رپورتاژ آگهی

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ۲۰۲۲ همراه با راهنمای خرید

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ۲۰۲۲ همراه با راهنمای خرید

 

وقتی صحبت از حذف و از بین بردن موهای زائد می‌شود راهکاری مختلفی به ذهن می‌رسند، استفاده از ژیلت، استفاده از واکس و موم و…که هر کس با توجه به سلیقه و میزان سازگاری اش یکی از این روش‌ها را انتخاب می‌کند، اما یکی از جدیدترین روش‌ها برای حذف موهای زائد استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی است. برای مشاهده لیست کامل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی به خریدیار مراجعه کنید.

 

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دقیقا چیست؟

به گفته شیمیدان آرایشی و بهداشتی و مربی زیبایی آقای Michelle Wong دستگاه های لیزر موهای زائد بر این اساس کار می‌کنند که موهای پوست شما که تیره هستند نور لیزر را به سمت خود جذب می‌کنند و این موجب می‌شود که فولیکول مو تا حدی گرم شود که بسوزند و در نتیجه مو در آن ناحیه رشد نمی‌کند یا اگر رشد کند بسیار ضعیف‌تر است، به شکلی که نهایتا سالانه دوبار نیاز به انجام این‌ کار جهت حفظ وضعیت خواهید داشت.

لیزر موهای زائد به طور کلی در کلینیک و زیر نظر شخص متخصص انجام می‌شوند، اما خب کم هزینه نیستند و با یک یا دو جلسه هم کار تمام نمی‌شود و احتمالا ماهانه حداقل ۱ تا ۲ جلسه نیاز است.

اما جایگزین اقتصادی این کار استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی است که البته ارزان نیستند و توصیه نمی‌شود که صرفا به دنبال ارزان ترین بروید، اما خب در عوض از نظر زمانی و هزینه در دراز مدت به نفع شماست، هرچند که مسلما نتیجه کار به اندازه سپردن کار به یک متخصص در کلینیک نیست، اما بی نتیجه هم نیست و احتمالا اگر قبلا کلینیک رفته باشید داشتن یک دستگاه لیزر خانگی در حفظ وضعیت به شما کمک خواهد کرد، مسلما تا ابد نمی‌توانید به کلینیک بروید.

برای اینکه در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی کار راحت تری پیش رو داشته باشید ما یک لیست ۱۰ تایی از بهترین ها را برای شما جمع آوری کرده ایم که حاصل بررسی حدود ۵۰ دستگاه مختلف از ابعاد مختلف است.

در انتهای این لیست یک راهنمای خرید مختصر اما مفید برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی قرار گرفته است که نکات ضروری پیش از خرید دستگاه در آن بیان شده است. در ادامه با لیست ۱۰ تایی همراه باشید.

 

راهنمای مطالعه مطلب

  • لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586
  • لیزر موهای زائد لسکلتون مدل t002 ULTRA
  • لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717
  • لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D
  • لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس
  • لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T011C ULTRA
  • لیزر بدن دس مدل I Light 2
  • یزر موهای زائد لسکلتون مدل T009
  • دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591
  • لیزر موهای زائد مدل A110
  • ما بر چه اساسی محصولات برتر را انتخاب کردیم؟
  • نکاتی که پیش از خرید دستگاه لیزر خانگی باید بدانید چیست؟
  • بهترین از نظر ما کدام است؟

 

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ۲۰۲۲ همراه با راهنمای خرید

1- لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717

برجسته ترین ویژگی این لیزر موهای زائد خانگی تعداد شات بسیار بالای آن است، این دستگاه 400 هزار شات دارد که جوابگوی چند نفر از اعضای یک خانواده است.

دیگری ویژگی خوب این دستگاه عملکرد چندگانه آن است، 3 لامپ رفع موهای زائد(HR)، لامپ جوانسازی پوست (SR) و لامپ خنک‌سازی هر یک کارایی متفاوتی برای دستگاه به همراه دارند.

این دستگاه دارای تکنولوژی خنک کنندگی است منحصر به فردی است که موجب می‌شود هنگام استفاده از دستگاه کمترین درد ممکن را احساس کنید، به این شکل که هنگام استفاده از آن گرمای ایجاد شده را خنثی می‌کند.

دقت کنید که از این دستگاه و هر دستگاه دیگری طبق دستور العمل استفاده کنید تا نتیجه بگیرید. در مورد این دستگاه بهتر است در ماه اول حدود 3 تا 5 بار از آن استفاده کنید که البته در این مرحله تغییر زیادی را مشاهده نمی‌کنید.

وقتی وارد ماه دوم شدید بهتر است که هفته ای 2 بار استفاده کنید که در این مرحله کم کم شاهد تغییراتی از جمله  ریزش فولیکول‌ها مشکی مو در حمام می‌شوید.

در ماه سوم هر ماه یک بار استفاده کنید که در این مرحله متوجه عدم رشد موهای قبلی و ریزش بخش جدیدی از موها می‌شوید، و در نهایت در ماه چهارم تنها ماهی یک بار به جهت حفظ وضعیت استفاده کنید.

به ازای هر 25 دقیقه که دستگاه روشن هست 10 دقیقه خاموش و مجددآ استفاده نمایید.

از نقاط قوت دستگاه می‌توان به: تعداد شات بالا، عملکرد سه گانه، تکنولوژی خنک کننده به جهت درد کم و تابش دستی و اتومات اشاره کرد.

نقطه ضعف مشخصی بیان نشده است، تنها لازم است که طبق دستور العمل از آن استفاده کنید.

 

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ۲۰۲۲ همراه با راهنمای خرید

2- لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D

این دستگاه لیزر خانگی اینفیس امتیاز 3.9 از 5 را از خریداران کسب کرده است و نظرات مثبت آن به مراتب بیشتر از نظرات منفی است، همچنین بد نیست بدانید که برند اینفیس از برندهای زیر مجموعه شیائمی است که در ایران شناخته شده است.

این دستگاه از تکنولوژی IPL نوری برای رفع موهای زائد استفاده می‌کند که توان آن 36W و ولتاژ آن 12 که 5 درجه افزایش قدرت دارد که با افزایش آن قدرت از بین بردن موها بیشتر می‌شود.

پالس نوری این دستگاه از پوست عبور می‌کند و مستقیما به فولیکول موها برخورد می‌کند که نتیجه آن جدا کرده مو از ریشه و ایجاد تاخیر در رشد آن است که البته هیچ آسیبی به پوست  و مو نمی‌رساند و صرفا موجب کند شدن رشد آن می‌شود.

از نقاط قوت محصول می‌توان به: قابلیت تنظیم قدرت، 5 حالت مختلف برای نواحی مختلف بدن، عینک محافظ چشم و دفترچه راهنمای فارسی اشاره کرد.

از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به: زمان بر بودن استفاده و داغ شدن اشاره کرد.

 

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ۲۰۲۲ همراه با راهنمای خرید

3- لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس

این دستگاه لیزر خانگی از تکنولوژی نوری برای از بین بردن موها استفاده می‌کند و دقیقا مانند دستگاه‌های کلینیکی عمل می‌کند که بعد از مدتی موجب کند شدن رشد موها و در نهایت توقف تقریبا کامل رشد موهای زائد را به همراه دارد.

این دستگاه لیزر خانگی کارایی دوگانه دارد که وجه تمایز آن دقیقا همین ویژگی است، از لامپ جوانسازی پوست در این دستگاه می‌توانید برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست استفاده کنید.

این دستگاه به طور مستقیم به برق متصل می‌شود و نیازی به شارژ کردن آن نیست و بدون محدودیت زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی های خوب این دستگاه لیزر خانگی داشتن صفحه نمایشگر برای نمایش تعداد شات و وضعیت دستگاه است، با تنظیم سطح انرژی مورد نیاز و انتخاب روش لیزر دستی یا خودکار در راحتترین شکل کل نواحی بدن را لیزر نمایید.

اغلب افراد بدون توجه به دفترچه راهنما از آن استفاده می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند، حتما طبق راهنمای محصول و به دفعات مشخص شده در بازه‌های زمانی مشخص شده استفاده کنید، در صفحه محصول در دیجی کالا طریقه استفاده توضیح داده شده است.

 

 

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ۲۰۲۲ همراه با راهنمای خرید

4- لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T011C ULTRA

سری ULTRA مدل T011C به روز شده نسخه های قبلی T011C می‌باشد که نواقص قبلی در آن برطرف شده است، در این مدل هم تعداد شات بیشتر شده است و هم اثربخشی و کارآمد دستگاه بالاتر رفته است.

این دستگاه لیزر خانگی لسکلتون هم مانند نمونه‌های قبلی از تکنولوژی نوری جهت از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند و به مرور رشد موهای زائد را کند و در نهایت تقریبا متوقف می‌کند.

این دستگاه دو ویژگی دارد که موجب تمایز آن از خیلی از دستگاه‌های دیگر می‌شود، ویژگی اول آن استفاده تکنولوژی خنک کننده پیشرفته است که موجب می‌شود با کمترین درد ممکن از دستگاه استفاده کنید و احساس سوزش بسیار کاهش پیدا کند، ویژگی دوم قابلیت جوانسازی پوست این دستگاه است، در واقع علاوه بر رفع موهای زائد از این دستگاه می‌توانید برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های سطحی استفاده کنید.

نکته بسیار مهم در اثربخشی لیزر خانگی لسکلتون Lescolton، استفاده منظم و بدون وقفه افراد طبق دستورالعمل خواهد بود.

از نقاط قوت دستگاه به گفته خریداران می‌توان به: نتیجه گیری بالا در صورت استفاده مطابق راهنما، خنک کنندگی عالی و تعداد شات بالا اشاره کرد.

از نقاط ضعف می‌توان به عینک کم کیفیت آن اشاره کرد.

 

 

https://kharidyaar.ir/

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا