رپورتاژ آگهی

روش انتخاب بهترین انگشتر و دستبند نامزدی

روش انتخاب بهترین انگشتر و دستبند نامزدی

خرید انگشتر و دستبند نامزدی یکی از لذت بخش ترین قسمت خریدهای قبل از عروسی است. انگشتری که برای نامزدی انتخاب می‌کنید تا آخر عمر به رسم یادبود همراه شماست، پس باید برای خرید آن دقت و حوصله کافی به خرج دهید. دراین مقاله ما به شما در خرید انگشتر و دستبند نامزدی به صورت جامع کمک خواهیم کرد.

نکات مهم هنگام خرید انگشتر نامزدی

خرید انگشتر نامزدی به همان میزان که لذت بخش است، میتواند سخت و طاقت فرسا نیز باشد. چرا که هنگام خرید انگشتر نامزدی باید مواردی از جمله طرح، وزن، رنگ، جنس فلز در نظر گرفته شود و از همه مهمتر قیمت انگشتر طلا  و بهای انگشتر نامزدی است.

حلقه با انگشتر نامزدی چه فرقی دارد؟

در فرهنگ ما انگشترهای بزرگ و پر نگین در زمره انگشتر نامزدی قرار نمی گیرند. انگشتر نامزدی باید طرحی ساده و در عین حال شیک داشته باشد. انگشترهای ظریف با تک نگین یا یک ردیف نگین بسیار مورد پسند قرار می گیرند.

وزن انگشتر نامزدی باید چقدر باشد؟

این موردی است که دقیقاً بستگی به بودجه شما دارد. در فروشگاه های فیزیکی اکثراً طرح های سنگین پیدا میشود، اما با آنلاین شدن همه کسب و کارها به راحتی میتوانید از یک  طلا فروشی آنلاین  طرح های سبکی که با ظرافت و زیبایی چشمگیری ساخته شده و وزن کمتری دارند را سفارش دهید.

انگشتر نامزدی؛ طلای سفید یا زرد؟

از قدیم اکثر انگشترهای نامزدی رنگ زرد داشته اما این روزها جوانان به دنبال متفاوت بودن هستند و به سمت طلا با رنگ های جذاب تر رغبت پیدا کرده اند.

طلای زرد: انتخابی همیشگی برای کسانی که طرفدار سبک های قدیمی هستند.

طلای سفید: انتخاب افرادی ست که شیک بودن را در عین سادگی می خواهند. البته دقت کنید که طلای سفید بعد از چند سال نیاز به صیقل کاری دارد تا بتواند مثل روز اول بدرخشد.

رز گلد: برای کسانی است که همیشه به دنبال مُد هستند. این فلز ترکیبی از طلا، مس و نقره است و رنگی شبیه به صورتی یا قرمز دارد.

جنس انگشتر نامزدی باید چه باشد؟

برای انتخاب جنس انگشتر نامزدی باید آداب و رسوم و در نهایت سلیقه خانم را در نظر گرفت. شما سه گزینه پیش رو دارید؛ پلاتین، طلا و یا نقره.

پلاتین: این فلز، سفید رنگ است و در مقابل خط و خش مقاومت بالایی دارد، البته ناگفته نماند که این فلز قیمت بالاتری نسبت به طلا دارد !

طلا: معمول ترین فلز برای خرید انگشتر نامزدی طلاست. طلا عیارهای مختلفی از جمله 22، 18 و 14 عیار دارد که بیشترین طلایی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، طلای 18 عیار است.

نقره: اگر برای انگشتر نامزدی فلز نقره را انتخاب کنید، هزینه کمتری می پردازید، اما دوام و ماندگاری بیشتری دریافت می کنید. چرا که نقره نیاز به مراقبت خاصی ندارد و مقاومت بیشتری نسبت به طلا دارد.

نکات مهم هنگام خرید دستبند نامزدی

و اما جذاب ترین اکسسوری که میتواند استایل خانم ها را تکمیل کند، دستبند طلا است.

دستبندها جای النگوهای قدیمی را گرفته اند و در استفاده روزمره بیشتر مورد پسند قرار میگیرند.

اما  دستبند طلای نامزدی انواع مختلفی دارد. شما میتوانید دستبند را به عنوان هدیه عقد، زیرلفظی یا یادبود به همسرتان تقدیم کنید.

پیشنهاد میکنم جهت دریافت اطلاعات کاملتر مقاله راهنمای جامع خرید انگشتر و دستبند نامزدی مطالعه نمائید.

منبع:www.henzagold.com

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا