمپلکس مرطوب کننده و نرم کننده
  • از بین برنده نقاط تیره دور چشم
  • مناسب برای دور لب و کاهش تیرگی
  • پر کننده خطوط دور چشم و خط لبخند
  • خاصیت ضد چروک، ضدتیرگی دور چشم
  • بدون بو

 

برای انرژی بخشی و شادابی چشم، بهتر است قبل از خروج از منزل استفاده شود.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: سبک بودن، ضد چروک خوب، مرطوب کنندگی خوب و کیفیت بالای آن اشاره کرد.

نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است، تنها به قیمت بالای و حجم نسبتا کم آن اشاره شده است.

 

 

ما بر چه اساس این 10 کرم دور چشم را انتخاب کردیم؟

در این مطلب هدف ما انتخاب کرم های دور چشم خارجی بود، اما خب تفاوتی ندارد. موارد زیادی در انتخاب یک کرم دور چشم موثر هستند از جمله برند کرم دور چشم، میزان اثربخشی آن، کارایی های کرم، میزان رضایت خریداران و…

در درجه اول ما به دنبال کرم های دور چشمی بودیم که خریداران از آنها رضایت داشته باشند و از آنجایی که هدف مطلب کرم های خارجی بود، لذا از این میان کرم های دور چشم خارجی را جدا کردیم.

در قدم بعدی از میان این لیست کرم هایی که میزان اثربخشی بهتری به گفته خریداران داشتند را مجددا جدا کردیم و در نهایت مواردی مانند عملکرد کرم دور چشم را هم در نظر گرفتیم و یک لیست 10 تایی تهیه شد، تلاش این بود که تنها به کرم های گران قیمت پرداخته نشود و در چند رنج قیمتی کرم دور چشم خارجی معرفی شود.

 

تفاوت کرم دور چشم با کرم صورت چیست؟

موضوع اصلی این است که پوست ناحیه اطراف چشم کاملا با پوست نواحی دیگر صورت متفاوت و بسیار حساس‌تر است، در واقع این ناحیه غدد آبی بیشتر و غدد چربی کمتری دارند که در نتیجه نیاز به مرطوب کردن بیشتری دارند.

اما از آنجایی که کرم‌های مرطوب کننده صورت برای پوست نواحی صورت ساخته شده‌اند برای استفاده در نواحی اطراف چشم مناسب نیستند، از طرفی کرم مخصوص دور چشم به گونه ای ساخته شده است که در صورت برخورد با چشم مشکلی ایجاد نشود.

از طرفی عارضه‌هایی که در اطراف چشم ایجاد می‌شوند با عارضه های سایر نواحی صورت متفاوت هستند، به طور مثال تیرگی و چروکی که در اطراف چشم وجود دارد با سایر قسمت های صورت متفاوت است، که همین موضوع نیاز به یک کرم مخصوص دور چشم را به طور کامل توجیه می‌کند.

 

آیا استفاده از کرم دور چشم ضروری است؟

همانطور که متوجه شدید پوست نواحی اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و همین موضوع موجب می‌شود به راحتی و سریع تر از نواحی دیگر دچار تیرگی، چروک و یا خشکی شود، از طرفی به دلیل افزایش سن به مرور کلاژن با سرعت کمتری تولید می‌شود که همین موضوع موجب تیرگی و پف بیشتر می‌شود.

لذا به گفته متخصصان و پزشکان این حوزه استفاده از یک کرم دور چشم با کیفیت در کاهش این اثرات منفی و بعضا از بین بردن آنها بسیار موثر است، کرم‌های دور چشم معمولا هم در رفع عارضه های فعلی و هم در جلوگیری بسیار موثر هستند.

در کرم دور چشم از چه موادی استفاده می‌شود؟

در کرم های دور چشم معمولا از موادی استفاده می‌شود که بتوانند خاصیت ارتجاعی پوست را به آن برگردانند، موادی مانند  آنتی‌اکسیدان، مواد احیاکننده سلولی و ترمیم‌کننده پوست در کرم های دور چشم به کار برده می‌شوند.

از مواد معروفی که اغلب در ساخت کرم دور چشم استفاده می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اسید هیالورونیک و سرامید‌ها که به جذب رطوبت و حفظ آب در پوست کمک می‌کنند، رتینول‌ها که نوعی ویتامین آ هستند که با تحریک کلاژن از چین و چروک پیشگیری می‌کنند و همچنین نوروپپتیدها که دقیقا مانند رتینول ها عمل می‌کنند منتها با این تفاوت که ملایم‌تر عمل می‌کنند و برای پوست حساس مناسب‌تر هستند.

 

کرم دور چشم روز چه تفاوتی با کرم دور چشم شب دارد؟

تفاوت اصلی کرم‌ دور چشم روز و شب در عملکردشان است، کرم‌های دور چشم روز به گونه‌ای هستند که در روز هنگام تابش آفتاب از پوست اطراف چشم محافظت می‌کنند و معمولا حاوی SPF  هستند. کرم‌های دور چشم روز معمولا سبک هستند.

اما کرم‌ دور چشم شب هنگامی که ما در استراحت هستیم عمل می‌کنند و کار بازسازی را انجام می‌دهد چرا که دقیقا برای بازسازی پوست در این زمان طراحی شده‌اند و این اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها با کرم دور چشم روز است، کرم‌های دور چشم شب معمولا سنگین‌تر و چرب‌ تر هستند.

 

آیا کرم دور چشم برای سنین مختلف تفاوت دارد؟

هر چه سن بالاتر می‌رود هم نیاز به کرم دور چشم بیشتر می‌شود و هم نوع کرم دور چشم متفاوت می‌شود، مثلا برای سنین زیر 25 سال به دلیل طراوت بالای پوست اصلا نیازی به کرم دور چشم وجود ندارد، اما در سنین 25 تا 30 و 30 به بالا نیاز به استفاده از کرم دور چشم دیده می‌شود، مثلا هرچه سن شما بیشتر می‌شود و چروک‌ها عمیق‌تر نیاز به کرم دور چشم با فرمولاسیون قوی بیشتر می‌شود.

 

پیش از خرید کرم دور چشم به این موارد توجه کنید!

1- پیش از خرید کرم دور چشم حتما بررسی کنید که نوع تیرگی دور چشم شما به چه صورت است تا کرم دور چشمی خریداری کنید که دقیقا برای مشکل شما طراحی شده باشد.

2- کرم‌های دور چشمی که مدعی هستند خیلی سریع چین و چروک را از بین می‌برند دوری کنید، چرا که از بین رفتن و یا کم شدن چین و چروک معمولا در یک دوره استفاده از کرم اتفاق می‌افتد، به سراغ کرم‌هایی بروید که به استفاده در یک دوره کامل توصیه می‌کنند.

3- کرم های دور چشم اگر در بسته بندی مناسب قرار نداشته باشند به گونه ای که نور و هوا به راحتی وارد آن شود، آنتی اکسیدان آنها از بین می‌رود و ممکن است نتوانند برای پوست مفید واقع شوند.

4- اگر کرم دور چشم روز شما SPF  نداشت پس یعنی نیاز است که در کنار آن حتما از یک کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید، در غیر این صورت این کرم دور چشم نمی‌تواند از شما در برابر آفتاب محافظت کند.

5- فرقی نمی‌کند که کرم دور چشم روز می‌خرید یا کرم دور چشم شب، مهم این است که نوعی کرم تهیه کنید که حاوی مواد بازدارنده ملانین باشد تا بتواند تیرگی پوست دور چشم‌تان را برطرف کند.

 

منبع: سایت خریدیار

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا